Tietääkö joku kertoa jotain tuosta hotellista? Ei etsitä ykkösluokan hotellia, muutama yö pitäisi yöpyä edullisesti :)
Bahnhoff Glattburg hotelli
3
811
Vastaukset
- hotelli
Luultavasti etsit siis edullista hotellia Zürichistä. Itse olen siellä asunut easyhotellissa ja on se ylivoimainen jos etsitte edullista mutta hyvä perushotellia, voin suositella. Hinnat alk. 33 euroa/yö jos varaa ajoissa (nousevat varausasteen mukaan) - katso http://www.easyhotel.com/hotel_search.htm
- Züri
muuten hyvä toi easyjet hotelli..mutta ainoa huonopuoli on sen sijainti...Se nimittäin sijaitsee Zürichin pahamaineisessa Kreis 4 kaupunginosassa ja melkein Langstrassen vieressä. Kreis 4 on se paikka missä Zürichissa sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä iltaisin ja öisin edenkin Langstrassen lähettyvillä.
- sinna61
eli "Glatt-joen silta" on kiva pikku esikaupunkikylä aivan lentokentän kupeessa - ja se on tuon alueen ainoa miinus. Olen kerran jos toisenkin herännyt alueen eri hotelleissa aamukuudelta tunteeseen, että nukun keskellä kiitorataa ;)) No, se rumba alkaa vasta aamulla, joten ei mikään ongelma aamuvirkuille - työmatkoilla kun ollaan oltu, niin illat ovat venähtäneet pitkiksi eikä pieni unenjatko olisi pahitteeksi. Tämä hotelli on oikein viihtyisä, ja sen ravintola todella hyvä (usein käyty, viimeksi huhtikuussa), joten hieno valinta - sen lisäksi, että kauimmaisessa päässä lentokentältä nähtynä (kunhan et nuku ikkunat auki). Kts. www.railwaygastro.ch/ Ja junilla pääsee nopsaan keskustaan! Turha etsiä mitään muuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059