Weilin+Göös työnantajana

Onko kokemuksia?

Millainen on Weilin Göös työnantajana? Kirjasarjoja myydään yksityisille ja yrityksille.

5

525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • max-mara

Saada kalliita kirjasarjoja myytyä kuluttajille. Yritysmyyntiä ei juuri ole.

• Olen itse ostanut tältä yritykseltä paljon kirjoja, mutta en enää. Viimeksi kauppasi kirjoja yksi samoista naisista ja sanoin, etten osta enää mitään kirjoja, kun saan ensin kaikki velat maksetuksi. Hän oli todella häikäilemätön ja pisti postiin vaan tulemaan sen koko kirjasarjan, jota en ollut tilannut. Soitin heti keväisenä maanantaina asiakaspalveluun tasan kahdeksalta ja selitin tuohtuneena asiakspalvelijalle, etten ole luvannut ostaa mitään kirjasarjoja. Sanoin, että seuraavan kerran, kun minulle Weilin Göösiltä soitetaan ja kaupataan kirjoja niin lasken luurin heti kiinni. Hän sanoi ystävällisesti, että laita kirjat samaan pakettiin ja kaikki sopimuspaperit mukaan ja laita postitse se tulemaan asiakaspalautuksena. Olen maksanut velkani ja yksi kirja mulle vielä tulee sieltä, joka kuuluu siihen viimeiseen kirjasarjaan, jonka olen tilannut.
      En todellakaan suosittele alkamaan tällaisen firman hommiin, jossa pakolla ja epärehellisyydellä kaupataan kirjoja ihmisille.

• jhghhjgjhg

tiedät jo että sulla yt. lopeta. ei toi riitä kostoksi, eikä ainakaan täällä, sitä paitsi mitä kostat: ettet osannut myydä ja rahoittajat lopetti sun palkanmaksun.

• jhghhjgjhg kirjoitti:

tiedät jo että sulla yt. lopeta. ei toi riitä kostoksi, eikä ainakaan täällä, sitä paitsi mitä kostat: ettet osannut myydä ja rahoittajat lopetti sun palkanmaksun.

Nyt taisit ymmärtää väärin kannanottoni. En ole ollut myyjänä koskaan vaan asiakkaana. Olen siis ostanut itselle vain kirjoja. Jos luet tuon kannanottoni vähän paremmin niin huomaat, että olet käsittänyt asian väärin.

• meikäläinen tässä

W G:n perustoiminta hiipunut jo vuosia, menneen talven lumia.
      Toimintaa ollaan ajamassa alas, oma myynti ilmeisesti loppuu kokonaan.

Eipä taida olla kohta enää koko firmaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe