jokelassa on onneksi taas kaikki hyvin. vaikeat asiat on saatu puhuttua miesten kesken ja on päätetty että näitä ei enää tule. koko vartijaporukan työmotivaatio on yltänyt aivan uudelle tasolle ja puhkumme intoa tehdä töitä yhtenäisenä heimona. nyt kun saisimme vielä pois turhat sairaslomat, niin asiat ei oikein paremmin enää voisi olla. turhat lusmuilijat kun vain saataisiin savutettua toisiin taloihin, niin voi tätä vankeinhoidon lippulaivaa. hyvää vankeinhoitosyksyä kaikille eteläsuomen ja loppusuomen vartijoille.pusketaan yhdessä eteenpäin herrojemme suojeluksessamme.
jokelan vankila
4
2148
Vastaukset
- Hietanen
Kuka tollast kehttaa sustaan päästää....
- suomen parhaalle
vankilalle?
- sitt
suomen parhaalle kirjoitti:
vankilalle?
kai vähän oon kateellinen.Kuis tei asiat nyt niin hyvin on?Onk siel paikkoi auk,mää tulisin turkkusest teil töihin,vai meeks mää riksuun?Pittääks se paikkans ett riksun vankilan työtahti on nii raju ett oksat pois?
- ex-Jokela
Onkohan nyt niin että joku RKV-HLV akselin eläkeläinen yrittää saada kaiken näyttämään siltä kuin mitään ongelmia ei olisi koskaan ollutkaan?Onhan teillä siellä rixun johtomiehet ja nokan pamput,repikää siitä.Miten siellä nyt kaikki olis ok?Hyvä johto ja nöyrät työmuurahaiset,siitähän sitä syntyy legendaa tulitikkutehtaan tiloissa.Voikaa hyvin.ESA on ase joka ei laukea jokelassa,mutta entä ex-KNV ja RKV?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690