Tietääkö joku kertoa jotain tuosta hotellista? Ei etsitä ykkösluokan hotellia, muutama yö pitäisi yöpyä edullisesti :)
Vastaukset 3
- hotelli
Luultavasti etsit siis edullista hotellia Zürichistä. Itse olen siellä asunut easyhotellissa ja on se ylivoimainen jos etsitte edullista mutta hyvä perushotellia, voin suositella. Hinnat alk. 33 euroa/yö jos varaa ajoissa (nousevat varausasteen mukaan) - katso http://www.easyhotel.com/hotel_search.htm
- Züri
muuten hyvä toi easyjet hotelli..mutta ainoa huonopuoli on sen sijainti...Se nimittäin sijaitsee Zürichin pahamaineisessa Kreis 4 kaupunginosassa ja melkein Langstrassen vieressä. Kreis 4 on se paikka missä Zürichissa sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä iltaisin ja öisin edenkin Langstrassen lähettyvillä.
- sinna61
eli "Glatt-joen silta" on kiva pikku esikaupunkikylä aivan lentokentän kupeessa - ja se on tuon alueen ainoa miinus. Olen kerran jos toisenkin herännyt alueen eri hotelleissa aamukuudelta tunteeseen, että nukun keskellä kiitorataa ;)) No, se rumba alkaa vasta aamulla, joten ei mikään ongelma aamuvirkuille - työmatkoilla kun ollaan oltu, niin illat ovat venähtäneet pitkiksi eikä pieni unenjatko olisi pahitteeksi. Tämä hotelli on oikein viihtyisä, ja sen ravintola todella hyvä (usein käyty, viimeksi huhtikuussa), joten hieno valinta - sen lisäksi, että kauimmaisessa päässä lentokentältä nähtynä (kunhan et nuku ikkunat auki). Kts. www.railwaygastro.ch/ Ja junilla pääsee nopsaan keskustaan! Turha etsiä mitään muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221744Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35752Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔44654Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat41646Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587