Kysyisin vielä yhdestä toimittajasta jos jollakulla olisi näkemystä kyseisestä talo toimittajasta.
Olin näköjään kysynyt vielä Sami taloiltakin samalla leiskalla tarjousta ja äkkipäätä katsoen ovat kyllä reilusti (noin 5000-10000 Eur) alle muiden.
Onko Sami talon laadussa moittimista, vai tekevätkö he kertakaikkiaan kauppaa pienemmällä katteella?
Olin jo päätymässä Jetta-taloon mutta Samitalon hinta pani vielä miettimään.
talopaketti
5
2754
Vastaukset
- Anssi
Eiköhän ne katteet ole samoissa suuruusluokissa kaikilla. Yleensä halvempi hinta tarkoittaa pienempää tavara määrää.
- heppamies
Joo, väliseinätarpeet ja sisäovet puuttu kokonaan.
Ne sitten nostaakin kokonaishinnan muiden tasolle.
Taitaa lopullliseen päätökseen vaikuttaa muut kuin hintatekijät. - Rami
heppamies kirjoitti:
Joo, väliseinätarpeet ja sisäovet puuttu kokonaan.
Ne sitten nostaakin kokonaishinnan muiden tasolle.
Taitaa lopullliseen päätökseen vaikuttaa muut kuin hintatekijät.Itse vertailin muutama kuukausi sitten hintoja talopakettien välillä. Tulin siihen tulokseen että mitä kalliimpi hinta niin sitä enemmän tavaraa ja ehkä kokonaisuutena kalliimmat olivat edullisempia. Itse päädyin hinnaltaan toiseksi kalliimpaanjoka oli myös sisällöltään toiseksi suurin.
- heppamies
Rami kirjoitti:
Itse vertailin muutama kuukausi sitten hintoja talopakettien välillä. Tulin siihen tulokseen että mitä kalliimpi hinta niin sitä enemmän tavaraa ja ehkä kokonaisuutena kalliimmat olivat edullisempia. Itse päädyin hinnaltaan toiseksi kalliimpaanjoka oli myös sisällöltään toiseksi suurin.
minkä toimittajan paketin valitsit?
- Rami
heppamies kirjoitti:
minkä toimittajan paketin valitsit?
Menee vähän mainostamisen puolelle. RTP eli Rannikon talopalvelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932