Aurora

la crima

Itkin ennen öisin ikävään. En tiennyt mikä se polte oli. Se riivaa sisustani, kiirii pitkin reisivatsaani myöten. Oliko se vihaa, halua vai rakkautta. Ne olivat niitä asioita, mitä en voinut käsittää. Isäni on suuri mies ja minä… Minut on kihlattu kuin pala karjaa toiselle suurelle. Minua hyvin paljon vanhemmalle. Hänen suuri vatsansa, harmaat hiukset, haju ja ääni saavat minut voimaan sisäisesti pahoin. Sitten on hän….

Kun ensimmäisen kerran näimme hän karjui kansalle. Nämä olivat hänen puolellaan tummat vahvat piirteet, mudassa kasvot ja uhmakkaasti isääni vastaan. Tukka hulmusi ja uskalsin tuskin hengittää kun näin hänen uhonsa. Silloin minut sysättiin sisään ja tiesin kenet halusin, mutta ketä en saisi. Sitten eräänä iltana…

Meidät oltiin kuljetettu syvemmälle maaseudulle. Minun piti mennä naimisiin. En halunnut ja oli viikko ennen häitä. Istuin linnan ikkunalla ja harjailin pitkiä vaaleita hiuksiani. Istuin siinä mustaa pitsiin verhoutuneena. Vaikka sen olisi pitänyt olla ilon aika, minulle se oli surunaika. En halua menettää neitsyyttäni sille kamalalle haisevalle ukolle. Yhtäkkiä ovesta astui mies. Mies kääntyi selin minuun ja kuulosteli oven läpi ääniä. Ei pihaustakaan. Pelästyin. Nousin ikkuna laudalta, mutta jokin piti minut huutamatta. Peräännyin, kunnes olin huoneen nurkassa. Mies katsoi minuun pitkään tummilla silmillään. Hän otti askeleen eteenpäin.

“Älä ota yhtään askelta lähemmäksi tai huudan”, sanoin ja kovensin katsettani. “Olisit huutanut jos olisi huudettavaa”. Tunnistin nuo hurjat kasvot samoiksi jotka olin aikaisemmin nähnyt. Isäni pahin vihollinen seisoi edessäni ja silti tunsin kiihkoa ja kutinaa pillussani. Tunsin nuo tummat silmät ja komeat kasvon piirteet. Henkeni salpautui kun vieras lähestyi minua hiljalleen. Käännyin ikkunaan päin, mutta en päästänyt ääntäkään. Tunsin kuinka musta ritari kosketti hiuksiani, olkapäitäni, upotti nenänsä syvälle hiuksiini ja siveli suurta kaula-aukkoani. Tunsin suloisen värinän joka meni korvasta aina jalkoväliini saakka. Tunsin kuinka nännini muuttui terhakoiksi ja vatsassa leijaili perhosia. Ritari henkäisi korvaani “Et taida olla ilolla menossa naimisiin, kun olet pukeutunut mustaan pitsiin kuin leski”. Käännyin, miten hän julkeaa. “Mitä iloni sinulle kuuluu? Olen syntynyt prinsessaksi ja minulla on tälle maalle tietynlaisia velvoitteita” Kävelin meikkipöydälleni ja käännyin olin tuohduksissani. EN ritarille vaan itselleni ja sille että hän oli oikeassa. En halunnut menettää neitsyyttäni kellekään joka oli vanha ja ruma vaan nuorelle ja komealle. Hän lähestyi minua. “Jos olisin isäsi en ikinä myisi noin kauniita silmiä kenellekään, ettei niiden loisto sammuisi.”. Silloin muistin kenet halusin. Katsoin häneen silmiin ja sillä hetkellä ritari suuteli minua. Tunsin yhtäkkiä miten patoutunut kiima värisi kaikkialle ja upotin sormeni syvälle hänen hiuksiinsa. Nojasin pöytää vasten ja nostin toisen jalkani varovasti tuolille. Musta Ritari pitsiä ja paljasti täydellisen sääreni ja hyväili minua samaan aikaan kiihkeästi suudellen. Helman alta hän kosketteli klitoristani, joka halusi lisää. Tämä ei riittäisi.

Musta Ritari nosti minut pöydälle. Tunsin hänen vahvan kroppansa omaani vasten. Tämä ei ollut hemmotellun aatelin kroppa vaan vahvan soturin. Hän suuteli rintojani ja paljasti molemmat sääreni joiden välistä paljastui märkä pilluni. Hän nojasi minuun, joten tunsin jalkaani vasten kasvavan kyrvän. Henkäisin kiihkosta. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun tunsin mitään tämän kaltaista. Hän työnsi minut nojaamaan peiliä vasten ja ryhtyi nuolemaan pilluani. Kutitti, kiihotti, sisälläni kasvoi mahtava paine. Hän henkäili ja tunsin kuinka kylmät väreet kulkivat minussa. En kestänyt enää. Nostin hänet väkivalloin takista ylös avasin napit. Heitin sen pois. Mutta maltti ei riittänyt enää avaamaan paidan nappeja vaan riuhtaisin ne auki. Paidan alta paljastui tiukat rintalihakset ja kumpuilevat vatsalihakset. En ollut ennen nähnyt mitään vastaavaa. Ne kiihottivat minua vain entisestään. Kasoin miestä hetken sitten hyökkäsin tämän kimppuun suutelemaan vatsaa ja tönäsin hänet sängylle. Housuista oli päästävä eroon.

Nyt ritari oli vuorostaan hämmentynyt, mutta kiihottunut. Hän tavaili vyötä ja nappeja. rupesin repimään saappaita pois, hän avasi vyön. Se oli iso ja punainen. katsoin sitä hetken kun se ponnisti housuista suurena ja uljaana. Ajattelin, kiltit tytöt eivät ota suihin. Niin muistin eräiden hovineitojen naureskelleen. Pah. Kiltit tytöt menevät neitsyinä naimisiin. ja minä halusin tuon suuren kyrvän suuhuni. Hän otti housut pois ja makasi vuorostaan avuttomana haarat levällään sängyllään vain revennyt paita päällään. Asetuin hänen haarojensa väliin ja otin sen käteeni lähelle suutani. Katsoin muukalaista suoraan silmiin himokkaasti. Ne silmät saivat valumaan. Livautin sen suuhuni. Aloin imeä ja hieroa sitä kielelläni. Hän nousi toisen käden varaan ja toisella liikutti kättäni munan vartta pitkin. Ensin otin varovasti. Sitten melkein hotkin sitä, imin, lutkutin välillä, kunnes hän karjaisi hiljaa heitti minut selälleni ja korsettini edestä auki niin että rintani ja vatsni aina napaan asti näkyivät. Hän nosti toisen jalkani hivenen koukkuun ja heitti helmani samalla polvieni yli paljastaen samalla pilluni. Hän ensin hapuili sisääni. Purin hammastani, mutta halusin sitä. Minua pelotti ja kyrpä oli niin valtava. Minulta alkoi valua kyyneliä. Hän hyssytteli ja suuteli kyyneliäni . “Sattuuko liikaa? Haluatko? En halua, että noin kaunis nainen alkaa pelkään rakkautta”. Nyökkäsin ja hän suuteli minua ja työntyi samaan aikaan. Tuntui pakahduttavan hyvältä ja sattui. Tuntui kuin repeäisin. Tuntu vaihtui hyvin pian haluksi revetä. Hän siirtyi suutelemaan rintojani ja painautui yhä syvemmälle ja jouduin puremaan hammastani, etten huutaisi himosta. Hyvä olo valtasi minut yhä uudestaan joka työnnöllä. Ritari painoi silmänsä kiinni ja näin kuinka hänestäkin tuntui hyvältä. Ei vielä en halunnut hänen tulevan vielä. Otin häntä selästä kiinni ja tarrasin jaloilla ympäri.

Kiepsahdimme ympäri hän alla ja minä päällä. Katsoin hänt hetken. painoin kädellä vahvaa rintaa ja kokeilin vähän liikahtaa. Olin kuullut että se on kuin hevosella ratsastamista ja keinuin vähän kokeeksi. Kallistin päätäni ja Musta Ritari katsoi silmät suurin vaaleita hiuksiani ja paljaita rintojani. Tiesin että hän odotti, mutta päätin pitää hänet jännityksessä. hivutin kättni pitkin suuria rintojani ja pientä mahaani. Heitin nyt vasta pitsisen aamutakin pois mikä paljasti koko miehustani. Ritari repäisi loput korsetista pois päältäni ja itse nostin pitsisen hameen yläkautta. Olin nyt kokonaan paljaana, mutta silti en tuntenut häpeää. Ryhdyin liikkumaan hitaasti päällä. Henkäisin joka liikkeestä, muna upposi yhä syvemmälle sisääni Sivelin hänen lihaksia ja nautin selkä kaarella silmät kiinni joka työnnöstä. Kohta ryhdyin kiihdyttämään. Musta Ritari puri jo hammasta ja lopulta päästi äänen Argh ja tunsin kuinka muna sisälläni sykki.

Hymyilin ja suutelin häntä kasvoille. Painauduin hänen kainaloon ja kietoi kätensä ympärilleni. Lämmin syli. Tunsin olevani märkä, mutta se ei haitannut. Jäimme siihen useiksi tunneiksi sylikkäin. Oli jo melkein aamu kun herätin hänet. Nyt on mentävä. Miksi edes tulit? “Kerron sen sinulle joskus. Odotathan minua?” Myöhemmin? Milloin? ajattelin . “Menen naimisiin viikon päästä. Miten voisin odottaa sinua? Olet isäni pahin vihollinen.”. “ Lupaa, että odotat. Tämä kaikki voi päättyä vielä hyvin. Tiedän mitä teen.” ja hän lähti samasta ovesta kun oli tullutkin ja jäin miettimään miten ja miksi.

0

6616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        118
        9465
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        46
        2780
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        156
        2536
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        2039
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1786
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        13
        1590
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1537
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        11
        1474
      9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        9
        1396
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1326
      Aihe