Mitkä ovat HD,n kilometrit tänä kesänä??
Niillä ei ajeta jos sateen uhka olemassa.
Ne voivat likaantua,tai sammuvat pikku sateesta??
Moniko on ylittänyt rajan tänä kesänä ja käynyt vaikka Norjassa???
On hd takki,housut,paita,kalsarit,lasit..ym!!
Kaiken lisäksi tallissa seisoo aikuisten leego mopo!
Tarvitsee mitä naurettavampia osia,sissybaareja,ja muita naurettavuuksia!
Itse nautin ajamisesta,pitkiä matkoja Eurooppa,Pohjoismaat tänä kesänä.
Siitä syystä en omista harrikkaa.
Harrikka porukat ovat merkki fanaatikkoja
59
4445
Vastaukset
- ja menestystä
valitsemallasi tiellä!
- vielä sanoa,
et olet sä kyllä tosi motoristi omine naurettavuuksinesi!
- Jyskin
pyyhkeet ja muut hd-kamat.
- että olet
nautintosi löytäny,onnee.
- kyllä joo
suuresti ihmettelen avautumistasi tällä foorumilla?!? Oletko täysin pösilö? Mikä sinä olet kertomaan miten moottoripyörää tulee käyttää ja minkälaisia reissuja on tehtävä ollakseen motoristi. Rehellisesti sanottuna ei tippaakaan kiinnosta reissusi eikä ajopelisi.
Toivottavasti et pety kun kerron, että on HD muttei ko. merkin takkia,housuja,paitaa,kalsareita,laseja..eikä muutakaan markkinamiehien turhanpäiväisiä kotkotuksia!! - Hd-kuski
Ajettu on viisinumeroinen kilometrimäärä. Pisimmillään yli 1000 km saman päivänvalon aikana.
Ajetaan aina, satoi tai paistoi, huvi- ja työmatkat.
On seisonut moniakin öitä kaatosateessa ja aina käynnistyy
Ei ole ainoatakaan HD-merkkivaatetta
Sissy bar on sen takia että saa rinkan ja muuta tavaraa helposti siihen kiinni pitkille matkoille, jos ei sivulaukkuihin mahdu kaikki.
Joten... mikä sua ahistaa?- ahista
mutta naarattaa.
- tapauksessa
ahista kirjoitti:
mutta naarattaa.
kannattaa siirtyä kellokoskelle, siellä on hoitolaitos missä saat hihittelyn ohessa päristellä puuro suussa.
- näyttää
tapauksessa kirjoitti:
kannattaa siirtyä kellokoskelle, siellä on hoitolaitos missä saat hihittelyn ohessa päristellä puuro suussa.
ainakin nettiyhteydet toimivan.
- ajelija-
ahista kirjoitti:
mutta naarattaa.
Ei oikein selviä että mikä sinua naarattaa. jos joku harrastaa ajelua hd:llä ja toinen japsilla tai eurooppalaisella niin mitä sitten.
- kiva asia
näyttää kirjoitti:
ainakin nettiyhteydet toimivan.
sulle, mutta häviö muulle maailmalle!
- viki 70
en ees jaksanu lukee viestii minkä olit kirjoittanu......olen ajanu kyykyil ja matkapyöril 20vuotta huh hui ei enään hd.llä mennään arvokkaasti ja perille
- paras
Et jaksanut lukea mutta jaksoit vastata. Mihin?
- trollaamassa
Tämä toimii aina, kun alkaa trollaamaan hd miehiä. Joku tarttuu aina syöttiin.
- Pulliais-Hd-ihminen
jäänyt sinne Eurooppaan!
- fxdci
mikä ihme siinä hd merkissä on niin yli muiden kun siitä on niin paljon mielipiteitä vaikkei olis ikinä edes saanut koskea kyseiseen merkkiin.
- rikke100
fxdci kirjoitti:
mikä ihme siinä hd merkissä on niin yli muiden kun siitä on niin paljon mielipiteitä vaikkei olis ikinä edes saanut koskea kyseiseen merkkiin.
Miks ei harrikalla voi ajaa sateessa?Ei sade ole mua estäny ikinä ajamasta. Monta harrikkakuskia olet nähny sateen sattuessa seisomassa tien vieressä ku ei voi ajaa???
Montakohan honda/kawa-jne takkia mä olen tän 14v aikana nähny mitä olen moottoripyöräillyt.
Jos joku haluaa tehdä pyörästä/autosta/kodista, tai mistä vaan oman näköisensä ja mieleisen ni mitä sitte.Toki siihen sit kiintyy erilailla ku sen on ite rakennellu. Taidat vaan ressu olla vähän katkera ku rekisterikilven teline ja mökäpönttö on vaihdettu ja siinäpä se mitä voi tai osaa tehdä.
Mä en tajua miten joku jaksaa nähdä vaivaa...miks sua ei vituta ku joku ajelee hondallaan honda takki päällä.
Osta nyt ihmeessä harrikka ku se näyttää noin vituttavan ettei sitä ole.
Säästä vaikka parivuotta ni kyl se siitä.
- Olen HD-MIES!!!
Lähes 4000km ja kaikki Kaivarin reissuilta. Pitää näes pompottaa liha kypsäksi yötä varten.
Lautaperseisistä laiheliineistäkin tulee perseviä panopuita, kun on paukuteltu satakunta kilsaa jäykkäperällä SUOmaan kuppaislla pikkuteillä.
Meinaan uskaltautua 55v vanhalla Pannullani Itävältaan BikeWeekille.
Pyöri sä pelle vaan täällä Pohjolassa! - HD-Aapeli
Vastauksia muutamiin kysymyksiisi.
Tänä kesänä 14 300 ja risat kilometriä, 8 eri maata ja melkein kaksi kuukautta reissussa.
On takit, parit paidat ja kait jopa kalsaritkin pyörän kanssa samaa "merkkiä". Useita tuhansia euroja kuluttanut erilaisiin osiin.
Ei ole koskaan sammunut sateesta johtuen, muuten kyllä useastikkin. En käynyt tänä kesänä norjassa, ajelen mieluummin lämpimämmissä maissa, etelämpänä. Kokeilisit joskus itsekkin vaikka touring- sarjan Harrikaa pidemmälläkin matkalla, saattaisit yllättyä.- Asunto-autoa ...
Ja lomailen paikoissa mistä saa fillarin vuokralle jos haluaa.
Suomen oloissa moottoripyöräilyn harrastaminen alkaa olla aika hanurista. - yamaha mies
Asunto-autoa ... kirjoitti:
Suomen oloissa moottoripyöräilyn harrastaminen alkaa olla aika hanurista.jos hd alkaa oikein kauheasti vituttamaan ni mene ihan rohkeasti kertomaan ongelmistasi vaikka bandidoksille älä tule tänne parkumaan pahaa oloasi
- totta töriset
Asunto-autoa ... kirjoitti:
Suomen oloissa moottoripyöräilyn harrastaminen alkaa olla aika hanurista.No on tosiaan ilmat ollu persiistä, vettä tulee ja perskuleen kylmä vaikka kuinka päälle pistää. Olo on kun palelevalla michelin-ukolla!
Aika vähän on pyöriä näkynyt tien päällä, pätee harrikoihin kuin muihinkin merkkeihin.
Olis mukava ajella tuolla Keski-Euroopassa rauhallisia pieniä sivuteitä nauttien maisemista ja illalla ottaa hiukkasen hefe-weissen olutta sekä bratwurstia.
perskeles, luulin että ulkona on ufo mut se onkin aurinko!
Ymmärrän sinua sä tykkäät ns. Liisasta mut et Leenasta ja esim mä vaik Leosta mut en Lassesta.
Sellaista se vaan on!
Enkä mä ainakaan alennu morkkaamaan ketään miksi kukin jostain tykkää!
Live and Ride as you like live ;)
Ps. Mun moposta ei ainakaan o osia putoillu ja Ulkomaita myöten on tullu pitkiäkin reissuja tehtyä ja satoi tai paistoi! Ajaminen ym on kivaa!!
Elämäntapa/Harrastus kullekkin sellainen mistä tykkää Aamen!- kalla25
Omalla rahalla kaikki ostettu. HD on ja pysyy , jos on noin paljon pinna kireällä muiden tekemisestä, niin osta köysi ja rasvaa. Ja kaaduta nipponi paskalla kohti auringon laskua.
- faktaahanseon
Aloituksen tekijä on yhdyssanoja taitamaton aivoinvalidi kateellinen hintti.
- Japsipiikkisellä_eihdllä
Aivan, japanilaisella piikkipyörällä tuli kesällä käytyä Italiassa asti ilman minkäänlaisia teknisiä ongelmia. Reissun kilometrimäärä 8500 km, että tehkääpä sama perässä samankokoisella moottorilla.
- asdpåfkårwp
Sama suunnitelmissa tälle kesälle, samanlaisella pyörällä. Me sitä vasta miehiä ollaan ja oikeita motoristeja kun unohdetaan kuutiot ynnä muut SEN jatkeet ja nautitaan ajamisesta!
- Harley-King
Pellet. Mie polen Jopol Alavuren fattaa. Alkon kautta takas. Menkää ny vemputtaan sinne nuorisotalolle.
- Hyvä_asenne_miehellä
Viime kesänä tuli Ukrainalainen viisi - kuusikymppinen samaan pöytään Etelä-Suomessa. Joi pullon kaljaa ja kysyi tietä Lappiin, kun ei ollut karttaa. Uudehko iso ns. "sohvahomo" malli alla. Näytin karttaani ja kehotin hankkimaan oman, jotta pienet hänen kehumansa tiet löytyvät.
Oli käynyt Euroopan ristiin rastiin. Tosi tyylikäs kiepautus isolla pyörällä Burger-paikan pihassa ja kädenheilautus. Varusteista ja asenteesta päätellen pätäkkää löytyi.
Ai, niin. Se jäi mieleen, että uudehkossa pyörässä oli säännölllisesti ollut vikoja. Naurahti vain tälle. - Edelliseen_lisäys
Edellisen kirjoituksen pyörä oli HD.
- Mokcba_60
Olen viime vuosina tehnyt muutaman reissun, Baltit ympäri Riga:n kautta ja takaisin. Joka keikalla on jäänyt följystä muu kuin HD.
Baltian reissulta hyytyi kaverin Honda Viikkarin ruumaan sähkön loputtua. Vasta vaihdettu laturin kollektori kiehahti, moottorit kävivät kuumana Rigan helteessä.
Yksi satatonnia ajettu Kava jäi lähtömestaan, alkoi käydä kolmella pytyllä.
Yksi tuntemattoman kaverin bemari meni johonkin tilaan kanssa satamassa. Jarruvalo hävisi ja sitten tuli mittaristoon joku ilmoitus, että no deal.
Olen ajanut vuosia EVO-HD:llä ja se on jättänyt mut tielle kahdesti. Puola ja sytkäboxi.
Pääsin tosin nilkuttamaan kotiin, olin nurkilla.
Kaksi kertaa on toinen HD temppuillut. Yksi sai jonkin ``ajon`´ ja meni Virossa käynnistyksenesto päälle. Toinewn oli Tallinnan superrallissa, kun vuoden 56 pannusta hävisi sytkä toisesta pytystä. Näitä ikiharikkamiehiä, äijällä puolimetrinen parta ja kiertänyt pyörällä maapallon.
Harikoissa ollut tyyppivikoja, mutta ne kestää ajaa ihan saamaristi. On ne ruoviakin tekniikkaa, mutta myös maamoottoreita. Jenkit on kulmapunttisia sloboja.
Monet arvostelijat ei tajua, että pyörä saattaa olla 50v. vanha.
Viime kesänä painettiin etelä Ruotsia ympäri yli tuhat kilometriä, 16 Harikkaa eikä mitään. Jotkut jatkoi Nordic runille, viidentuhannen kilometrin keikalle.
Kokeilin yhtenä päivänä kaverin V-max Yamahaa, voimaa tuli koneesta yhtenä slervana. En ottaisi vaan ilmaiseksikaan. Kontrollit ja kaikki kuin teineille tehty, ja muutenkin sellainen muovisen oloinen. - OnkoKaikkiPultitTallella
"Kokeilin yhtenä päivänä kaverin V-max Yamahaa, voimaa tuli koneesta yhtenä slervana. En ottaisi vaan ilmaiseksikaan. Kontrollit ja kaikki kuin teineille tehty, ja muutenkin sellainen muovisen oloinen."
Mä ottaisin tuon mielellään, vaikka pitäis vähän maksaakin. Sillä olisi hauska pyöriä HD hamppien ympäri maantiellä, kun nämä lutkuttaa menemään sitä korkeintaan satasta, mitä tuollaisella pulttilingolla nyt pystyy yleensäkään ajamaan.- ajasinäsingeriä
Et vieläkään tajua että vauhti ei ole pääasia harrikalla ajamisessa vaan se fiilis.Nopeitakin harrikoita on ja paljon ja rahallahan saa vaikka raketin perseeseensä niitattuna.Toki sinunlaisiakin on jotka fiilistelee singerin ompelukone jalkovälissä hirveä ulina korvissa mutta kukin taaplaa tyylillään.
- Mokcba_60
Tietysti Hondasta kärähti staattori eli kenttäkäämit eikä kollektori.
- MaitolaiturinMunapää
Mopopojat taas kiljupäissään uneksii.
- EnduroMies
HD kaikkinen lisävermeineen hankitaan usein koska sillä kulmilla kurvailemalla unohtuu mielestä ikävät asiat kuten koko ijän vaivanneet ja HD heppua hyvin traumatisoineet koulukiusauskokemukset yökasteluineen.
- MuistaVaippas
Toi on miehen puhetta ja tässä sulle verme kun tuut ihmisten ilmoille sieltä montultas Savolainen juntti.
https://youtu.be/IMxiLPsxudA
- valinnanvapauss
Ostanee kukin minkä haluaa mutta koeajaa kannattaa eri vaihtoehdot , itse koeajoin 1600 kingin ja aivan hirvee pas...a ja mopon oloinen ISON japsicustomin jälkeen mutta antakaa kaikille vapaus valita imagon ja pyörän välillä , toiset ajaa ja toiset makeilee...
- Jutustelija1
Itselle kilokyykky ajoon asfaltille ja metsään/montulle iso 2t crossi/mantsa.
Fiilistelyyn toki H-D on kova sana, mutta se pitäisi olla muiden pyörien lisänä. - Jutustelija1Vermeitä
Jutustelija1 kirjoitti:
Itselle kilokyykky ajoon asfaltille ja metsään/montulle iso 2t crossi/mantsa.
Fiilistelyyn toki H-D on kova sana, mutta se pitäisi olla muiden pyörien lisänä.Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Näpistelijä8v
Fiilis? Antiikkinen paukuttaja, ei kulje, ei toimi, mutta tekee kuljettajastaan akuankan nanosekunnissa. Satoi tai paistoi, pelle se on.
Huh huh. - jrgckl
Mulle tuli vain 1 000 km Sporsterin mittariin.
Mulla on useampi prätkä, kaikkiaan ajoin 6 000 km. Eniten Suzuki 750: llä.
Pyörän valitsen aina mielialan mukaan. En ole merkkifanaatikko, mutta eniten pidän italialaisista. - LerpanSuru
Mulla om niin yksinäistä. Tulisko vaiks Jutustelia tai Näpisteliä vähä viihdyttääm mun Pikku Kakkosta? Jakiksessa om jo syssy huulillaan. Rullatuoliin talvigummit alle kohta.
No, eipä ehdi pöllityt kaljat lämmetä kotiin kelatessa.- Jutustelija1
Joo talvella ei tarvitse jääpaloja ostella jos viihtyy pihalla juomien kanssa.
- pyöräkolmipyörä
Harley-Davidson = Harri Taavetin poika :D
... aivan hauskaahan ovat tuollaiset 2-pyöräiset kulkuneuvotkin harrasteina... mutta HARLEY-DAVIDSON- IHMINEN KUN KIINNOSTUU LASTEN 3-PYÖRÄSTÄ, niin silloin jo pomppaa :_D_:D - nussimuatakaa
hd miehet on oikeesti täyshomoja ja niillä on se nacci niin pieni että tarttee ison pyörän.
kerhotilat on homoklubeja,puetaan nahkavaatteet päälle.
täysjäsenyyden saa kun on homoswuhde,varmennettu sellanen - NakkiSuussa
Miulla on Sutsuki.
- Judusdelija1
Minä uskon,että moni Harrikalla ajava,joka ei kuulu mihinkään kakkakerhoon ,vaihtaisi kerran kilokyykkyä kokeiltuaan pulttilinkonsa pois ! Tai jos ei ihan kyykkyä niin ainakin yli 1000cc rennonpaa peruspyörää kokeiltuaan. Heidän silmät aukeaisivat,miltä oikeasti hyvät ajo-ominaisuudet tuntuvat. Kakkakerhoihin kuuluvilla ei vaan taida olla vaihtoehtoja...
- Högi
Mulla ollut 13 muunmerkkistä pyörää, ja nyt toinen HD menossa. Ei ole kyllä käynyt pienessä mielessäkään vaihtaa takaisin mihinkään muoviseen japaninhärpäkkeeseen tms. pyörään. Kyllä Harrikassa on vaan sitä ajamisen mukavuutta mitä ei noista muista ei löydy.
- Judusdelija1
Anna mä arvaan, kuulut nykyään liivikerhoon jossa ajaminen on toissijaista?
- Näpistelijä7v
Buaahhaahhaaaaa.
- eXhdkuski
Högi? Oletko ottava osapuoli? HD essa jousitus, moottori, jarrut ja luotettavuus tökkii, muuten ok laite.
- Högi
Hyvä eiihuva, käyttäisit edes samaa nimimerkkiä kun kerran tänne kirjoittelet .
- olenSentäänMiestenMies
Mä oon HD-mies, mulla on päälläni kaikki HD-vermeet mitä rahalla saa, mutta ei pyörää, mutta baarissa on kiva esiintyä kovana HD-lainsuojattomana nahkaliivimiehenä. Mittani ei ole kummoinen, mutta bootsin korot nostaa egoni kattoon hetkessä.
- Jutustelija1
Tärkeintä onkin juuri tuo että itse tykkää.
- Judusdelija1
Itsehän suosin harrikan sijaan kilokyykkyä yksinkertaisesti koska se antaa parhaimmat kyydit ! Miksi ostaa tehoton,painava ja huonot ajo-ominaisuudet omaava moottoripyörä? Työkoneet on työkoneita ja Zetori on traktori,mutta että vartavasten huonon joku haluaa ja vielä maksaa siitä enemmän,niin se minua vaan jaksaa ihmetyttää.
- Jokainen.valitsee.itse
Miks joku ostaa Audin, vaikka olis Ladojakin tarjolla?
No siks kun voi. Tai haluaa. Tai mikä syy tahansa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346