kilpailu aika päättyy vasta 30.04.2009.
Ps, Toivo Kärjet ja muut teillä on vielä hyvää aikaa,tehdä hyvät sanat Rantaneuvos Jenkkaa.
Hyvää syksyä ja iloista mieltä tulevaan "Rantaneuvos"
Rantaneuvos jenkkaan
3
363
Vastaukset
- tulj mieleen:
Sävel: Mörkö se lähti piiriin.
Neuvos se lähti piiriin, tinttan tanttan tallallei, neuvos se lähti piiriin, neuvos se lähti piiriin.
Neuvos se lähti naisiin, tinttan tanttan tallallei, neuvos se lähti naisiin, neuvos se lähti naisiin.
Neuvos voi keksiä itse lisää säkeistöjä haluamallaan tavalla ja rakentaa laulusta niin pitkän kuin haluaa. Hyvää syksyä neuvokselle!kun pääsit noin hyvään alkuun ja kiitos hyvästä tekstistäsi, naisiin lähtemisen olen jo kuitenkin jättänyt nuoremmille ja hyvää syksyä myös sinulle, tervehtien "Neuvos"
- Outi olematon
Suomussalmen korpimailla kasvoi poika kahjo,
Eeroksi möhköläinen kastettiin.
Potulla ja leivällä kun vartta sille kasvo,
järkeäkin tulevan jo toivottiin
Miehempä mitta ei kilo eikä sentti,
vaan se on holjassa luonteessa juu.
Totuuden sen kyllä myöntää Arska sekä Pentti,
ehkäpä se Eerokin jo viisastuu.
Tyrkylle se meni kyllä jokahiseen reikään,
kunnolla mahtunut ei minnekkään.
Politiikan pientareilla iski päänsä seinään,
jälkiä vieläkin me itketään.
ehkäpä se Eerokin jo viisastuu.
Huomiota kerjäsi kuin kimalainen mettä,
Neuvokseksi kuhtui kohta itseään.
Vanhankansan viisaus se kertoo kyllä että,
aika hoitaa hupakot kun kerkijää.
ehkäpä Neuvoskin jo viisastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175800
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502849
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262846Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332286Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452280Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme211825Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381500
- 1711363