Hetkonen, onko iBookissa mikki? Toimiiko tuo iBookin oma mikki Garabebandissakin? Onko mikrofoni kaikissa iBook malleissa? Mistä mallista lähtien iBookissa on mikki, mun malli on 800 mhz versio vuodelta 2004, onko siinä mikki?
iBookin mikki
Utelias unelias
2
243
Vastaukset
kaikissa malleissa ja toimii kaikissa ohjelmissa jotka äänen sisääntulossa sisäisen mikin ymmärtää.
- Uskalias utelias
Juu.
Ihan selkeä soundikin kunhan mölisee vaan tuohon aika lähelle, ihan toimiva ratkaisu, ei hifi, mutta kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711