Mitenkä saan tekstin pyöreän logon ympärille?
Käytössä suomenkielinen photoshop 7
Ympyrään tekstiä
5
1146
Vastaukset
- pitkin jos en
ihan väärin muista.
- trolliolli
Minä en noista vanhoista versioista enää muista. Niin monta vuotta kun niihin olen viimeksi koskenut, joten pahoittelen, mikäli neuvoni eivät auta.
Piirrä ympyrä ympyrätyökalulla (ellipse tool). Shape layer tai path -tila täytyy olla päällä. Sitten valitset tekstityökalun, viet kursorin ympyrän reunan päälle (reitin päälle), jolloin kursori muuttuu hieman erilaiseksi. Tarkoittaa sitä, että teksti "tarttuu" reittiin kiinni. Sitten klikkaat ja kirjoitat mitä haluat. Tämän jälkeen voit poistaa piirtämäsi ympyrän, koska reitti jää tekstitasoon, josta sitä voit myös muokata jälkeenpäin.
Toinen vaihtoehto on warp text -työkalu, mikä löytyy työkaluriviltä kun tekstityökalu on valittuna. Eli kirjoitat tekstin, pidät tekstitason valittuna ja sitten klikkaat tuota warp textiä. Löytyy myös valikosta, kun klikkaat tekstitasoa hiiren oikealla napilla.
Jälkimmäistä en suosittele. Ainakaan tuohon tarkoitukseen. Seuraavilta sivuilta löytyy kaksikin ohjetta seiskalle ja siitä alaspäin:
http://home.zonnet.nl/epragt/tutorials/photoshop/index.jsp.htm
Ohjeiden nimet ovat 'Around the Circle' ja 'Circular Text'.- mutta miten
Tuosta osoitteesta tulee esiin hienoja Photoshop tutorials tekstejä ja objekteja ja niiden ohjeita. Mutta miten ne saa omalle koneelle, esimerkiksi vaikkapa vanhan ruostuneen tekstin tai jonkin painikkkeen kuvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959