Miten saan move makerille tehdyn videon poltettu dvd levylle?? Kokeilin nerolla ja windows in omalla mut ei skulaa??? KIITOS
editoinnin poltto dvd.lle???
5
542
Vastaukset
- Nerolla onnistuu kaikki poltot
jos olet Movie Makerilla editoinut AVI muodossa niin siitä vaan polttamaan NERO:lla.Movie Maker tarjoaa sieppauksessa aina väärää vaihtoehtoa,muista pistää sieppaus formaatiksi AVI PAL niin homma toimii.
- huh huh
hommasin pinnacle versio 12 ohjelman,en ymmärrä miksi Nero Start Smart ei löydä tiedostoa, tallennan valmiin elokuvan AVI muotoon, mutta kas kummaa Nero sanoo että tiedosto on tyhjä,
siinä ja siinä ettei mene hermo, olen yrittänyt pinnaclen tukeen soittaa, mutta puh.vastaaja sanoo paina no: se ja se, lopuksi taas sama englannin kielinen sivu josta en ymmärrä hölyn pöläystä,pariin laitetta myyvään liikkeeseen, sama puhelin numero mihin olin jo soittanut,
osaisiko joku sanoa mistä saisi tietoa selvällä suomen kielellä,olen itse näistä elektrooni vehkeistä aika pihalla. mutta luulisin ettei sellaiselle kuka tästä pinnclesta jotain tietää pitäisi olla kovin vaikea juttu. joku juju mitä en ymmärrä, vai pitäisikö vetää vessan pöntöstä alas(o: - Digiootti
huh huh kirjoitti:
hommasin pinnacle versio 12 ohjelman,en ymmärrä miksi Nero Start Smart ei löydä tiedostoa, tallennan valmiin elokuvan AVI muotoon, mutta kas kummaa Nero sanoo että tiedosto on tyhjä,
siinä ja siinä ettei mene hermo, olen yrittänyt pinnaclen tukeen soittaa, mutta puh.vastaaja sanoo paina no: se ja se, lopuksi taas sama englannin kielinen sivu josta en ymmärrä hölyn pöläystä,pariin laitetta myyvään liikkeeseen, sama puhelin numero mihin olin jo soittanut,
osaisiko joku sanoa mistä saisi tietoa selvällä suomen kielellä,olen itse näistä elektrooni vehkeistä aika pihalla. mutta luulisin ettei sellaiselle kuka tästä pinnclesta jotain tietää pitäisi olla kovin vaikea juttu. joku juju mitä en ymmärrä, vai pitäisikö vetää vessan pöntöstä alas(o:Miksi sekoitat Neroa Pnnaclen kanssa?
Pinnaclella voit suoraan aikajanalta polttaa videosi DVD:lle.
Kun olet videosi editoinut, mene Pinnaclessa elokuvan viimeistely osioon, siellä on mm. se levylle polttokin. - huh huh
Digiootti kirjoitti:
Miksi sekoitat Neroa Pnnaclen kanssa?
Pinnaclella voit suoraan aikajanalta polttaa videosi DVD:lle.
Kun olet videosi editoinut, mene Pinnaclessa elokuvan viimeistely osioon, siellä on mm. se levylle polttokin.koitin sitäkin, minulla oli 1 tunti 18 min. valmista editoitua tavaraa, yritin kaksi kertaa polttaa aikajanalta, poltti 40 minuuttia, sitten heitti levyn pihalla.
tyhmä pää, kärsii koko ruumis,joku nyt minulla vaan todenäköisesti väärin, mutta kun en tiedä mikä - huh huh
huh huh kirjoitti:
koitin sitäkin, minulla oli 1 tunti 18 min. valmista editoitua tavaraa, yritin kaksi kertaa polttaa aikajanalta, poltti 40 minuuttia, sitten heitti levyn pihalla.
tyhmä pää, kärsii koko ruumis,joku nyt minulla vaan todenäköisesti väärin, mutta kun en tiedä mikäihettelin sitä kun olin editoinut tavaran, elikkä 1,18h, sen jälkeen yritin polttaa aikajanalla. se ilmoitti jotain ettei mahdu (jonnekkin) en muista sanamuotoa, minulla oli tyhja Sonyn levy, DVD-R, mihin olisi pitänyt mahtua 120 min, asetuksissa oli oliko? automaattinen laatu, en muita ihan tarkkaan, onko minulla nyt jotkut asetukset pielessä.
ei jummarra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869