Kuinka vaarallista on matkustaa Tel aviviin ja sieltä Eilattiin nyt? Eli uskaltaako lasten kanssa mennä?
Mitä mieltä olette??
7
1051
Vastaukset
- make
Hei, anteeksi vaan mutta miksi näitä kysymyksiä aina ilmaantuu ? Mikä tuossa israelissa on että se aiheuttaa tuollaisia epäluuloja ? On tietenkin hyvä olla varovainen mutta on paljon paljon turvattomampia maita kuin Israel.
Itse kysymykseen, mikä tuohon matkaan voisi olla turvallisuutta vaarantavaa ?
Reippaasti vaan matkaan, hyvää matkaa !- reissuun vaan
Kannustuksesta
- ...........
Oikeastaan voisin kysyä samaa kuin Make, mitä pitäisi pelätä? Maassa lasten kanssa matkustaneena olen tuntenut oloni aivan turvalliseksi.
Siis, eipä muuta kuin hyvää matkaa!!!!!!! - maassa asuva
Tosi vaararallista pohjolanneidolle.
Lämpötilat pitkälti yli 40 Eilatissa ja Tel Avivissakin päälle 30 ja kosteus 75% joten hiki tulee sielläkin. Harkitse uudelleen ajan kohta. Mutta jos hipiä kestää kuumuutta niin sitten vaara on ohi.- reissuun vaan
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reissuun vaan kirjoitti:
Kiitoksia teille ihanista vastauksista! Hipiä kyllä kestää eli ei kun menoksi!!Tarkoitus lähtee jo ensi viikolla =)
täältä harmaasta vesisateesta kyllä itsekin mieli tekisi Israelin auringon alle!!!!!!!!!!!!
- Pata75
Matkustin itse kaksi viikkoa sitten. Autolla Jerusalemin ja Kuolleenmeren kautta Eilatiin ja Israirin lennolla takaisin. Ja ilman ylimääräisiä reikiä tulin takaisin.
Ei muuta kuin sinne ja juniorit meri-observatorioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988