rautaperseen ajajia?

vieläkö aiotte?

Aikooko joku vielä tässä vaiheessa ajokautta ajella rautaperseen? Millaista reittiä jne...

7

1959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyykkypyörä

Ajoin eilen reilut 100km ja kyllä otti koville!

• k-pyörä

Jos ei niin ei kannata enää.varsinkin jos mänö pohjoseen,isot verijäljet muutaman 10km välein kertoo et nelijalkasia on tosiaankin liikenteessä myös.Pimeys haittaa myös jos on huonot valot niinkuin minulla on.

• ohi tältä vuodelta, kyykkärillä siihen ei edes toi satasen älykääpiö pysty, ei edes riedä mitä se tarkoittaa--

• Köröttelijä

kyykkärillä ajosta et taida sinäkään paljon tietää!
        Tuttavapiirissäni on useitakin kavereita jotka ovat ajaneet rautaperseen Ärräpyörillä ja eivätkä ainoastaan perus 1000 mailin ajoa,vaan myös 1500 ja 2000 mailia.
        En tosin tiedä noin pitkän matkan ajamisesta itsekkään,kun pisimmät kertarupeamat ovat olleet vain n.1200km:n luokkaa.

• Ketjun aloittaja

Itse itselleni vastaten, ajoin 29.08.2008. Pohjois-etelä reittiä.

• kuvaus

Mistä lähdit ja mihinkä kellon aikaan? Reitti ja lämpötilat!

Aika veto kuitenkin tähän aikaan.

• Ketjun aloittaja
        kuvaus kirjoitti:

Mistä lähdit ja mihinkä kellon aikaan? Reitti ja lämpötilat!

Aika veto kuitenkin tähän aikaan.

Reitti oli Tre-Roi-Hml eli napapiirillä suunnanvaihto. Lähtö klo 01:38 ja perillä 00:11. Lämpötiloista ei hajua mutta reilusti plussalla kuitenkin. Pyöränä oli kattamaton HD. Kun pukeutui tarpeeksi hyvin niin ei ollut mitään ihmeellistä tarkenemisen kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3022
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2641
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2594
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      104
      2277
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2104
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1228
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe