Aprilia SR 50 Street

vaikka

Eli olen tosi vähän kuullu ja lukenu juttua tuosta Aprilian SR 50 Street mallin skootterista (http://www.aprilia.fi/)
Eli nuo skootterithan menee Aprilialla siten, että SR 50 R FACTORYSSÄ on se DITECH ruiskumoottori, SR 50 R:ssä on PHVA:n 17,5 mm kaasari ja tuo SR 50 Street jollaki kaasarilla myös. Eli tuo on vissiin tuo Street sitten "vähätehoisin". Olen kuitenkin harkinnut sen ostamista ja katselin että raha riittäisi juuri ja juuri tuohon Street malliin. Eli onko tuossa Streetissä päätankin lisäksi varatankkia niinkuin Factoryssä ja SR 50 R:ssä? Onko hyvä ajotuntuma ajaessa? Minkälainen mittaristo? Onko penkin alla hyvin tilaa? Kiihtyykö hyvin ja paljon huiput tasaisella vakiona?
Onko tuota helppo virittää ?
Eli kokemuksia ja tietoa tänne sitten ku ensikuussa tulee kortti nii tuo on Piaggio NRG:n, Gilera RCR:n ja Yamaha JoG R:n kanssa ehdokkaita ! =D

10

2684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iknowaprilias

      minulla meni noin 55 suoralla vakiona. Hyvä mittaristo ja penkki. Ajo kokemus on hyvä. Helppo virittää.

    • gjnskdlmc<

      kertokees niit viritys mahtollisuuksia..
      itell pelkkä tecnigasin tehari...

      • oåefåoef

        otat viel prikan pois ja vaihat oikeet vastapainot jos tarvitsee nii kiihtyy helvetin hyvin ja kulkee ilosesti 75km/h


    • suosittelee

      itellä iha vakiona sama ja kulkee tasasella noin 49 (: mut alamäes hei 56 ! :D kiihtyy hyvin ja loistavat äänet!

    • apuvad

      oisko jotain ohjeita prikan pois ottamisesta?

    • Kari69696969

      Avaa variaattorin koppa ja etuvariaattori. Siellä on kampiakselin päällä "sormus". Ota se pois. :d Näin olet poistanut prikan, öhö. Xd

    • saayamaasa

      soittele samu niin tungen munani kurkkuusi jolloin pidät turpasi kii...

    • skoboo

      Minkä painoiset variaattori rullat kannattaa ostaa kyseiseen skootteriin?

    • kiinni jäänyt

      miten saat tämän ruoskan mahdollisimaan laiskaksi? :D

    • apiikka

      Itsellä hukkaputket tukittu, variaattorin prikka otettu pois, kaasarista "reikälevy poistettu ja 62 suutin ja kulkee n. 80km/h suoralla MITTARIIN. GPS:sään en ole kokeillut.
      Ja kiihtyy pirun hyvin hukkaputkien poiston jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe