Haluaako tytöt seksiä?

boika15?

Haluaako tytöt yleensä seksiä? Tiedän, että riippuu ihan henkilöstä. En kehtaa kysyä tyttöystävältäni. Itse voisin hyvin elää ilmankin. Itseasiassa se vaivaa mieltäni. Jos hän sitä yhtäkkiä haluaa, niin en halua kieltäytyäkään, jottei hän käsitä väärin ja masennu tai jotain. Pelkään, että teen jotain väärin ja/tai satutan häntä.

Mielestäni yhdessäolo ja halailu suukottaminen riittää.

21

7549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö15

sä oot varmaa joku täydelline

• poikaaaaaaaaaaa

yks kysymys runkkaatko?

• boika15?

En ainakaan tietääkseni.

• dasdasdad

se jossain vaiheessa tulee varmasti vastaan, että molemmat teistä haluaa seksiä. Tai niin ainakin terveessä suhteessa luulis olevan. ota asia puheeksi tyttökaveris kaa ja kysy asiasta. vaikken häntä tunne, niin olettaisin ehkä hänen ja/tai ainakin monien muiden tyttöjen vastauksen olevan että haluaa odottaa vielä jonkin aikaa.

• jjrjrt

Joo ei tytöt aina seksiä halua. Vaikutat muuten tosi symppikseltä jätkältä. :)

• ulpuu

Kyllä se rakastelu, johon myös yhdyntä useimmiten kuuluu on parisuhteen yks, usein melko tärkee osa. Tuossa vaiheessa on kyl ihan normaalia, ettei seksi vielä niin kovin paljon houkuttele. Sitten kun vähän kasvaa ja opettelee tuntemaan itsensä niin voi opetella seuraavaks tuntemaan jonkun toisen näin seksuaalisessa mielessä.

Jos tuntuu, ettet seksistä vielä uskalla tyttöystäväs kanssa puhua, niin miks sitten puhuisit? Sitten kun asia tuntuu mielessä luonnolliselta askeleelta suhteessa niin puhu. Ei siitä luulis kenenkään loukkaantuvan jos et painosta.

• boika15?

Mitä tarkoittaa "opettelee tuntemaan itsensä"? Sitä olen aina miettinyt. Omasta mielestäni tunnen itseni oikein hyvin. Osaan jopa lukea alitajuntaani ja pistää sinne "toimintoja" :D

Kyllä kai voisin asiasta puhua, mutta se on kiusallista. Mutta ehkä sitä ei tosiaan tarvitse puhua, ennen kuin se on ajankohtaista.

Harmittaa, kun ei voi mitenkään harjotella ekaa kertaa varten. Se on loogisesti varmaan mahdotonta?

• Vanhus...

Herranjumala, ei mullekkaan tullu mieleen seksi 15 vuotiaana, enkä edes osannut kaivata sellaista. Nyt olen jo 20 huonolla puolella, ja todellakin tykkään seksistä ja se kuuluu suhteeseen. Joten, tee niinkuin itsestäsi tuntuu. Niin tein minäkin, ja eka kokemus oli ihana juurikin sen takia.

• ulpuu
        boika15? kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "opettelee tuntemaan itsensä"? Sitä olen aina miettinyt. Omasta mielestäni tunnen itseni oikein hyvin. Osaan jopa lukea alitajuntaani ja pistää sinne "toimintoja" :D

Kyllä kai voisin asiasta puhua, mutta se on kiusallista. Mutta ehkä sitä ei tosiaan tarvitse puhua, ennen kuin se on ajankohtaista.

Harmittaa, kun ei voi mitenkään harjotella ekaa kertaa varten. Se on loogisesti varmaan mahdotonta?

Itsensä tunteminen seksuaalisesti: mistä tykkää, mitä haluaa, mihin on valmis, millä tavoin seksiin suhtautuu...

Ei kannata harjotella, harjottelette sitten yhdessä kun aika koittaa. Sitten kun se aika koittaa niin asiat menee omalla painollaan eikä se kokemattomuus oo mikään haitta, melkein pelkkä plussa vaan.

• Ainoericaaws
        boika15? kirjoitti:

Tää ei kyl yhtään liity juttuun mut kuitenkin kaikki meidän luokkalaiset pojat sanoo mulle et haluun sun kaa ison perheen eli haluun panna sun kaa . Niiden mielestä mä oon söpö ja et mun lapsistaki tulis tooosi kauniita. Yleensä kun me tehään jotai parityötä nii ne vaan silittelee mun vatsaa ja sanoo et tuolla on vielä joskus meidän jälkeläisiä. Ehkä.mulla onki joskus jonkun meidän luokkalaisen pojan kaa iso perhe, mut en.oo viel valmis panee. Mtä mä teen?

• ..........

Oletko aseksuaali vai homoseksuaali?

• boika 15?

En kumpikaan. On aivan mahdottoman ihanaa halata häntä ja suudella häntä. Ja nukahtaa hän kainalossaan :)

• voivee...

olihan toi sarkasmia. oikeesti, jossain vaiheessa se seksi kiinnoostaa ja jossain vaiheessa haluaa vaan olla sen toisen kaa halailla, pussailla, olla vaan...

• Poju_16

Se tosiaan riippuu henkilöstä, ei voi oikein yleistää mitenkään. Mutta itse suosittelisin ainakin kysymään tyttöystävältäsi :) tosin vasta kun asia on ajankohtainen. Olisi hyvä pystyä suhteessa puhumaan mistä vain. Ja vaikka kieltäytyisit seksistä, tuskin se tyttöystävääsi loukkaa tai satuttaa mitenkään. Puhumalla asiat selviää :)

• lalllaaaalallalala

Hmm olet aivan oikeassa, eettä asia riippuu täysin henkilöstä. Sinulla kuitenkin on täysi oikeus kieltäytyä seksistä ja rakastava tyttöystävä ymmärtää sinua. Ja olet vasta 15v!

Kannattaa muistaa, että moni ikäisesi tyttö jopa pelkää ekaa kertaa kivun yms takia.

Monihan kieltäytyy seksistä ennen avioliittoa (kuten jonas brothersin jäsenet :D) ja monet uskovaiset, koska raamattu kieltää sen. En tietenkään tiedä oletko uskovainen vai et

Ja moni jättää sen avioliitton myös siksi, että he haluavat menettää sen rakkaimmallensa. Nuo teinisuhteet usein kaatuvat ja sitten kadutaan...

Ja jos sitä seksiä on pakko harrastaa, voittehan vain hyväillä ja suudella toisianne ihan makuuasennossa. Ei sitä yhdyntää ole aina pakko tehdä. (tai edes ottaa vaatteita pois), jos jännittää/pelottaa.

Yrittäkää keskustella asiasta, että sinua pelottaa. Seksin kuuluu tuottaa kummallekin osapuolelle nautintoa. Jos seksi ei tunnu ajankohtaiselta sinulle, pitää sanoa EI ja toisen täytyy kunnioittaa toisen mielipidettä.

• jaa-a91

Onko joka asiasta pakko tehdä ongelmaa?
        Sä et ilmeisesti ole ihan kärryillä kaikissa noissa ylemmissä kommenteissa. Miten sä et voi tietää runkkaatko sä? Mä vaan ihmettelen...

• joo op

kannattaa otta asia puheeksi sitten kun on sen aika ja elä painosta tyttöystävääsi
      ja jos se ei halua niin jos olet asiallenin ja tosiaan puhut siitä silloinkuin sopii niin ei siitä kyllä pitäs loukkaantuakkaan ja sitten on olemassa semmonen 1-5 prosentin todennäköisyys että hän juuri ihan tussu märkänä odottaa seksiä sinulta mutta ei uskalla/osaa ottaa asiaa esille tai haluaa sinun tekevän alotteen

• hgiorewl

aika suuri osa (varsinkin teini-ikäsistä) tytöistä haluu seksiä ihan yhtä paljon kun pojatki

• Anonyymi

ootko jo saanu ku tästä on jo kuitenki 11 vuotta

• Anonyymi

Turha kenenkään panna mitään teinityttöä kun niin paljo riskejä, yksiki virhe niin levii muille tai jotain kuiteski tapahtuu (negatiivistä).. en sano et aina mut helposti. Pojatki voi kanssa kertoa mutta se on monesti vaan et "harrastin seksiä" tai sitä luokkaa

• Anonyymi

Haluaisko joku rakastella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe