Pokeriohjelmat ja statsit

pokeri-ukko

Voisiko joku kokenut valottaa vähän näiden pokeriohjelmien toimintaa ( Pokeroffice, tracker ja Holdem manager)

Olen pelannut pokeria 2 vuotta mutta en ole ollut kiinnostunut näistä ohjelmista, nyt tuntuu että pokerin peluu alkaa käydä vakavaksi ja täytyy perehtyä kaikkiin keinoihin saada peli vieläkin paremmaksi.

Kiitos

6

2186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokeri-ukko

      niin siis vertailua kiitos ja jos jotain perusteluja

    • maniacstreetpreachers

      "Voisiko joku kokenut valottaa vähän näiden pokeriohjelmien toimintaa ( Pokeroffice, tracker ja Holdem manager)"

      Toiminnasta...ne keräävät hurjan määrän dataa omasta ja vastustajien pelistä. Ja se miten pystyt hyödyntämään sen datan on sitten omissa käsissä. Käytännössä ne "kaavoittavat" vastustajan pelin ja sinun tulee luottaa siihen uskomukseen että vastustaja pelaa samankaltaiset tilanteet ja kortit samassa positiossa identtisellä toistolla.

      Elätän itseni ja perheeni sittareilla, mutta en käytä ko. apuohjelmia. Ainoastaan jos joku pöydässä vaikuttaa "haastavalta" tai erityistä huomiota tarvitsevalta, niin vilkaisen statsit sharkscopelta, official poker rankingilta tai Bluffmagiltä. Ja niistä katson tiltin asteen, ROI:n, ja paljonko herra/neiti on voittanut urallaan ja viimeisen vuoden aikana. Käsittelen tiedon perusteella sitten vastustajaa eri tavalla(minulla on mielestäni aina edge;).

      Pokertrackerista: Luulen että siitä on hyötyä cashipöytiä ja peruspeliä pelaavalle. Grindaajalle.Eli multitablena semmoisessa pelissä jossa bottikin tekee kelpo tulosta.

      Siitä ei ole hyötyä ison rahan sittareissa tai turnauksissa, koska ainakin itse ja tuntemani muut tienaavat pelaajat sekoittavat peliään mitä isommaksi palkintorahat muuttuvat. Esim. UTG:sta voidaan 45suittari korottaa 3xBB ja AA:llalimpata vain mukaan tai flopattuu settiin lyödään kova c-bet ja kuivaan floppiin sama lyönti. Mutta seuraavana päivänä homma menee ihan erilailla.

      Pokeri on kuitenkin sitä että tehdään niitä mooveja jotka tiedät vastustajan inhoavan ja teet hänen pelin mahdollisimman epämukavaksi. Siis kirjoitan NL HOLDÉMista.

      • pokeri-ukko

        Kiitos vastauksista.....

        Olin ajatellut vähän enemmän sellaista vertailevaa vinkkiä eri ohjelmien välillä.

        Latasin holdem managerin tryversion tänään ja tutustunut siihen.

        Poker tracker 2 ja 3
        PO
        Holdem manager

        Mitkä näistä edellä mainituista 3sta on parhain teidän mielestä?


      • pokeri-ukko

        Kerro ero holdem managerin ja poker trackerin välillä, onko niissä jotain toimintoja mitkä erottaa ne toisistaan eduksi?


    • eräs floppailija

      Tuossa toinen setä vastasikin jo varsin kattavasti.

      Itse käytän Trackeria ja pidän sitä itse välttämättömänä. Pelaan lähes poikkeuksetta käteispöytiä.

      Kyllä tarkka pää ja hyvä muisti ajaa samat asiat, mutta mitä enemmän pöytiä / robottimaisemmin pelaa, sitä tärkeämmäksi ohjelman tarjoamat statistiikat muuttuvat. Pää ehkä muistaa että vihu voi olla tiukka, mutta statistiikat kertovat tarkemmin kuinka tiukka.

      Yksi äärimmäisen tärkeä etu jonka saa, on oman pelin analysointi ja parantelu. Ohjelmat tarjoavat erittäin tarkkaa dataa niin monesta asiasta että pelkkiä hanskahistorioita käsin kahlaamalla ero on kun yöllä ja päivällä. Itse esim saanut merkittävää etua eri pallien / position pelaamisesta, kun näki selkeästi numeroina kuinka jotkut hanskat vuotaa missäkin paikassa.

      Asian voisi kai kiteyttää niin että lentokonettakin voi lentää ilman mittareita, mutta niiden kanssa on huomattavasti helpompaa.

      Kannattaa siis tutustua. Koekiluversiot muistaakseni kaikista saatavilla ilmaiseksi ja täyden versionkin voi tarkan markan miehet huorata jonkun diilin tms kautta kuten bonuksen tai rakebackin.

      Ensialkuun ohjelmat saattavat näyttä hieman pelottavilta ja vaikeilta, mutta niihin kyllä tottuu nopeasti.

    • The Rat

      Mikä ohjelma muuten sopisi minnekin? Olen siis ymmärtänyt, että nuo haistelevat pokerisoftasta kaiken tarvitsemansa tiedon, onko näin?

      Jää meinaan ainakin minulta käyttämättä, mikäli pitää alkaa itse syöttämään pelaamiaan käsiä sun muita. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe