Onko joku nähnyt Myrskyn livenä?

Jooseppo

Onko kukaan nähnyt itse Myrsky-koiraa livenä siis Mörkömaan Myrskyä? Miten pahat ne jalat oikein ovat vai onko vain ilkeää kuulopuhetta? tosin eihän kasvuhäiriöstä ketään voi syyttää!

14

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukkarin omistaja

      Siis täh? Tarkentaisitko.

    • Myrskyn velipoika

      Myrskyn oikea nimi on kylläkin MÖRKÖLAUMAN MYRSKY.En ole nähnyt Myrskyä livenä välimatkasta johtuen, mutta mielelläni näkisin. Epäilisin väittämiä perättömiksi puheiksi.

      • <<<

        VOITTAJASSA IHAILIN.OMA UNELMAKOIRA LAUMA OLISI TÄMÄ 2
        SAKSANPAIMENKOIRAA. 3 ROTTWEILERIA.4 NEWFOUNDLANDINKOIRAA.5 BERNHARDINKOIRAA.2 KAUKAASIANPAIMENKOIRAA JA 7 ESPANJANMASTIFFIA JA 6 KULTAISTA NOUTAJAA


      • olempa vaan

        olen nähnyt yhden kaukkarin livenä joka on ollut mukana elokuvassa. Niitä koiria on ollut yhteensä vaatimattomasti 80kpl yhteensä eri kohtauksissa. Itse elokuvaa en ole nähnyt!


    • MiKi

      Myrsky-kaukkari livenä on kuule aivan samanlainen koira, kun muutkin kaukkarit ja se asuu Konalassa Helsingissä. Hyvin sen omistaja on sen kanssa pärjännyt. Ei sen jaloissa mitään vikaa ole! Mistä sellaisia huhuja on tullut. Katkaise sinäkin siltä huhulta siivet.

      • ideneb

        kerro millaiset lonkat A-E ? ja kyynärät 0-3?


    • ...

      Mitä todennäköisimmin kateellisten höpinää..
      Elokuva oli hyvä ja siinä Myrsky oli ainakin ihan ok.

    • kyllävaan

      olen nähnyt Myrskyn ja samasta pentueesta olevia koiria,koirilla on lihasheikkoutta peräpäässään..mutta normaali elämää ne viettää..Myrsky on hieno kaukkari kaikenkaikkiaan.
      pentueesta yksi on lopetettu nivelrikontakia.
      pentueen korat ovat suuria..ja näyttelyissä osa menestynyt hienosti..pyörre ja vihuri.
      kaikkia ei ole vieläkään lonkkakuvattu..

      • jopassa

        Missäpäin Helsinkiä on sellainen iso aidattu omakotitalotontti johon Myrsky-kaukkari on muuttanut? Älkää vain sanoko että se asuu jossain kerrostalossa!!


    • vai miten se nyt oli

      Eikö Myrskyä esitä 70 koiraa? (ainakin elokuvan teon dokumenteissä kerrotaan). Vai onko siinä mukana 70 koiraa, joista vain yksi esittää Myrskyä?

    • daktaaaa
      • <<<

        olen Voittaja Näyttelyssä 2007


    • kaverit

      myrskyllä ei ole ollut kasvuhäiriötä vaan ristisiteet leikattu kummastakin taka jaloista. lihasheikkoutta takaosassa on koko myrskyn pentueessa.myrsky on nyt elämänsä kunnossa ja mahtava luontoinen koira kaiken kaikkiaan.

    • Sukulaissielu

      Olen nähnyt erään toisen myrsky-elokuvassa nayttelevän koiran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe