Palsta on hiljaisen oloinen mutta kysynpä silti. Millaisii vaivoihin aromaterapiaa voisi suositella.
kertoisiko joku
2
944
Vastaukset
- - - - -- -- ---
Nukahtamis vaikeuksiin ja mielialan kohottamiseen
- Stressin aiheuttamiin
Itse olen hyötynyt aromaterapiasta stressin halinnassa. Käyn aromaterapeutin vastaan otolla satunnaisesti. Parasta on hyvä olo hoidon jälkeen. Lievitystä olen saanut stressi niskaan. Aromaterapialla on myös kosmeettisia vaikutuksia. Olen käynyt parikerataa myös aromaterapeuttisessa kasvohoidossa. Molemmilla kerroilla olen ollut hyvin tyytyväinen. Tää hoitaja jolla olen käynyt tekee myös kotihoito öljyjä ja henkilökohtaisia parfymeja. Käykää tutustumassa. Koulutetuista aromaterapeuteista löytyy tiedot lkl:n netti sivuilta. Voin suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547