Hei!
Olen menossa Tammikuussa 2009 Palawanille ja tarkoitus olisi sukeltaa siellä.
Näkyvyyden puolesta netissä on mainittu, että kesäkuukaudet ovat parasta aikaa sukeltaa.
Onko kellään kokemusta tammikuuusta? Onko sukeltaminen noihin aikoihin sen arvoista? Vai kannattaako minun keskittyä sukeltamaan esimerkiksi Batangasin seudulla, jossa asustelen myös. Palawanillahan on muutakin tekemistä :)
-Snoukkaboy
Sukellusta Palawanilla
1
514
Vastaukset
- Balicasag
Moi, tulin viime Sunnuntaina Palawanilta, Coron nimisesta paikasta ja olin siella parisen viikkoa. Dive Master kertoili, etta juuri Tammi - Helmikuussa on paras nakyvyys.
Coronissa on parikymmenta Japanilaista hylkya 80 - 160 m pitkia ja lahes kaikkiin hylkyihin paasee sisalle. Hylyt on 15 - 35 m syvyydessa, joten vahintaan Advance tason kortti pitaisi olla plakkarissa. Sukelluksen osalta Coronissa ei ole paljon muuta nahtavaa, kuin nuo hylyt. Kavin tosin Barracuda jarvella ja erikoista siella oli se, etta vesi pinnassa 30 ja 25 m 38, eli tuliperainen jarvi ja vesi 50/50 suola / makea. Em. Paikassa ei ole juurikaan elamaa, silloin talloin Barracudia, mutta mina en nahnyt.
Coronin yli oli mennyt pieni Taifuuni juuri ennen meidan matkaa ja nyt vedet oli sekaisin, nakyvyys siina 8-15 m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023