Kultakoruja Rodokselta????

Tietoa etsivä

Onko kellää kokemusta tai tietoa kannattaako Rodokselta ostaa kultakoruja? Eli siis onko hinta siellä halvempi kullassa kuin täällä ??...

14

5538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhtään

      halvempaa.

      • Tietoa etsivä

        Kiitos tiedosta.. onko siellä mitään, esim. vaatteissa ym, joka olisi siellä halpaa??


      • käynyt
        Tietoa etsivä kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.. onko siellä mitään, esim. vaatteissa ym, joka olisi siellä halpaa??

        Tulimme pari viikkoa sitten ensimmäiseltä Rodoksen matkaltamme ja jonkin verran kiertelimme ostoksilla. Mielestämme hintataso oli Suomen luokkaa ja kotiinvietäväksi tulikin vain lasten jalkapallopelipaitoja ja pari pyyhettä. Muuten koimme Rodoksen kaupungin miellyttäväksi mutta jos vielä menemme saarelle niin sijoitumme kyllä jonnekin itärannikon kohteista ja syynä tähän oli se että liikenne lasten kannalta suhteellisen vilkasta joten heitä ei juuri uskaltanut päästää kahdestaan liikkeelle.


      • falirakiround
        Tietoa etsivä kirjoitti:

        Kiitos tiedosta.. onko siellä mitään, esim. vaatteissa ym, joka olisi siellä halpaa??

        Falirakissa on ainakin lokakuussa alennusmyynnit. Kun jaksaa kierrellä löytää helposti putiikkeja joista saa esim. pyyhkeitä , vaatteita , hopeakoruja , keramiikkaa ja tauluja halvalla. Esimerkiksi pyyhkeitä saattaa löytää jopa 3€ hintaan.


    • erilaisia

      Jos ei ole halvempaa niin mallit ovat ainakin erilaisia. Ja tinkiä pitää tietysti.

      • JenniJuulia40+

        Kulta on Rhodoksella erilaista, siis huonompaa kuin meillä..ostin joskun ihanan rannekorun ja kun lukko hajosi, korjautin Suomessa ja kultaseppä moitti kullan laatua...mutta kauniita koruja siellä on ja edullisiakin.


      • on kestänyt korut
        JenniJuulia40+ kirjoitti:

        Kulta on Rhodoksella erilaista, siis huonompaa kuin meillä..ostin joskun ihanan rannekorun ja kun lukko hajosi, korjautin Suomessa ja kultaseppä moitti kullan laatua...mutta kauniita koruja siellä on ja edullisiakin.

        Mulla on kaulaketju, ostettu viitisentoista vuotta sitten ja käytetty jatkuvasti siitä lähtien, eikä rikki ole mennyt kertaakaan. Samoin kymmenisen vuotta vanha sormus, sama juttu. Eihän niitä tietty täällä Suomessa ole kultaseppä tutkinut mutta laadussa ei ole valittamista. Edullinen hinta = vähemmän karaateja. Mulla Rodoksella tuttu kultakauppias tutki mun Suomesta ostamat ranne- ja kaulaketjun ja totesi, että hinta olisi siellä suurinpiirtein sama kuin mitä täällä maksoin. Joten samaa hintaluokkaa on normaalikorut siellä kuin täälläkin.


    • tarsis

      Kyllä olen monet kerrat ostanut kultaa Rodoksella käydessäni.
      Mukava kauppa on Varelis Jewellery, 66 Griva str. Kauppias puhuu suomea. Kauppa on pieni ja sijaitsee lähellä hotelli Esperiaa ja vastapäätä hotelli Pearlia.

      • onko...

        Onko tuo liike pian niiden ns. "matkamuistoliikkeiden" jälkeen mitä on monta peräkkäin.


      • tatsiki

        Palasin Rodokselta Lauantaina.Kävin myös muutamassa kultaliikkeesä,ja vertailin hintoja Marmariksen hintoihin.Esim koottava 4 osainen sormus maksoi pääsääntöisesti liikkeissä 230-250 euroa,kun taas samainen sormus maksoi Marmariksen liikkessä 160-200 ja minä kun olen kova tinkimään sain oma sormukseni 80 eurolla.Marmariksella sormukset ym muu kulta tinkimisen jälkeen todella huomattavan edullisempia.Oman sormukseni arvioitutin Suomessa,ja laatu oli bueno:))


      • Kun on kultaa niin luulis e...
        tatsiki kirjoitti:

        Palasin Rodokselta Lauantaina.Kävin myös muutamassa kultaliikkeesä,ja vertailin hintoja Marmariksen hintoihin.Esim koottava 4 osainen sormus maksoi pääsääntöisesti liikkeissä 230-250 euroa,kun taas samainen sormus maksoi Marmariksen liikkessä 160-200 ja minä kun olen kova tinkimään sain oma sormukseni 80 eurolla.Marmariksella sormukset ym muu kulta tinkimisen jälkeen todella huomattavan edullisempia.Oman sormukseni arvioitutin Suomessa,ja laatu oli bueno:))

        Ostin parisen viikkoa sitten Marmariksesta Kultakeskuksesta, jonne meidät vietiin, kultaketjun supertingittyyn hintaa 175 euroa, ja kotona tarkastelin sitä en huomannut siinä muuta kullasta kertovaa merkkiä kun 14K eli neljäntoista karaatin kultaa niin kuin lupasivatkin, mutta missä on kullanmerkit? Eikö ne ole pakolliset? Sitten siinä luki Mioro. Tietääkö kukaan mitä tarkoittaa? Hirvittää ajatus että viilattiin linssiin 6-0. Eli päätin että tästä lähin ostan koruni Suomesta tutusta liikkeestä. Siis todellakin tuolla Marmariksessa on nykyisin kallista aivan Suomi-hinnat. Ainakin kun maksaa euroilla.


      • Domusgomus
        Kun on kultaa niin luulis e... kirjoitti:

        Ostin parisen viikkoa sitten Marmariksesta Kultakeskuksesta, jonne meidät vietiin, kultaketjun supertingittyyn hintaa 175 euroa, ja kotona tarkastelin sitä en huomannut siinä muuta kullasta kertovaa merkkiä kun 14K eli neljäntoista karaatin kultaa niin kuin lupasivatkin, mutta missä on kullanmerkit? Eikö ne ole pakolliset? Sitten siinä luki Mioro. Tietääkö kukaan mitä tarkoittaa? Hirvittää ajatus että viilattiin linssiin 6-0. Eli päätin että tästä lähin ostan koruni Suomesta tutusta liikkeestä. Siis todellakin tuolla Marmariksessa on nykyisin kallista aivan Suomi-hinnat. Ainakin kun maksaa euroilla.

        Olet vain ostanut väärästä paikasta korusi.Ja ei euroilla ostamisessa virhettä tee liirat saattaa kepposen tehdä.Olen edelleen sitämieltä että Marmarikselta ostettu kulta kestää päivänvalon ja merkinnät korussa.Itse olen ostanut monet eri kerrat kultaa ja arvioituttanut Suomessa ja todettu hyvälaatuiseksi.Sinun kohdalla kävi huono tsäkä!varsinkin kun Kultakeskukseen menee minne kaikkia turisteja haalitaan hinnalla millä hyvänsä.Marmariksella on satoja erilaisi kultakauppoja mistä saa laadukasta ja hyvää kultaa erittäin hyvään hintaan kunhan muistaa tinkiä tinkimisestä päästyäänkin:))ja ei osta heti ensimmäisestä liikkeestä korua/sormusta vaikka tarjottaisiin kohtuu hintaan,onhan muitakin liikkeitä ja sitä kultaa ihan tarpeeksi.Hopeaakin löytyy ihan hyvin.


      • Anonyymi

        Vareliksen kauppa on luotettava ja laatu hyvää ja isäntä itse puhuu suomea.hänellä on Suomalainen vaimo. Toni on laittanut Joulukortinkin joka vuosi kun siellä asioitiin kiva paikka ja hyvät tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vareliksen kauppa on luotettava ja laatu hyvää ja isäntä itse puhuu suomea.hänellä on Suomalainen vaimo. Toni on laittanut Joulukortinkin joka vuosi kun siellä asioitiin kiva paikka ja hyvät tuotteet.

        8k kulta on aitoa ja täyttä kultaa sekä tosi edullista. Suosittelen! Koodilla 8k saat alennusta 8%. Tervetuloa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe