Kävi tämmönen homma, että ajettiin Norjassa nopeuskameraan ja ylinopeutta oli n. 20km/h ja kamera otti kuvan. Onkos kellään kokemusta moisesta?? Lähettävätkö sakon, ja kuinka kalliiksi tämä kiire tuli??
sakoista..
2
1053
Vastaukset
- perille tuli
sakko muutaman viikon päästä. Pohjoismaissa ja eu-alueella sakko tulee 100% perille. Sitten jo kauempana ei ole vaaraa. Taidat selvitä rikesakolla? ja muistaakseni se on n. 100 euroa...mitä lie kruunuissa?
- Norjan Suomalainen
Tähän olet vaytärmaan jo löytänyt vastauksen tai sakko on tipahtanut postilaatikosta.
Jos et vielä ole saanut vastausta, niin se sakon määrä riippuu mikä nopeusrajoitus oli siellä missä ylinopeutta ajoit.
Näyttäisi olevan tällaiset säännöt: Jos nopeusrajoitus 60 km/t tai pienempi ja ylinopeus max 20km/t: 4200 kruunua (euroiksi saat sen jakamalla noin kahdeksalla). Jos taas nopeusrajoitus 70km/t tai enempi ja ylinopeus max 20km/t: 3600 kruunua. Summat vielä roimasti isompia jos ylinopeutta olikin yli 20km/t.
Eli tuommoisia summia näyttäisi olevan. En tiedä sitten sakottavatko ulkomaalaisia autoilijoita näiden taksojen mukaan.
Mutta happamia rahoja maksettava on. Mutta laki on laki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031703- 681269
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2001130Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511010- 63981
- 42837
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei16823