Mitä verkkoa pitäisi käyttää häkkiin? Olemme tekemässä uutta häkkiä, koska meille tulee loka-marraskuussa uus neitsikka... Niille pitäisi tehdä suuremoi häkki... Tiedättekö onko jossain vaikka rakennus ohjetta?
Vastaukset 2
- sekä tekijöitä
löytyy kyllä.
Mm. Katin Neitokakadut -sivuilta löytyy suuren häkin rakennuksen vaiheet ja ohjeet.
2. sivulta lähdetään eteenpäin:
http://www.neitokakadu.net/kati/KASVATUS/kerroshakit2.php
Tässä Neitokakadut - Variaatioiden Aikakausi kotisivuilla, jonka omistaa siis Turkulainen kasvattaja, kerrotaan häkin yksityiskohtaiset vaiheet. Häneltä voi myös kysyä, jospa hän tietäisi ketä näitä häkkejä valmistaa. Tämä kasvattaja on kyllä parhaimpia joita tiedän.
http://www.neitokakadut.com/?pg=hakki- papukaijafani
Olen kysynyt Ida-Emilialta hänen häkkinsä verkosta ja hän oli sitä mieltä että kaikkwin paras olisi ruostumaton teräsverkko, joka ei kyllä ole aivan halvin, selitykseksi hän sanoi että kun sähkösinkitettyyn verkkoo ruoskuttaa vettä, siitä voi jäädä joitain aineita verkon pintaan ja kun neitsikat sitten kiipeilevät verkon avulla haitallisia aineita voisi jäädä niiden elimisöön ja olla haitaksi linnuille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331452- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290809Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554