Aprilia SR 50 Street

vaikka

Eli olen tosi vähän kuullu ja lukenu juttua tuosta Aprilian SR 50 Street mallin skootterista (http://www.aprilia.fi/)
Eli nuo skootterithan menee Aprilialla siten, että SR 50 R FACTORYSSÄ on se DITECH ruiskumoottori, SR 50 R:ssä on PHVA:n 17,5 mm kaasari ja tuo SR 50 Street jollaki kaasarilla myös. Eli tuo on vissiin tuo Street sitten "vähätehoisin". Olen kuitenkin harkinnut sen ostamista ja katselin että raha riittäisi juuri ja juuri tuohon Street malliin. Eli onko tuossa Streetissä päätankin lisäksi varatankkia niinkuin Factoryssä ja SR 50 R:ssä? Onko hyvä ajotuntuma ajaessa? Minkälainen mittaristo? Onko penkin alla hyvin tilaa? Kiihtyykö hyvin ja paljon huiput tasaisella vakiona?
Onko tuota helppo virittää ?
Eli kokemuksia ja tietoa tänne sitten ku ensikuussa tulee kortti nii tuo on Piaggio NRG:n, Gilera RCR:n ja Yamaha JoG R:n kanssa ehdokkaita ! =D

10

2905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iknowaprilias

minulla meni noin 55 suoralla vakiona. Hyvä mittaristo ja penkki. Ajo kokemus on hyvä. Helppo virittää.

• gjnskdlmc<

kertokees niit viritys mahtollisuuksia..
      itell pelkkä tecnigasin tehari...

• oåefåoef

otat viel prikan pois ja vaihat oikeet vastapainot jos tarvitsee nii kiihtyy helvetin hyvin ja kulkee ilosesti 75km/h

• suosittelee

itellä iha vakiona sama ja kulkee tasasella noin 49 (: mut alamäes hei 56 ! :D kiihtyy hyvin ja loistavat äänet!

• apuvad

oisko jotain ohjeita prikan pois ottamisesta?

• Kari69696969

Avaa variaattorin koppa ja etuvariaattori. Siellä on kampiakselin päällä "sormus". Ota se pois. :d Näin olet poistanut prikan, öhö. Xd

• saayamaasa

soittele samu niin tungen munani kurkkuusi jolloin pidät turpasi kii...

• skoboo

Minkä painoiset variaattori rullat kannattaa ostaa kyseiseen skootteriin?

• kiinni jäänyt

miten saat tämän ruoskan mahdollisimaan laiskaksi? :D

• apiikka

Itsellä hukkaputket tukittu, variaattorin prikka otettu pois, kaasarista "reikälevy poistettu ja 62 suutin ja kulkee n. 80km/h suoralla MITTARIIN. GPS:sään en ole kokeillut.
      Ja kiihtyy pirun hyvin hukkaputkien poiston jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2326
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      117
      1862
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      89
      1463
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      135
      1433
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1121
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1077
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1012
    10. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      960
    Aihe