ostin uuden nokia 8800siroccon puhelin sanoo että sim kortin rekisteröinti epäonnistui. Kortti toimii toisessa puhelimessa kyllä että vika ei varmaankaan ole siinä. Tuo uusi ei ole suomesta ostettu mutta kuitenkin valmistettu suomessa ja suomenkielinen. Oisiko puhelimessa jotain vikaa?
Kiitos avusta!
sim rekisteröinti epäonnistui
jk99
2
700
Vastaukset
- AutoComment
Ongelmasi on että ostit SIM lukitun puhelimen
melkoisella varmuudella. Varmista tämä vaikka
Nokia huollossa onko tosiaan SIM lukittu vai ei, tai etsi "Nokia codes" avainsanalla koodit joilla
voit tutkia asian itse.
SIM lukon virheilmoitus on yleensä: "Vaihda oikea
kortti". Toinen mahdollisuus on että varastettu
puhelin ja IMEI blocattu verkossa. Mahdollista myös
että puhelin ei ole yhteensopiva SIM kortin
jännitteen kanssa (3,3 / 5.v ajavat nykyiset kortit
& puhelimet). - utelias-
Minkälainen teksti puhelimen ruudulle tulee jos puhelimen imei-koodi on sulkulistalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929