Onko joku nähnyt Myrskyn livenä?

Jooseppo

Onko kukaan nähnyt itse Myrsky-koiraa livenä siis Mörkömaan Myrskyä? Miten pahat ne jalat oikein ovat vai onko vain ilkeää kuulopuhetta? tosin eihän kasvuhäiriöstä ketään voi syyttää!

14

1816

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukkarin omistaja

Siis täh? Tarkentaisitko.

• Myrskyn velipoika

Myrskyn oikea nimi on kylläkin MÖRKÖLAUMAN MYRSKY.En ole nähnyt Myrskyä livenä välimatkasta johtuen, mutta mielelläni näkisin. Epäilisin väittämiä perättömiksi puheiksi.

• <<<

VOITTAJASSA IHAILIN.OMA UNELMAKOIRA LAUMA OLISI TÄMÄ 2
        SAKSANPAIMENKOIRAA. 3 ROTTWEILERIA.4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA.5 BERNHARDINKOIRAA.2 KAUKAASIANPAIMENKOIRAA JA 7 ESPANJANMASTIFFIA JA 6 KULTAISTA NOUTAJAA

• olempa vaan

olen nähnyt yhden kaukkarin livenä joka on ollut mukana elokuvassa. Niitä koiria on ollut yhteensä vaatimattomasti 80kpl yhteensä eri kohtauksissa. Itse elokuvaa en ole nähnyt!

• MiKi

Myrsky-kaukkari livenä on kuule aivan samanlainen koira, kun muutkin kaukkarit ja se asuu Konalassa Helsingissä. Hyvin sen omistaja on sen kanssa pärjännyt. Ei sen jaloissa mitään vikaa ole! Mistä sellaisia huhuja on tullut. Katkaise sinäkin siltä huhulta siivet.

• ideneb

kerro millaiset lonkat A-E ? ja kyynärät 0-3?

• ...

Mitä todennäköisimmin kateellisten höpinää..
      Elokuva oli hyvä ja siinä Myrsky oli ainakin ihan ok.

• kyllävaan

olen nähnyt Myrskyn ja samasta pentueesta olevia koiria,koirilla on lihasheikkoutta peräpäässään..mutta normaali elämää ne viettää..Myrsky on hieno kaukkari kaikenkaikkiaan.
      pentueesta yksi on lopetettu nivelrikontakia.
      pentueen korat ovat suuria..ja näyttelyissä osa menestynyt hienosti..pyörre ja vihuri.
      kaikkia ei ole vieläkään lonkkakuvattu..

• jopassa

Missäpäin Helsinkiä on sellainen iso aidattu omakotitalotontti johon Myrsky-kaukkari on muuttanut? Älkää vain sanoko että se asuu jossain kerrostalossa!!

• vai miten se nyt oli

Eikö Myrskyä esitä 70 koiraa? (ainakin elokuvan teon dokumenteissä kerrotaan). Vai onko siinä mukana 70 koiraa, joista vain yksi esittää Myrskyä?

• daktaaaa
      • <<<

olen Voittaja Näyttelyssä 2007

• kaverit

myrskyllä ei ole ollut kasvuhäiriötä vaan ristisiteet leikattu kummastakin taka jaloista. lihasheikkoutta takaosassa on koko myrskyn pentueessa.myrsky on nyt elämänsä kunnossa ja mahtava luontoinen koira kaiken kaikkiaan.

• Sukulaissielu

Olen nähnyt erään toisen myrsky-elokuvassa nayttelevän koiran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2105
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1293
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1215
    4. 154
      1123
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      941
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      938
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      879
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      828
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      779
    Aihe