Auttaisitko vähän.
Sain haukasta pari tunnistuskuvaa.
Mikä haukka se lienee.
Tunnen kyllä aika paljon
lintuja, mutta haukoista
en saa selvää, mitä nyt
tuulihaukan tunnen, kun
olen ottanut siitä kuvia.
Pistä mulle sun anonyymimaili,
jos viitsit. Lähetän pari
haukkakuvaa. Olis kiva jos
auttaisit. Omat osoitetiedot
saat myös, jos haluat.
[email protected]
Auttelisitko?
Lassi..
3
1272
Vastaukset
- mielummin
kuva nettiin, vaikka imageshackiin ja osoite tänne...
- Whig
Pistähän kuvaa johonkin jakoon niin ehkä joku haukan tunnistaa. Imagesäkkiin vaikka jos sinulle ei ole omaa kotisivutilaa.
Mikä ihme on muuten tuo "anonyymimaili"?
--
http://www.petrilopia.net/- Sellainen,
Keksityllä nimellä laadittu, jossa omistajan nimi ei näy.
Voiko joku käyttää nimeä "sellainen"?
Näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 36526
- 47516
- 25515
- 43492