Windows Live Mail IMAP-ongelma

voi tuska

Osaisiko joku auttaa seuraavan ongelman kanssa:

Käyttöjärjestelmäni on Vista Ultimate, ja käytän sähköpostiohjelmana Windows Live Mailia (koska jostain syystä Thunderbird saa koneeni kaatumaan aika ajoin). Ennen Service Pack 1:n asentamista Live Mail toimi mainiosti, ja sain luettua kaikki sähköpostini yhdeltä istumalta.

SP 1:n asennuksen jälkeen kaksi kolmesta IMAP-tileistäni (joista toinen on Elisan Kotiposti ja toinen työtilini) ei enää kuitenkaan toimi, vaan saan aina minuutin odottelun jälkeen ilmoituksen, että palvelin IMAP ei ole vastannut 60 sekuntiin. Olen nostanut tuota aikarajaa ja odottanut pidempään, mutta siitä ei ole ollut apua. Vielä omituisempaa on se, että jostain syystä Gmailin IMAP-tilini toimii edelleen ihan normaalisti.

Onko kukaan törmännyt vastaavaan, tai onko kenelläkään ratkaisua tähän ongelmaan?

2

2316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi tuska

Kun otin väliaikaisesti F-Securen virus- ja vakoilusuojauksen pois päältä, sain luettua tilini taas normaalisti. Mutta tietääkö joku, mitä FS:n asetuksia pitäisi muuttaa, jotta tilit toimisivat myös suojauksen ollessa päällä?

• voi tuska

Muokkasin F-Securen asetuksia niin, että IMAP-tilejä ei tarkasteta lainkaan. Nyt kaikki toimiti Windows Live Mailissa normaalisti, mutta kuinka suuri tietoturvariski tämä sitten lienee... Riittääkö tässä tilanteessa riittävään turvallisuuteen se, ettei avaa epäilyttäviä posteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      42
      2850
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      60
      2742
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2242
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      339
      1951
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      138
      1699
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1535
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1358
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1217
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1096
    Aihe