huoltoasema työntekijän palkka

seridi

Millainen palkka on huoltoasema työntekijällä? huono varmaankin..?
Tässä tapauksessa kyse on shell helmisimpukka, joka on 24h auki, joten yötyötä toivoisin itselleni. Mutta sen mahdollisuuksista en vielä tiedä.

8

15328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun sen tietää

Tes palkka tai neuvottelemalla parempi.

• huoltoasemalla

Meillä saa 8,71€/tunti..

• palkka huoltiksella.

Vähän yli 9 euroa varmaankin, jos ei kovin paljon koulutusta ole. Mutta paska palkka silti duunista puhumattakaan. Ainakin osa Shelleistä käyttää Maran työehtosopimusta ellei sit kaikki.

• vaatimaton korvaus

Palkka tulee sopimuksesta ja sovitusta tehtävästä riippuen. Ota selvää kumpi sopimus käytössä,millä nimikeellä tulet töihin ja kuinka vähän vähimmillään on tunteja. Jos maran sopimus niin huomioi,että kesken määräaikaisen jos lähdet pois niin menetät 2viikon palkan. Mitä ei ole kirjattu tyosopimukseen tai tessiin niin niillä ei merkitystä!

• shelliläinen

Huoltamo-alalla, jolla ei oo omaa TES:iä sovelletaaan joka kaupallisen alan tai majoitus- ja ravitsemusalan TES:iä, pääasiassa silleeen että työntekijöille saadaan maksettua minimipalkka. Esim. perus huoltamotyöntekijä saa sen 8,56, huoltamo-kahvilatyöntekijä (pitää olla pöydät ja tuolit asemalla jotta lasketaan, kahvintarjoilu ei riitä-ne tosiaa haluaa maksaa sen minimin) 8,79 jne. Koska Helmisimpukoissa on tosiaan se ravintola nii ehkä joku 9€/h? Tuntipalkkalaiset tullee sielt ravitsemusalan TES:ist, kandee tarkistaa sielt.

Hyvä puoli on se et huoltamoalalle tarvitaan jatkuvasti porukkaa (koska kukaan ei oikeestaan haluu tehhä sitä työtä) eli voit varmasti neuvotella itelles paremman palkan, kannattaa pyytää 10€/h vaikkei kokemusta oliskaan. Mutta pyydä se heti sopparia kirjoittaessa, nimittäin palkankorotuksia ei tällä alalla tunneta.

Varotuksen sana vielä, Shellillä ollaan erittäin tuloskeskeisiä, elikkä sua todennäkösesti yritetään saada tekemään työkuvas ulkopuolisia tehtäviä ja myös esim töitä vapaa-ajalla, lisäks joudut täyttämään noin 50 eri lippusta ja lappusta duunivuoros aikana ja kokoajan on jotain tarkastuksia menneillään asemalla. Toisaalta taas kyllä palkitan hyvästä työstä (ei rahalla, mutta kaiken mailman kamppis krääsällä)ja paljon on erillaisia kehityskeslkusteluja ynnä muita hommeleita, eli pääset tuntee ittes tärkeeks. On se ihan ok duuni vaik välivuodeks tai opiskelujen oheelle, ja yö- ja sunnuntaivuoroja tekemällä saa sitä tilipussiakin lihotettua (pidemällä aikajaksolla järki menee, mut ei sitä täs työs tarvii :)).

• Ex-Shelliläinen

Toi on kyllä tullu ite huomattua shellillä. Ite sain sen 9,85 e/h kun siellä olin aikani. Helppoa hommaa, tosin vuoron lopetukseen hajoaa pää

• Shelliläinen
        Ex-Shelliläinen kirjoitti:

Toi on kyllä tullu ite huomattua shellillä. Ite sain sen 9,85 e/h kun siellä olin aikani. Helppoa hommaa, tosin vuoron lopetukseen hajoaa pää

Nykyään palkka 9,75 5v lisillä. Jos vaan voit niin yritä saaha hommat yö painoitteiseksi ei ole samanlaista painetta ja stressiä kuin aamu-ja ilavuorossa kun joudut hyppimään tukka putkella joka paikkaan samaan aikaan et sais hommat jotenkin tehneen ja siinä välissä vielä palvella asiakkaat hymyillen -_-. Tietenkin kaikki paikat eivät ole samanlaisia niin kuin Ex-Shelliläisen paikka XD

• Anonyymi

Yötyö 3600

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe