Kuinka vaarallista on matkustaa Tel aviviin ja sieltä Eilattiin nyt? Eli uskaltaako lasten kanssa mennä?
Mitä mieltä olette??
7
991
Vastaukset
- make
Hei, anteeksi vaan mutta miksi näitä kysymyksiä aina ilmaantuu ? Mikä tuossa israelissa on että se aiheuttaa tuollaisia epäluuloja ? On tietenkin hyvä olla varovainen mutta on paljon paljon turvattomampia maita kuin Israel.
Itse kysymykseen, mikä tuohon matkaan voisi olla turvallisuutta vaarantavaa ?
Reippaasti vaan matkaan, hyvää matkaa !- reissuun vaan
Kannustuksesta
- ...........
Oikeastaan voisin kysyä samaa kuin Make, mitä pitäisi pelätä? Maassa lasten kanssa matkustaneena olen tuntenut oloni aivan turvalliseksi.
Siis, eipä muuta kuin hyvää matkaa!!!!!!! - maassa asuva
Tosi vaararallista pohjolanneidolle.
Lämpötilat pitkälti yli 40 Eilatissa ja Tel Avivissakin päälle 30 ja kosteus 75% joten hiki tulee sielläkin. Harkitse uudelleen ajan kohta. Mutta jos hipiä kestää kuumuutta niin sitten vaara on ohi.- reissuun vaan
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reissuun vaan kirjoitti:
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
täältä harmaasta vesisateesta kyllä itsekin mieli tekisi Israelin auringon alle!!!!!!!!!!!!
- Pata75
Matkustin itse kaksi viikkoa sitten. Autolla Jerusalemin ja Kuolleenmeren kautta Eilatiin ja Israirin lennolla takaisin. Ja ilman ylimääräisiä reikiä tulin takaisin.
Ei muuta kuin sinne ja juniorit meri-observatorioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882