Osaisiko joku auttaa seuraavan ongelman kanssa:
Käyttöjärjestelmäni on Vista Ultimate, ja käytän sähköpostiohjelmana Windows Live Mailia (koska jostain syystä Thunderbird saa koneeni kaatumaan aika ajoin). Ennen Service Pack 1:n asentamista Live Mail toimi mainiosti, ja sain luettua kaikki sähköpostini yhdeltä istumalta.
SP 1:n asennuksen jälkeen kaksi kolmesta IMAP-tileistäni (joista toinen on Elisan Kotiposti ja toinen työtilini) ei enää kuitenkaan toimi, vaan saan aina minuutin odottelun jälkeen ilmoituksen, että palvelin IMAP ei ole vastannut 60 sekuntiin. Olen nostanut tuota aikarajaa ja odottanut pidempään, mutta siitä ei ole ollut apua. Vielä omituisempaa on se, että jostain syystä Gmailin IMAP-tilini toimii edelleen ihan normaalisti.
Onko kukaan törmännyt vastaavaan, tai onko kenelläkään ratkaisua tähän ongelmaan?
Windows Live Mail IMAP-ongelma
voi tuska
2
2268
Vastaukset
- voi tuska
Kun otin väliaikaisesti F-Securen virus- ja vakoilusuojauksen pois päältä, sain luettua tilini taas normaalisti. Mutta tietääkö joku, mitä FS:n asetuksia pitäisi muuttaa, jotta tilit toimisivat myös suojauksen ollessa päällä?
- voi tuska
Muokkasin F-Securen asetuksia niin, että IMAP-tilejä ei tarkasteta lainkaan. Nyt kaikki toimiti Windows Live Mailissa normaalisti, mutta kuinka suuri tietoturvariski tämä sitten lienee... Riittääkö tässä tilanteessa riittävään turvallisuuteen se, ettei avaa epäilyttäviä posteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398