Pyöräretki

Olinpa tässä takavuosina pyöräilemässä kauniina kesäpäivänä maaseudulla ja katselin upeita maisemia ja haistelin kesän tuoksuja.
Aikani poljettuani näin edessäni toisen pyöräilijän hahmon, mielenkiintoni heräsi heti ja aloin kiihdyttää vauhtiani.
Eipä aikaakaan kun näin pitkähiuksisen naisen pyöräilevän tumma tukka tuulessa hulmuten. Tosin katseeni ei viipynyt kauaa naisen ylävartalossa, sillä tuulessa hulmusi muutakin.
Naisella oli pitkähkö leveä hame, tuuli nosteli hameen helmaa niin että mehukkaasti satulaa vasten uponnut takapuoli vilahteli aina sekunnin pari, joskus pidempäänkin.
Valkoiset pikkupöksyt hieroivat satulaa vasten rytmikkäästi, näky sai minut niin sekaisin että olin ajaa ojaan.
Hetken päästä tuli ylämäki ja nainen nousi polkemaan seisaaltaan, mäen päälle päästyään hän nosti hameensa helman huolellisesti taas satulan yli ja vilkaisi taaksensa viehkeä hymy punaisilla poskillaan.
Huomattuaan minut hänen takapuolensa alkoi pyöriä satulassa vieläkin villimmin, ja hän kurkisteli taakseen hymyillen.
Poljin hänen rinnalleen ja sanoin; ”kaunis ilma pyöräillä”.
”Suorastaan ihanaa pyöräillä tällaisessa kelissä, minä rakastan pyöräilyä, viihdyn satulassa aina kun vain kerkiän”.
”Varmaan onnellinen satula tuossa sinun pyörässäsi”, sanoin leikilläni. Hän katsoi minua nautinnollinen ilme kasvoillaan ja vastasi, ”ainakin minä olen onnellinen tästä satulasta, voitko uskoa sitä asiaa, luulenpa että uskot.”
Hetken poljettuamme ja jatkettuamme seksiä sivuavia kaksimielisiä juttujamme, tämä viehkeä nainen ehdotti että poikkeamme metsään, kun sinne vie kaunis polku, ties vaikka siellä olisi lampi ja pääsisi uimaan.
Päästyämme metsän siimekseen pehmeälle nurmelle, nainen katsoi minua kiiluvin silmin ja ehdotti, josko haluisin kokeilla sitä satulan osaa.
Totta kai suostuin, ja niin olin hetkessä maassa selälläni, nainen repi himokkaasti vyön housuistani, odotin heti saavani suuhoitoa, mutta huomasinkin että nainen köyttää minun käteni vatsani päälle, ja olen sidottuna maassa selälläni.
”kai tiedät ettei satulat ole vapaita, vaan kiinni, jotta niissä voi istua riettaasti ja niitä voi kiusata mielin määrin, minä kun satun nauttimaan sellaisesta kovasti.
Nainen tuli rintani päälle kasvot minuun päin ja huohotti kiimaisen näköisenä ja hymyili onnellisena.
Sitten jo hame peittikin minut alleen ja tuo pyöreä turvonnut märkä kuuma pillu painui suutani vasten.
”Nuole satula, ja nuuski mun tuoksujani siellä hameen alla.” Nainen huohotti ja hieroi peppuvakoaan niin että nenäni kynti pitkin peppuvakoa, tunsin pepun hikisen väkevän tuoksun, mutta olin niin kiimainen, että se vain kiihotti minua.
Sitten nainen kääntyi toisinpäin ja istui surutta pikkarinsa naamalleni, levittäen pakaransa niin että nenäni oli tuoksuvaa peppua vasten ja tunsin kiiman ja pissanmaun suussani.
Tuo kiimainen pyöreä peppua hieroi kiimasta hulluna naamallani, olin aivan märkä ja happi alkoi käydä vähiin hameen alla, kun hän sai räjähtävän orgasmin ja istui hetken niin että luulin musertuvani hänen alleen.
Sitten hän nousi ylös ja käveli vähän sivummalle, veti pikkarinsa jalastaan ja kyykistyi pissalle. Sen tehtyään hän palasi hymyillen takaisin ja seisoi vierelläni katsellen minua kun makasin kiltisti, en halunnutkaan paeta, vaikka vain käteni olivat sidottuna.
Haluan vielä näyttää, että usein ajelen myös ilman pikkareita, ja taas hameen helma nostettiin pääni yli ja tuo tuuheakarvainen pyöreäpakarainen pylly istui kasvoilleni. Tunsin suussani väkevän virstan maun, mutta olin niin kiimainen että aloin nuolla tuota kuumaa turvonnutta pillua himokkaasti, eikä aikaakaan kun nainen jos kiljui uuden orgasmin kourissa.
Sitten hän nosti hieman peppuan ja nosti hameensa helmat että saatoin hengittää vapaasti raitista ilmaa, tunsin miten kivikova kaluni upposi naisen kuumaan suuhun ja hetken päästä olivat reiteni aivan hyytelönä huumaavasta nautinnosta, tunsin että räjähdän hänen suuhunsa, mutta hän vain jatkoi vielä imemistään, niin että olin aivan kuiviin imetty.
Kotimatka sujuikin jo kuin vanhoilta tutuilta, vaihdoimme puhelinnumeroitamme, ja saatan joskus kertoa mitä vielä riettaampaa onkaan sen jälkeen tapahtunut.

2

12121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöränpumppua

      johonkin tarkoitukseen.Entä paikkarasian sisältämää kuniliimaa

      • älykkyystestiä?

        Tohon ei mun järki kyllä piisaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe