Auttaisitko vähän.
Sain haukasta pari tunnistuskuvaa.
Mikä haukka se lienee.
Tunnen kyllä aika paljon
lintuja, mutta haukoista
en saa selvää, mitä nyt
tuulihaukan tunnen, kun
olen ottanut siitä kuvia.
Pistä mulle sun anonyymimaili,
jos viitsit. Lähetän pari
haukkakuvaa. Olis kiva jos
auttaisit. Omat osoitetiedot
saat myös, jos haluat.
[email protected]
Auttelisitko?
Lassi..
3
1272
Vastaukset
- mielummin
kuva nettiin, vaikka imageshackiin ja osoite tänne...
- Whig
Pistähän kuvaa johonkin jakoon niin ehkä joku haukan tunnistaa. Imagesäkkiin vaikka jos sinulle ei ole omaa kotisivutilaa.
Mikä ihme on muuten tuo "anonyymimaili"?
--
http://www.petrilopia.net/- Sellainen,
Keksityllä nimellä laadittu, jossa omistajan nimi ei näy.
Voiko joku käyttää nimeä "sellainen"?
Näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2121714- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596