Varnassa on ihana kenkäkatu kannattaa käydä, kenkiä tosi halvalla!!! Ite ostin halvimmat 1€ ja kalleimmat 7.5€.
se sijaitsee lähellä katetraalia...
Kenkäkatu!!!
5
1614
Vastaukset
- yhden kadun !
joka kadulla on joka toinen kenkäliike tai vaateliike.
seassa koru, laukku ym. liikkeitä. - kenkäkadulla ym
Kenkien laatu maksaa,edulliset kengat ei laadullisesti ole ostamisen arvoisia
(muovikenkiä monessa paikassa)
kannattaako ostaa? - Hartsa
Katu, jota tarkoitat on Vladislav Varnentsik. Se on mainio ostoskatu, siellä on edullisempia liikkeitä kuin kävelykaduilla. Kenkäliikkeitä on paljon. Itse olen kävellyt bulgaralaisilla kesäkengillä 10 vuotta. Joka reissullani maahan olen ostanut yhden tai kaksi uutta paria.
Toissa kesänä (2007) hyvät miesten kengät maksoivat Varnentsikilla noin 40 - 50 levaa. Bulgarialaiset kengät ovat laadukkaita. Varnasta saa myös turkkilaisia kenkiä, ne ovat edullisimpia kuin bulgarialaiset. Ostin Sofiasta Naisten torilta 2006 turkkilaiset kesäkengät. Otin ne käyttöön nyt keväällä. Ne ovat hyvät jalassa.
Tietysti Varnastakin saa halpoja huonoja kenkiä, kuten mistä tahalta muualtakin, mutta pitääkö niitä ostaa.- Hartsa
Unohdin mainita, että Sofiasta ostamani turkkilaiset kengät maksoivat 15 levaa eli noin 8 euroa. Vaimoni osti 2007 Varnasta Chadaldzan torilta turkkilaiset avokkaat 4,5 levalla eli alle kolmen euron. Ne kestivät sen kesän.
Chadaldza on yksi Varnan pienistä toreista. Se on Chadaldzan ja Maria Louisan kulmassa. Se iso tori on Dr. Piskuliev-kadulla.
- http://www.suomi-bulgari
http://www.suomi-bulgaria-seura.fi/bulgarian_viesti/2001-4/4-01bulv7.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067