LASKU TAAS SAAKELIN ISO, VAIKKA EI PALJO OLLA PUHUTTU! MÄ IRTISANON TUON RAHASTAVAN PASKAN!
NYT MENI
9
826
Vastaukset
- liisatuu...nen
Kokeile Telefinlandin Pulina-liittymää.
Telefinland toimii Soneran verkossa. Minäkin vaihdoin viime vuoden keväällä ja olen ollut tähän asti tyytyväinen. Miinuksena voin sanoa, että asiakaspalvelun puhelimet eivät vastaa sunnuntaina, mutta eipä ole ollut asiaa vielä asiakaspalveluun. Hinnat ovat 0,66e ja 6,9 snt/min/teksti- jo vaihtanut
mutta minulla on näköjään soneralla vielä jokin etujuttu. Mut heti kun se loppuu vaihdan Telefinlandiaan. Olen kyllä myös kuullut että se on hyvä. Siksi ootan kun haluan pitää tuon vanhan numeroni, se on ollut minulla siitä asti kun kapulat oli vielä nmt. =)
- Sonera Myyjä
jo vaihtanut kirjoitti:
mutta minulla on näköjään soneralla vielä jokin etujuttu. Mut heti kun se loppuu vaihdan Telefinlandiaan. Olen kyllä myös kuullut että se on hyvä. Siksi ootan kun haluan pitää tuon vanhan numeroni, se on ollut minulla siitä asti kun kapulat oli vielä nmt. =)
Voit vaihtaa TeleFinlandiin vaikka sinulla olisi Soneran kanssa määräaikainen sopimus. Otat vain TeleFinlandilta samanlaisen määräaikaisen sopimuksen. Kiitoksia ajasta mitä vietit Soneralla ja tervetuloa TeleFinlandin asiakkaaksi!
- älä vaa n
jo vaihtanut kirjoitti:
haksahda telefinlandiin.. sama firma kun sonera.. varmasti ongelmat jatkuvat ja palvelua ei saa mistään.. ota dna, nopea aspa, liikkeitä pilvin pimein joista saat paikan päällä palvelua.. ja vielä todella halpa..
- OIKEA Sonera myyjä
Sonera Myyjä kirjoitti:
Voit vaihtaa TeleFinlandiin vaikka sinulla olisi Soneran kanssa määräaikainen sopimus. Otat vain TeleFinlandilta samanlaisen määräaikaisen sopimuksen. Kiitoksia ajasta mitä vietit Soneralla ja tervetuloa TeleFinlandin asiakkaaksi!
Telefinlandilta voi kyllä vaihtaa Soneraan, jos siellä on määräaikainen sopimus, muttei päinvastoin.
Kyseessä on emo- ja tytäryhtiösuhde. Sonerasta ei voi telefinlandiin vaihtaa, jos on määräaikainen sopimus.
Ja iso laskusi johtuu ties mistä paskasta, käy liikkeessä selvittämässä. Ei Sonera oikeasti ole sen kalliimpi kuin muutkaan keskivertoihmiselle. Se riippuu niin puhetottumuksista ym.
Perus minuuttiveloitteiset ovat historiaa. Käy liikkeessä selvittämässä, äläkä yksin tuskaile laskujesi kera! - Empä kerro
OIKEA Sonera myyjä kirjoitti:
Telefinlandilta voi kyllä vaihtaa Soneraan, jos siellä on määräaikainen sopimus, muttei päinvastoin.
Kyseessä on emo- ja tytäryhtiösuhde. Sonerasta ei voi telefinlandiin vaihtaa, jos on määräaikainen sopimus.
Ja iso laskusi johtuu ties mistä paskasta, käy liikkeessä selvittämässä. Ei Sonera oikeasti ole sen kalliimpi kuin muutkaan keskivertoihmiselle. Se riippuu niin puhetottumuksista ym.
Perus minuuttiveloitteiset ovat historiaa. Käy liikkeessä selvittämässä, äläkä yksin tuskaile laskujesi kera!"Perus minuuttiveloitteiset ovat historiaa."
No Surinalla näin voi olla... - väärässä
Perus minuuttiveloitteiset ovat historiaa. Käy liikkeessä selvittämässä, äläkä yksin tuskaile laskujesi kera!tulkintoinesi, esim kolumbuksen prepaidilla maksat siitä mitä puhut, et aloitusmaksua ja alkavaa minuuttia kuten paskasoneralla, älä yritä kusettaa kuten teillä siellä on tapana
- OIKEA Elisan asiakas
Perus minuuttiveloitteiset ovat historiaa. Käy liikkeessä selvittämässä, äläkä yksin tuskaile laskujesi kera!Mainostamatta tässä sen enempää kyseisen laskusotkufirman (siis Elisa) palveluja, on kuitenkin todettava, että kyllä Soneran pakettihinnat ovat Elisan vastaavia selvästi kalliimmat. En vielä ole löytänyt edes yhtä kalliita saati kalliimpia pakettihintoja kuin Soneralla on. Tarkoitan nyt esim. 500 tai 700 minuutin paketteja.
- fgdfsgsgfsd
ei oo mitään järkeä ottaa suomen kalleimpia gsm liittymiä jotka ovat elisa ja sonera.. ja mul on itsellänikin ollut ihan sama tunne mutta elisan kaa.. että joo tosiaan meni hermot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875