TV-USB tikku

ongelma,.,.

Sain tietokoneen mukana USB2.0 Digitaalisen mini TV-virittimen jossa on ulkoinen anteeni"läpyskä.
Kaikki näyttäisi olevan muuten kunnossa, mutta kanavia ei löydy (pieni mutta harmilline vika)
Osaako joku auttaa ja kertoisi mikä tässä mättää.
Voiko siihen tikkuun kytkeä katolla olevan antennin?

6

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K.N..nen

      Asensitko softan ennen tikun kytkemistä?
      "Voiko siihen tikkuun kytkeä katolla olevan antennin?" Kyllä,mikäli saat antennijohdon kytkettyä palikkaan ilman suurempaa väkivaltaa.
      Itselläni vastaava laite (Pinnacle)ei löytänyt kanavia jos se pieni antenni oli pystyssä. Vaakatasossa löytyi kanavat. Älä kysy miksi:)

      • kiitokset sulle

        Yritä poistaa ja asentaa uudestaan.
        Antennijohtoon tuli mukana adapteri, joten pannaas kokeillen.


      • muuta kattoantenniin
        kiitokset sulle kirjoitti:

        Yritä poistaa ja asentaa uudestaan.
        Antennijohtoon tuli mukana adapteri, joten pannaas kokeillen.

        jos on kaapelitv niin -D tikku käy siihen, jos antenniverkko niin -T tikku siihen. ristiin ei toimi.
        niiden omat antennit ovat mitäänsanomattomia. itse ostin pöytäantennin -T tikkuun kun on kaapeliTV, toimii tosi hyvin, signaalit yleensä 100. antenni maksoi 49€ ja on 45dpi.


    • antennibmvm

      Mulla leadtek, ja täytyy olla kunnon antenni eli vähintään meillä normaali isoantenni. Pienitehoisella antennilla ei luultavasti näe mitään vaikka tekis mitä elikkä hankit kunnon antennin.

      • riippuu

        paikasta, mulla on tommonen tikku, sen omalla nysä antennilla näkyy maalla kaikki kanavat ihan OK. Täällä kaupungissa ei sitten näykään mitään...


    • hemppa62

      olen yrittänyt saada emon ajureita 8KH mutta ei valmistajaltakaan saa siellä näyttäisi oleva lähes saman laisia mutta jostakin syystä niitä ei voi ladata,olisiko jollakin ko tuotetta pientä korvausta vastaan.Ongelma on että USB portit eivät pelaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe