Kuinka vaarallista on matkustaa Tel aviviin ja sieltä Eilattiin nyt? Eli uskaltaako lasten kanssa mennä?
Mitä mieltä olette??
7
1019
Vastaukset
- make
Hei, anteeksi vaan mutta miksi näitä kysymyksiä aina ilmaantuu ? Mikä tuossa israelissa on että se aiheuttaa tuollaisia epäluuloja ? On tietenkin hyvä olla varovainen mutta on paljon paljon turvattomampia maita kuin Israel.
Itse kysymykseen, mikä tuohon matkaan voisi olla turvallisuutta vaarantavaa ?
Reippaasti vaan matkaan, hyvää matkaa !- reissuun vaan
Kannustuksesta
- ...........
Oikeastaan voisin kysyä samaa kuin Make, mitä pitäisi pelätä? Maassa lasten kanssa matkustaneena olen tuntenut oloni aivan turvalliseksi.
Siis, eipä muuta kuin hyvää matkaa!!!!!!! - maassa asuva
Tosi vaararallista pohjolanneidolle.
Lämpötilat pitkälti yli 40 Eilatissa ja Tel Avivissakin päälle 30 ja kosteus 75% joten hiki tulee sielläkin. Harkitse uudelleen ajan kohta. Mutta jos hipiä kestää kuumuutta niin sitten vaara on ohi.- reissuun vaan
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reissuun vaan kirjoitti:
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
täältä harmaasta vesisateesta kyllä itsekin mieli tekisi Israelin auringon alle!!!!!!!!!!!!
- Pata75
Matkustin itse kaksi viikkoa sitten. Autolla Jerusalemin ja Kuolleenmeren kautta Eilatiin ja Israirin lennolla takaisin. Ja ilman ylimääräisiä reikiä tulin takaisin.
Ei muuta kuin sinne ja juniorit meri-observatorioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628