Siinä moottoripyörän gardanissa pelottaa eritoten se että. Jos se irtoaa juuresta kovassa kyydissä maantielä esim vauhti jotain 130 km tunnissa ja lähtee elämään sitä omaa elämää pitkin ja poikin. Aika vaaralliselta vaikuttaa sellainen. Kettinkiveto on siitä hyvä että se nykyään on luotettava eikä yrmyile kesken matkan kuin joskus gardani tekee. Siksi suosin kettinkiohjastettuamoottoripyörää. Ja uskakkakos sinä sen gardanin kanssa pitkänkin reissun? Kysyn vaan?
Gardaniveto pelottaa
9
1811
Vastaukset
- nivelakseli
gardajärvi ylämummossa?
- Guzzistikin
Olenkin useinkin miettinyt, että mahtaakohan gardaani kestääkään pitkällä matkallakaan. Olenkin vain ajellutkin lyhyitä matkoja kaupungissa. Tässäkin pyörässäkin on kovakin tärinä useinkin maantiellä,missähän on vika? Luulen, että siirryn tuota pikaa jaloteräskettinki ajokkiin.
- En huoli vitjoja.
Kuka niitä joka sateen jälkeen jaksaa rasvailla. Aina lahkeet paskassa. Löipä katkennut ketju kaverin Hondasta takapyörän lukkoon. Ihme että on hengissä. Kohta 150 tuhatta on akseliveto kestänyt. Enkä oleta, että sille alle 250 tuhannen mitään tehdään.
- En huoli vitjoja.,.,,
Kuka niitä joka sateen jälkeen jaksaa rasvailla. Aina lahkeet paskassa. Löipä katkennut ketju kaverin Hondasta takapyörän lukkoon. Ihme että on hengissä. Kohta 150 tuhatta on akseliveto kestänyt. Enkä oleta, että sille alle 250 tuhannen mitään tehdään!!!!
- Tenttiä vaille merkantti.
Onpa gradaani hyvä. Ei ole vipstaakit eikä hantaakit kirvonneet. Ei kovassa kyydissä, eikä pehmeässä kyydissä. Hyvästi on päässyt ajalulle ja kauas. Ja takas.
Se mikä on, se gettingi. Siinä moni nivel rasvattava ja tiivistettävä kummirinkulalla. Rinkulat pieniä ja hankalat asentaa. Gettingi keitettävä lampaantalissa kesällä, jotta ei ruostu. Onkos edes ruostumisenehkäisypellistäkään jokainen maalli? Monivaivainen se gettingi! - Tuo ole
Autoissakaan juuri katkeillut.
Kyllä se kettinkikin osaa lyödä pyöräilijän hengiltä, kun huonosti sattuu. - akseli....
..en oo kuullut että joku olis pyörän kardaanin lyömäks joutunut. Oletko sinä??? Sen sijaan tiedän monia tarinoita lukkiutuneista takapyöristä, haljenneista lohkoista ja takana ajaneista ketjujen pieksemistä motoristeista kun ketjut on katkenneet.
- Juha**
Elä rauhassa ja ihmisiksi.Eipä ole kolaria vielä gartaanit aiheuttaneet sen enempää autossa kun pyörässäkään.Kolarithan ne tutkii niin tarkkaan nykyään.Kaikki ne vetää, jopa kuminauhakin vaikka ennen sekin kuului etupäässä kalsareihin, kettingit kaulaan ja gartaanit autoihin.Niin se maailma muuttuu poikaseni.Se on katos kaikki aina vallitsevan tarpeen mukaan...Hyvää syksyä ja muista lainata niitä värikyniä kaverilles..
T:Kummisetäsi Juha..- työkalu?
Minä olen aina kuvitellut, että se gettingi on noiden luonnevikaisten työkalu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876