Onko kukaan ollut häissä Itä-Häme talolla? Millainen paikka? Entä ruoka? kertokaa kaikki mitä tiedätte talosta ja palvelusta siellä. kiitos
häät Itä-Häme talolla
9
1800
Vastaukset
- häissä
mutta muissa juhlissa kyllä....
- -heinola
Syntymäpäiväjuhlassa olin. Hyvä tila ja hyvä ruoka!
Toisessa paikkaa olin häissä ja ihastuin hääbändiin: http://www.tittajatimantti.fi
Suosittelen molempia! Talohan on iso, joten ei ehkä ihan pienelle vierasmäärälle sopiva, isot juhlat kyllä saavat talosta arvoisensa puitteet. - mmmmmm
-heinola kirjoitti:
Syntymäpäiväjuhlassa olin. Hyvä tila ja hyvä ruoka!
Toisessa paikkaa olin häissä ja ihastuin hääbändiin: http://www.tittajatimantti.fi
Suosittelen molempia! Talohan on iso, joten ei ehkä ihan pienelle vierasmäärälle sopiva, isot juhlat kyllä saavat talosta arvoisensa puitteet.Kiitoksia viestistä. Voi tietty kertoa jotai talosta, vaikka ei siellä häissä olisikaan ollut. Siis lisää kommentteja jos löytyy.
- humppapas
mmmmmm kirjoitti:
Kiitoksia viestistä. Voi tietty kertoa jotai talosta, vaikka ei siellä häissä olisikaan ollut. Siis lisää kommentteja jos löytyy.
Hieno paikka, hyvät tilat, -ruuat ja -palvelu.suosittelen...(häissä en ole siellä ollut). kannattaa kysellä pitomestareilta suoraan...
- -heinola
mmmmmm kirjoitti:
Kiitoksia viestistä. Voi tietty kertoa jotai talosta, vaikka ei siellä häissä olisikaan ollut. Siis lisää kommentteja jos löytyy.
http://www.pitomestarit.com
Linkin takana muutama kuva, jotka kertovat hyvin millainen tila on ja yhteystiedotkin löytyy, joten voit kysellä tilajärjestelymahdollisuuksista suoraan Pitomestareilta. Aina tietysti kannattaa ennen lopullista päätöstä käydä itse paikan päällä. - nanasti
olen ollut kyseisessä paikassa häissä ja hienot oli!!! ja toinen asia, eikös se porukka ja fiilis tee juhlat,ei se paikka....
- Jaska33333333
Siellä tulee pää kipeäksi................
- Myke V75
Suosittelen,tosi hyvin homma toimi omissä häissä
- häissä heinolassa
Myke V75 kirjoitti:
Suosittelen,tosi hyvin homma toimi omissä häissä
Juhlatila oli aika pieni, mutta toimiva, jos ei isoja häitä halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733