Hotelli Dana Palace ja retki ehdotukset?

Bulgaria neitsyt

Moikka kaikki Bulgarian matkaajat

Ollaan menossa Varnan - Kulta Hietikolle lomailemaan lähitulevaisuudessa ja halusin tiedustella Hotelli Dana Palacesta. Olen lukenut erinäisten britti turistien vuodatuksista kyseisestä paikasta ja mielipiteet ovat olleet aika pitkälle 1/10 - 10/10, eli todella hajanaista ja epäselvää. Jos jollakulla on kokemuksia tai mielipiteitä kyseisestä hotellista ottaisin niitä mielelläni vastaan. Toisaalta huone on jo varattu eikä sitä voi perua, joten yritän soveltaa teiltä saamaa tietoa negatiivisten puolien välttämiseen (jos mahdollista).


Ehdotukset retkistä ja muista puuhasteluista otetaan myös avosylin vastaan.

Kyseessä on siis ensimmäinen matka kyseiseen maahan kuten varmaan kysymyksistäni / toiveistani huomaa.

Terkuin,
Bulgaria neitsyt

7

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkialle maailmassa

      Itekin oon lähös miehen kans lähitulevaisuudes (lue huomenna ;) Bulgarian Golden Sandsil.

      Oon iha hirveest lukenu kaikkien mielipitei eri keskustelupalstoilt - löytyy laidast laitaan, toiset vihas paikkaa, toiset rakasti.

      Itekää en oo ennen käyny Bulgarias, mut iha avoimin mielin lähen matkaan! Loma on just sitä mitä siit ite tekee. Mitä sit jos siel on joku yks kpää hotellin staffis tai ravintolas? Ei kannata ottaa ittees. Paikalliset näkee sielä joka vuosi tuhansia ja tuhansia turisteja, me ollaa vaa yks tuhansien joukosta.

      Varmasti siel on myös hyvii tyyppei niinku joka paikas on tapana ;)

      Tein hotellist en osaa sanoa sen enempää, jos jotkut on haukkunu sitä ni ei kannata pelästyy, myös jotkut ihmiset on just semmosia et ne odottaa vähä turhan paljo lomaltaan..

      Joten aivan ihanaa lomaa sulle ja kumppanilles! Muistakaa pitää mieli avoimena ;)

      • Bulgaria neitsyt

        Kiitos vastauksesta. Olen pumpannut itseeni niin paljon arvosteluja kohteesta, että tiedän henkilökunnan etunimiltä ja tuntuu että olen käynyt jo hotellissa lomailemassa. Pitää siis lopettaa tää arvostelujen lukeminen ja viettää oma loma ko paikassa.

        Avoimin mielin olemme todellakin lähdössä ja tullaan nauttimaan varmaan matkasta enemmän kuin kitisevät britti turistit. Niin ainakin toivon. Olen erityisen innoissani matkasta koska olen jo jonkin aikaa halunnut käydä Bulgariassa. Syynä tähän ei ole edulliset hinnat tai ihanat rannat… vaan jokin on vain vetänyt kyseiseen maahan. Ehkä myös hieman ne edulliset hinnat… :)

        ”Itekin oon lähös miehen kans lähitulevaisuudes (lue huomenna ;) Bulgarian Golden Sandsil” – Pakko lukea siis. :)


        Kiitos ihanista loman toivotuksista, toivon myös teille oikein ihanaa ja turvallista lomaa.

        Terkuin,
        Bulgaria neitsyt, aka MatkaajaMäyrä


      • samaan hotelliin
        Bulgaria neitsyt kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Olen pumpannut itseeni niin paljon arvosteluja kohteesta, että tiedän henkilökunnan etunimiltä ja tuntuu että olen käynyt jo hotellissa lomailemassa. Pitää siis lopettaa tää arvostelujen lukeminen ja viettää oma loma ko paikassa.

        Avoimin mielin olemme todellakin lähdössä ja tullaan nauttimaan varmaan matkasta enemmän kuin kitisevät britti turistit. Niin ainakin toivon. Olen erityisen innoissani matkasta koska olen jo jonkin aikaa halunnut käydä Bulgariassa. Syynä tähän ei ole edulliset hinnat tai ihanat rannat… vaan jokin on vain vetänyt kyseiseen maahan. Ehkä myös hieman ne edulliset hinnat… :)

        ”Itekin oon lähös miehen kans lähitulevaisuudes (lue huomenna ;) Bulgarian Golden Sandsil” – Pakko lukea siis. :)


        Kiitos ihanista loman toivotuksista, toivon myös teille oikein ihanaa ja turvallista lomaa.

        Terkuin,
        Bulgaria neitsyt, aka MatkaajaMäyrä

        Kaipa se niin on, että jos kuuntelee ihmisten mielipiteitä, niin menee lopullisesti sekaisin. Arvostelut pyrkii olemaan joka paikasta laidasta laitaan. Jotkut moittivat kaikkea, asiallista kritiikkiä ei näiltä sivuilta tahdo löytyä. Mutta yritetään urhoollisesti kestää ko. hotellin olosuhteet. Eihän tuo paljon maksanutkaan.


      • MatkaajaMäyrä
        samaan hotelliin kirjoitti:

        Kaipa se niin on, että jos kuuntelee ihmisten mielipiteitä, niin menee lopullisesti sekaisin. Arvostelut pyrkii olemaan joka paikasta laidasta laitaan. Jotkut moittivat kaikkea, asiallista kritiikkiä ei näiltä sivuilta tahdo löytyä. Mutta yritetään urhoollisesti kestää ko. hotellin olosuhteet. Eihän tuo paljon maksanutkaan.

        Joo. Ei tosiaan maksanutkaan. Enkä usko että se niin surkee on mitä oon lukenu. Tuorein arvostelu paikasta oli, http://www.bulgariansearesorts.com/hotels/dana_palace_hotel_164.html

        Helmee! Sulla on varmaan vatsa täynnä perhosia jos huomenna olette lähdössä? Pitää kyllä käydä siinä Bulgarialaisessa illassa ja ehkä jossain muussa järkätyssä tapahtumassa.

        Kuulin myös että siellä alkaa alennusmyynnit näihin aikoihin, eli edulliset tuotteet ovat vielä edullisempia. Jee! Edullisia seikkailuja tiedossa.


    • Kohta menossa

      Eli kohta itsekkin menossa Kultahietikolle ja tämä hotelli olisi yksi vaihtoehto. Oliko allas hirveä ja henkilökunta tylyä niin kuin arvosteluissa sanottiin?

      Kiitokset vastauksista!

      • Bulgaria neitsyt, aka Matka...

        Moro

        Hyvä kun muistutit tästä keskustelusta... eli. Voisin nyt lyhyesti käydä kohta kohdalta kyseisen hotellin läpi.

        Huoneet:
        Meidät sijoitettiin altaan puoleiselle sivulle neljänteen kerrokseen. Huone oli mukava kauniilla näköalalla varustettuna. Huoneen varustelu sisälsi perus hotellin setin (tv, minibaari, hiustenkuivaaja, puhelin, ilmastointi). Jos et saa huonetta altaan puolelta, suosittelen että yrität järjestää asiat niin että saat. Hotellin toinen puoli oli mielestäni näätäinen, näätäisellä näkymällä. Siellä oli myös rakennustyömaa kuuloetäisyydellä josta saattaa kantautua huoneeseen V mäistä porauksen ääntä. Parvekkeen ovet taitavat olla monissa huoneissa rikki lukkonsa puolesta. Meidän huoneen parvekkeen lukko oli rikki joten se oli korjattu ketjulukolla. J

        Uima-allas:
        Allas oli saapuessamme hyvässä kunnossa ja pohjaan näkyi hyvin ja vesi oli kirkas. Hengailimmekin ensimmäisen aamun altaalla aurinkoa ottaen. Viikon kulkiessa eteenpäin huomasimme kuitenkin värin vaihtuvan ensin turkoosiin ja myöhemmin vihreään. Viimeisinä päivinä emme nähneet enää pohjaan. (Allas on syvimmästä kohdasta 1,6m). Emme kuitenkaan uineet altaalla ensimmäisen päivän jälkeen koska meressä on paljon mukavampaa. En siis suosittele allasta uimiseen. Sen puhtaus hoidetaan kemikaaleilla. Näimme kahtena eri päivänä väsyneen talonmiehen kaatavan jotain rakeita altaaseen. Kamalinta siinä oli vielä se että ihmiset uivat altaassa tämän tapahtuman aikana. En halua edes arvailla mitä käy jos nielee vettä tai jos saa vaikka haavan jalkaansa altaassa uidessa.

        Henkilökunta:
        Henkilökunta kohtelee sinua niin kuin kohtelet heitä. Kaikki ovat mukavia jos hymyilet ja juttelet mukavia. Jos valitat ja vit#¤let saat samaa kohtelua takaisin. Hotellin edessä oleva taksikusi ja hänen vaimonsa ovat kovia tarjoamaan palvelujaan. Sanon nyt kuitenkin että äijä vetää ihan järkyttävää ylihintaa. En siis suosittele. Henkilökuntaan he eivät kuulu mutta joku diili heillä on hotellin kanssa.

        Aamiainen:
        Aamiainen on paikallisia ruokia ja hedelmiä. Ei mikään helmi startti aamuun mutta menettelee. Ampiaiset läheisestä metsästä olivat kyllä epämiellyttävä kokemus. Ampiaisia oli siis paljon mukana aamiaisella.

        Kultahiekat yleensä:
        Hyvä paikka, mukavia ihmisiä, ihana meri, hyvät rannat. Ainut mikä otti päähän oli jonkin verran päällekäyvä rahat pois turisteilta meininki sisäänheittäjien ja muiden kanssa. Elantoahan he ovat hakemassa mutta itse koin jotkut tilanteet jokseenkin painostavina. Rahat kyllä hupeni yllättävän nopeasti. Varna on halvempi paikka jos ostoksia tekee. Kenkäkadun kengät ovat jokseenkin huonoa laatua ja haisevat halvalle käsitellylle nahalle.

        No siinä kai tarpeeksi dataa.


    • mtv

      Huomatkaahan nyt, että Kultahietikolla on toisistaan n. 500 m välein hotellit Dana Palace ja Dana Palace Park. Muutama vuosi sitten tuo Park oli ainakin Finnmatkojen listoilla, ja se oli tosi kiva paikka. Hotelli oli vähän syrjässä bilepaikoista ja rantsusta, mutta toisaalta ei ollut mitään mekkalaa häiritsemässä nukkumista. Henkilökunta oli tosi mukavaa ja ystävällistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe