Microsoft pulittaa rahaa
7
335
Vastaukset
- Linuxin jo aikoja sitten jä...
Niinpäniin. Pitäähän sen jonkun auttaa persaukista yhtiötä. Muutoinhan Linux olisi melkoisissa vaikeuksissa, jos Microsoft ei antais rahaa.
- vaikeuksissa
kun pitää ostaa tietotaitoa Linuxilta.
voitkin nyt sit tarkentaa miten Novell liittyy Linuxiin, siis muulla tavalla kuin se käyttää GNU/Linux:ia tuotteissaan pohjana?
;-)- Linuxin jo aikoja sitten jä...
djmosse kirjoitti:
voitkin nyt sit tarkentaa miten Novell liittyy Linuxiin, siis muulla tavalla kuin se käyttää GNU/Linux:ia tuotteissaan pohjana?
;-)Eipä sitä paljoa tarvitsekaan.
Linuxin jo aikoja sitten jä... kirjoitti:
Eipä sitä paljoa tarvitsekaan.
Sulta jäi puuttumaan ne kysymäni jutut! ;-)
Mut mitäpä sitä muuta rölliltä voi odottaakkaan! :-D
- kiemuroita
Voisiko joku selventää mikä logiikka siinä on että Microsoftilla on halua maksaa satoja miljoonia dollareita Novellille siitä että lupaa olla haastamatta sitä käräjille? :)
Jos haasteille olisi jotain todellista pohjaa, luulisi maksun menevän toisinpäin. - Pentti Nelonen
Pitäähän jonkun maksaa persaukisille Linux-yrityksille rahaa, koska muuten olisivat konkurssissa alta aikayksikön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350