Tietääkö joku kertoa jotain tuosta hotellista? Ei etsitä ykkösluokan hotellia, muutama yö pitäisi yöpyä edullisesti :)
Bahnhoff Glattburg hotelli
3
887
Vastaukset
- hotelli
Luultavasti etsit siis edullista hotellia Zürichistä. Itse olen siellä asunut easyhotellissa ja on se ylivoimainen jos etsitte edullista mutta hyvä perushotellia, voin suositella. Hinnat alk. 33 euroa/yö jos varaa ajoissa (nousevat varausasteen mukaan) - katso http://www.easyhotel.com/hotel_search.htm
- Züri
muuten hyvä toi easyjet hotelli..mutta ainoa huonopuoli on sen sijainti...Se nimittäin sijaitsee Zürichin pahamaineisessa Kreis 4 kaupunginosassa ja melkein Langstrassen vieressä. Kreis 4 on se paikka missä Zürichissa sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä iltaisin ja öisin edenkin Langstrassen lähettyvillä.
- sinna61
eli "Glatt-joen silta" on kiva pikku esikaupunkikylä aivan lentokentän kupeessa - ja se on tuon alueen ainoa miinus. Olen kerran jos toisenkin herännyt alueen eri hotelleissa aamukuudelta tunteeseen, että nukun keskellä kiitorataa ;)) No, se rumba alkaa vasta aamulla, joten ei mikään ongelma aamuvirkuille - työmatkoilla kun ollaan oltu, niin illat ovat venähtäneet pitkiksi eikä pieni unenjatko olisi pahitteeksi. Tämä hotelli on oikein viihtyisä, ja sen ravintola todella hyvä (usein käyty, viimeksi huhtikuussa), joten hieno valinta - sen lisäksi, että kauimmaisessa päässä lentokentältä nähtynä (kunhan et nuku ikkunat auki). Kts. www.railwaygastro.ch/ Ja junilla pääsee nopsaan keskustaan! Turha etsiä mitään muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743477Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1271848Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2921591- 761459
- 771426
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61950