Aprilia SR 50 Street

vaikka

Eli olen tosi vähän kuullu ja lukenu juttua tuosta Aprilian SR 50 Street mallin skootterista (http://www.aprilia.fi/)
Eli nuo skootterithan menee Aprilialla siten, että SR 50 R FACTORYSSÄ on se DITECH ruiskumoottori, SR 50 R:ssä on PHVA:n 17,5 mm kaasari ja tuo SR 50 Street jollaki kaasarilla myös. Eli tuo on vissiin tuo Street sitten "vähätehoisin". Olen kuitenkin harkinnut sen ostamista ja katselin että raha riittäisi juuri ja juuri tuohon Street malliin. Eli onko tuossa Streetissä päätankin lisäksi varatankkia niinkuin Factoryssä ja SR 50 R:ssä? Onko hyvä ajotuntuma ajaessa? Minkälainen mittaristo? Onko penkin alla hyvin tilaa? Kiihtyykö hyvin ja paljon huiput tasaisella vakiona?
Onko tuota helppo virittää ?
Eli kokemuksia ja tietoa tänne sitten ku ensikuussa tulee kortti nii tuo on Piaggio NRG:n, Gilera RCR:n ja Yamaha JoG R:n kanssa ehdokkaita ! =D

10

2924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iknowaprilias

minulla meni noin 55 suoralla vakiona. Hyvä mittaristo ja penkki. Ajo kokemus on hyvä. Helppo virittää.

• gjnskdlmc<

kertokees niit viritys mahtollisuuksia..
      itell pelkkä tecnigasin tehari...

• oåefåoef

otat viel prikan pois ja vaihat oikeet vastapainot jos tarvitsee nii kiihtyy helvetin hyvin ja kulkee ilosesti 75km/h

• suosittelee

itellä iha vakiona sama ja kulkee tasasella noin 49 (: mut alamäes hei 56 ! :D kiihtyy hyvin ja loistavat äänet!

• apuvad

oisko jotain ohjeita prikan pois ottamisesta?

• Kari69696969

Avaa variaattorin koppa ja etuvariaattori. Siellä on kampiakselin päällä "sormus". Ota se pois. :d Näin olet poistanut prikan, öhö. Xd

• saayamaasa

soittele samu niin tungen munani kurkkuusi jolloin pidät turpasi kii...

• skoboo

Minkä painoiset variaattori rullat kannattaa ostaa kyseiseen skootteriin?

• kiinni jäänyt

miten saat tämän ruoskan mahdollisimaan laiskaksi? :D

• apiikka

Itsellä hukkaputket tukittu, variaattorin prikka otettu pois, kaasarista "reikälevy poistettu ja 62 suutin ja kulkee n. 80km/h suoralla MITTARIIN. GPS:sään en ole kokeillut.
      Ja kiihtyy pirun hyvin hukkaputkien poiston jälkeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3404
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2004
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1739
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1145
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe