Hääbändi kymenlaaksossa

Morsian 2009

Hei

Olen tuloksetta etsinyt bändiä netistä Kotkassa 8/2009 pidettäviin häihin. Olisiko täällä kuulolla ketään, joka osaisi vinkata hyvää bändiä? Perinteisten valssien ym. soitto pitäisi onnistua mutta myös rennompaa musiikkia olisi hääpäivänä mukava kuulla.

T.Morsian 2009

9

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändi...

      Eero & Smiths. Soittavat kaikenlaista, laidasta laitaan ja hyvin vielä. Löytyy kotisivutkin.eerosmiths.com

    • jmf

      laadukas tanssiorkesteri Lappeenrannasta, 10 vuoden kokemuksella,,,kaikenlaista keikkaa...
      www.jamifox.net

    • Okar

      Katsoppa www.intomieli.com
      Asiakaspalautta löytyy vieraskirjasta.

    • viikonloppu on

      kyseessä?

      • AP.

        Hei

        Kiitos kaikille vinkeistä!!! Lisää näitä kuullaan mielellään, jos teille tulee mieleen muita!
        Kyseessä on 15.08.09 päivä.

        Terv. Alkuperäinen Morsian:)


    • Tanssiorkesteri Timantti
    • morsian05/09

      Hei vaan

      Itselläni oli sama ongelma, kun netistä ei millään meinannut löytyä tälle alueelle bändiä. sitten kuitenkin kaivoimme muistista vanhan kaverin jolla on bändi, joka soittaa häissä. Bändi on Vellu Paananen ja pojat. Toivottavati löydät mieleisesi.

      • bändäri

        Kymenlaakson / lähialueiden suunnalla saman ongelman kanssa painiville heitetään vielä 1 lusikka soppaan
        Bailyn H.E.L.M.E.T www.bailynhelmet.org

        Valsseista rokkiin ja sieltä vaikka discopoppiin =)


      • THE DONKEES

        Joo-o,ne jannut pistävät menojalan vippaamaan....laidasta laitaan.Isä-poika-poika-bändi ei ole ihan jokapäiväistä kauraa ja voin sanoa bändiä kuulleena(häissä) että kolmeääninen laulu soi mahtavasti...
        olisikohan verenperinnöllä osuutta asiaan....SUOSITTELEN!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe