Tietääkö joku kertoa jotain tuosta hotellista? Ei etsitä ykkösluokan hotellia, muutama yö pitäisi yöpyä edullisesti :)
Bahnhoff Glattburg hotelli
3
818
Vastaukset
- hotelli
Luultavasti etsit siis edullista hotellia Zürichistä. Itse olen siellä asunut easyhotellissa ja on se ylivoimainen jos etsitte edullista mutta hyvä perushotellia, voin suositella. Hinnat alk. 33 euroa/yö jos varaa ajoissa (nousevat varausasteen mukaan) - katso http://www.easyhotel.com/hotel_search.htm
- Züri
muuten hyvä toi easyjet hotelli..mutta ainoa huonopuoli on sen sijainti...Se nimittäin sijaitsee Zürichin pahamaineisessa Kreis 4 kaupunginosassa ja melkein Langstrassen vieressä. Kreis 4 on se paikka missä Zürichissa sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä iltaisin ja öisin edenkin Langstrassen lähettyvillä.
- sinna61
eli "Glatt-joen silta" on kiva pikku esikaupunkikylä aivan lentokentän kupeessa - ja se on tuon alueen ainoa miinus. Olen kerran jos toisenkin herännyt alueen eri hotelleissa aamukuudelta tunteeseen, että nukun keskellä kiitorataa ;)) No, se rumba alkaa vasta aamulla, joten ei mikään ongelma aamuvirkuille - työmatkoilla kun ollaan oltu, niin illat ovat venähtäneet pitkiksi eikä pieni unenjatko olisi pahitteeksi. Tämä hotelli on oikein viihtyisä, ja sen ravintola todella hyvä (usein käyty, viimeksi huhtikuussa), joten hieno valinta - sen lisäksi, että kauimmaisessa päässä lentokentältä nähtynä (kunhan et nuku ikkunat auki). Kts. www.railwaygastro.ch/ Ja junilla pääsee nopsaan keskustaan! Turha etsiä mitään muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225469Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841881Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3601831- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 70782
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 36684