tarjaleminen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Mikä avuksi?
Minulla on sellainen ongelma lenkkikengissä, että minulla tulee kenkiin reikä vasemman isovarpaan kohdalle, jolloin siih1181Omenariisipuuro
En ole löytänyt omasta keittokirjasta reseptiä. Haluan tehdä omenasta riisipuuron. Olen tietoinen, että riisipuuro tehdä31496Tulilatva
Voiko tulilatvan lehdestä saada uuden alun, jos sen laittaa veteen. Olisiko paras tulilatva, jossa on isot lehdet niin l1275Laitoshuoltaja
Onko Pirkanmaalla mahdollista opiskella laitoshuoltajaksi iltaopiskelulla? Entä etäopiskelulla?0182Takkauuni
Miten saa puhdistettua takkauunin rasvasta puhtaaksi. Tämä uuni on sellainen, jossa ei ole leivinuunia. Mutta sähköhellä0166Pianisti
Tiedättekö, kenenkä kirjoittama kirja on Pianisti? Siitä kai on joskus tullut elokuvakin.2279Virkkaaminen
Mistä johtuu, kun opettelen virkkaamaan kaksinkertaista kiintein silmukoin virkattua mallia niin se työ menee kaarelle?1236Ruskea kastike
Olenko laittanut liian paljon vehnäjauhoja, kun jauhelihakastikkeeni maistuu jotenkin jauhoiselta? Laitetaanko rasvaa en111443Puhelu ja viestit
Mistä johtuu sellainen, kun minulla ja naapurillani on soneran liittymät, kun hän soittaa minulle tai lähettää viestin n0176Ruosteen jälki
Miten saa muovimatosta ruosteen jäljen pois. Se olisi löylyhuoneen muovimatossa. Lähtisikö vimmillä se? Ei uskalla kaiki0219Oikea virkkuukoukku
Jos esim. villalangasta virkkaa jotain niin käykö siihen saman kokoinen virkkuukoukku kuin esim. lankakerässä olevan suk13349Hyvää asiakaspalvelua
Kyllä minun täytyy sanoa, että kyllä Lidlissä on hyvät, iloiset ja kohteliaat myyjät. Sinne on aina kiva mennä.1544Ompeleminen
Kun piirtää kaavoja ohjeista niin millaiselle paperille se jäljennetään. Varmasti voipaperi ei taida käydä.1190Ikkunapielet
Jos pesee uloimmaisen ikkunan ja pieli jää pyyhkimättä niin voiko talven jäljeltä se harmaantua? Meinaan sen ulkoikkuna0224Oikea virkkuukoukun koko
Jos virkkaa muovinauhasta mattoa niin, minkä kokoinen virkkuukoukku täytyy olla, jos muovinauhan levys on 40 mm?1331- 6294
Lattialistojen pyyhkiminen
Onko kätevämpää imuroida imurin pikkusuutinharjalla lattialistat vai pyyhkimällä ne?1272Pyöreä plastiikkamatto
Kuinka saisin plastiikkanauhasta pyöreän maton onnistumaan, ettei se mene kuprulle? Kuinka silmukoita pitäisi lisätä? Ta2216Lehtikauppiaat
Olen niin sataprosenttisesti kyllästynyt nuihin lehtimyyjiin ja kaikenlaisiin rahakerjääjiin. Ei millään uskota, vaikka1312Aikaa rukoilemiseen
Voisiko joskus elämä tuntua vaikealta, jos rukoilee liian vähän päivittäin. Olin perjantaina aamulla töissä niin väsynyt9141