liian pieni

toni

Minulla on pieni ja tahtoisin isomman. Ihan tyttöystävän vuoksi. Pystyykö penistä suurentamaan mitenkään kotikonstein? Tämä on minulle todella tärkeää

51

41196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ninni

      minkä pituinen/paksuinen?

      • 3<3<3

        Sä haluut niiin kuumasti
        Römpsykkää,että ei tosikaan.Kyllä sun kyrpääs kutkuttaa,ihankuin muillakin miehillä.Nami nami nam


    • tyttönen

      ..sitä voi ? minkäkokonen sul siton..ja ikäs?

    • poika

      Onkos tyttöystäväsi sitten pyytänyt että suurentaisit sitä vai mistä päättelet että hän ylipäätään edes toivoisi sulla olevan isompi??

      Ei kaikki halua isoa, sen olen jo oppinut

    • toni

      19w
      13cm

      • Ninni

        Kokoinen.

        Löytyy paljon pienempiäkin ja paljon!


      • 14cm
        Ninni kirjoitti:

        Kokoinen.

        Löytyy paljon pienempiäkin ja paljon!

        mulla on n. 14 cm ja ympärysmitta 11 cm.
        Hyvin oon pärjännyt. Kukaan ei oo nauranut sen pienuutta.


      • sinulla

        on. keskipituus oli muistaaksen juuri tuo 13 cm.


      • Eiookauheen normaali

        Jos toi 13cm on stondis nii aikas pieni. Kannattaa venyttää sitä.


      • poika oulusta 14v

        Oon 14v Mulla on 18cm pitkä


      • Pitempikusul

        Vitut


      • Anonyymi

        Mitä vittuu seo tasan suomalaisten keskiverto koko


    • nainen

      Voi hyvä Toni, ole tyytyväinen siihen 13 cm.
      Se on aivan hyvä pituus.Olen nähnyt isojakin ja niiden käyttäjät ovat pilanneet toimituksen kun eivät osaa käyttää sitä.Opetelkaa naisen ensin naisen anatomiaa.

    • tyttelityy

      ota iisisti! on niitä pienempiä ja surkeempiakin nähty... :)

    • Penis

      Kuule pyydä sitä tyttöystävääsi ottamaan sellaisen tukeva keppi käteensä ja sitten vaan käsket hänen huimiin sun pippeliä sillä kepillä oikein olan takaa, eli niin kauan että pippelisi turpoaa oikein kunnolla. Käsittely on syytä uusia aina tarpeen tullen.

      • juntti poika

        hahahahah näitä on niin mukava lukea


    • proffa

      Peniksen suurentaminen on todella oma juttu ja vaatii päivittäistä asiaan paneutumista. Olen itse ollut hyvin varhaisessa vaiheessa kiinostunut penikseni suurentamisesta. Pituus-suuntaan se ei juurikaan ole venähtänyt mutta paksuutta on tullut jonkin verran. Penikseen yleisesti kertyy tyhjiömenetelmällä nestettä ja en tarkoita sitä että penis olisi kasvanut juuri tästä syystä. Syynä kasvuun on ollut lihaskudoksessa tapahtuva tilavuuden lisäys, mikä saavutetaan ereittäin toimivalla ja voimakkaalla tyhjiöpumpulla. Nyt en puhu kaupassa olevista pumpuista vaan lähinnä itse kyhätyistä, missä tyhjiön alipaine vastaa useamman baarin luokkaa. Tällä menetelmällä olen selkeästi lisännyt penikseni mittaa noin 2-3 centtiä ja paksuutta on tullut siinä määrin ettei sormeni mene penikseni ympäri normaalissa erectiossa, pumppaamattomassa tilanteessa.
      Yleisesti peniksen suurentaminen keinotekoisesti on enempi harrastus ja vaatii vuosien aktiviteettia. Tällöin tulee eteen tilanne, jolloin puoliso rupeaa ihmettelemään harrastuksiasi ja joudut selittämään mistä moisesta on kysymys. Yleensä toinen osapuoli ei ymmärrä miksi sinun pitää paisutella vehkeitäsi, mutta täysin asiallisella puhumisella, saat vaimosi tai tyttöystäväsi ymmärtämään tarpeesi kasvattaa penistäsi ja kohta huomaat toimenpiteen olevan arkipäiväinen juttu.
      Usein puoliso kyllä kiinostuu aluksi hyvinkin paisuvasta elimestä, mutta kiinostus lopahtaa hyvinkin nopeasti. Tällöin olen itse touhunnut vaimolle oman pumpun, jolla hän saa imutella omia paikkojaan ja siispä olemme siitä lähtien ollut pariskunta yhteisen harrastuksen parissa. Naisilla tuo tyhjiön käyttö näkyy selvemmin ja siitä on heillä suoranaista hyötyä, tai sanotaanko jos on nainen jolla on hieman löysä, niin tyhjiön käyttö saa selkeesti tyhjät pois ja vaimo tuntuu pehmeältä sekä huomattavasti tiukemmalta. Myös tästä aiheesta ei juurikaan ole puhuttu, mutta hiljaisuudessa lepää ajatuksia sekä vihkiytyneitä alan harrastajia, jotka tietävät miten homma etenee.

      • Anonyymi

        Herran Jumala, jos paloletkussa on kahdeksan baaria painetta niin mää pelkäisin kokeilla konstias

        Ei siin, kaikki omalla tyylillään


    • 15 vuotias poika :)

      Tietysti se riippuu persoonasta, ja omasta omatunnosta onko tyytyväinen peniksensä mittoihinsa.

      Itse olen 15v6kk vanha.
      omistan sellasen 14.8cm pitusen, ja 13cm ympärysmittaisen. Vuosien runkkauksella saanu aikaan. Enkä millään suostuisi olemaan tyytyväinen omiin mittoihini, etsin palstoilta tietoja, mitään ei löydy :(

      ei ole tullut negatiivista kommenttia naisystäviltä.
      ainut mikä vähän kolahti oli eihä se tunnu miltään.
      otti sen verran takaraivoon niin omatunto loppui lopullisesti
      vaikka sanotaan sentti sinne tänne ei muuta mitään niin omatuntoa se voi kasvattaa huomattavasti. vaikka peniksen koko onkin suoraan yhdeydessä geeneihin sen kasvuun voi vaikuttaa :lääkkeet kovalihas treeni ruoka ja pituus paino

      pahoittelen kirjoitus virheitä :P

    • T....!

      Sä haluut niiin kuumasti
      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä
      naapurin pimpero28.11.2011 21:09-5
      Römpsykkää,että ei tosikaan.Kyllä sun kyrpääs kutkuttaa,ihankuin muillakin miehillä.Nami nami nam
      VASTAA
      Kerro kaverille



      Ilmoita asiaton viesti
      Kutista kaikki kommentit
      Oooho :D28.11.2011 21:300 SULJE
      Tietysti kutkuttaa :))) on se sellanen römpsykkä että :D
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      vanhan ajan mies28.11.2011 21:340 SULJE
      Teetkö jotain tutkimusta?
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      ap.28.11.2011 21:36-1 SULJE
      Tutkin miesten kikkeleitä leipätyönä.
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      vanhan ajan mies28.11.2011 21:370 SULJE
      Naisilla on omituisia ammatteja.
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      kiinnostavaa28.11.2011 23:550 SULJE
      Heh heh mielenkiintoista :D
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      comeon29.11.2011 02:190 SULJE
      Tule imee sitä! Se kävisi tosi kuumana sinulle!
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      myönnän se.....29.11.2011 02:350 SULJE
      Sulla ap erikoisen ärsyttävä kirjoitustyyli ihme pilkkuspede! Muuten vittuuko tuu aukoo sitä römsykkääs?
      VASTAA
      Kerro kaverille Ilmoita asiaton viesti
      :()()()()()()29.11.2011 03:10 1 SULJE
      Eikse o ihan normaalia vai olenko jotenkin mielenvikainen? Mutta emmä ikinä suhun koskis slut!

      • T<

        Tutkin miesten kikkeleitä leipätyönä.


    • welcome to BOTSWANA

      Kyllä suurentaminen onnistuu!!
      Matkusta Botswanaan
      sitten kävelet savannilla pippeli esillä siihen iskee heti sata paarmaa kiinni;)
      Kyllä muuten turpoo ja kasvaa, tämä selitää miksi Botswanalaisilla on tosi isot pippelit lisäksi suorastaa punottaa;)

      • BotswanassaKäynyt

        Tähän en voi sanoa muuta, kuin että toimii!


    • persu

      15cm on avg jonkin tutkimuksen mukaan Suomessa... Mut pakko ihmetellä et miten voi pitää paikkansa.. 18cm itselläni on, eikä vaikuta mitenkään kummemmalta

    • Irc: edv

      Oon 17v poika ja mul on vaa 13,5cm penis. En uskalla panna tyttöjä vaik ne soittelee joka päivä. Oon mielummi tyttöjen kaa kattoo leffaa ja piän niit kädest kii.. Matikan opeki on aika useest meil yötä mut en uskalla sillo nukkuu omas sängys ni linnottaudun vessaa yöks :s

    • v i l j a m i

      ei viddu mage

    • mitä teen

      mul 2,5 ja erektio 9 cm

    • blääähhgfffff

      oon 16 v ja mulla on 18cm. runkannu tarpeeksi

    • herkules

      ite oon 14vee ja mul o 17cm !

      • onko kasvanut?

        1.10.2003


    • eeeeerrrrttttt

      Näin naisena sanon että pienuudesta ei toisaalta ole haittaa, mutta olen ollut miehen kanssa jolla oli suorastaa järkyttävän pieni, seksi tuntui siltä kuin olisi prinssinakkia työntänyt pilluun..

    • 95makke

      Minä olen 17 vuotias ja on erektiossa 15cm. Kuinka saisin isomman ja pitemmän peniksen???

      • runkkari123

        Runkkaa nii vitust


    • 12v kaipaa apua

      Mites kun oon vasta 12v haluaisin leveämmän peniksen nyt on leveyttä joku3,2cm ja pituutta ehkä 5,2cm mitä teen

      • boyy

        Aika pieni on. Ite oon 14 ja mulla on 18cm pitkä


    • hieno

      Itte oon 12V ja mun eniksen ympäryys on

      5cm ja pituus 16cm

    • JOJOJONNE

      Los toi on jokaisen oma juttu te ootte sairaita:P

    • yx_jannu

      Mä tiedän yhden miehen jolla on erektiossa 3,5cm muna!!! Sääliksi käy sen vaimoa:) Silti tää mies saanut tuolla nakilla 3lasta aikaseks!!!!

    • 40naistaapannut

      Mulla on 18,1cm pitkä ja 5,2cm paksu kyrpä! Ja tytöt/naiset jotka sitä saaneet ovat kyllä tykänneet.

    • tapote

      Minulla on liia pieni tahtoisin miteen saadaan isomman?

    • Runkksari

      Kikkeliä saa kasvatettua kun syö hodareita paljon

    • tommi13v

      Minun serkku 15v kehu et sillä iso 18cm se nähtiin saunassa et se olikin kovana 9cm ja karvaton, sano ajaneen karvat.
      Minun pieni oli isompi ja minulla on karvoja. Minun on 12cm :D

    • 03yeh

      Ei pysty isontamaan mutta jos häpykummusta poistaa rasvaimulla rasvaa niin peniksen varsi tulee enemmän esille. Sit on myös olemassa jokin leikkaus jossa irrotetaan penistä kannattelevat jänteet jolloin penis tulee lepotilassa 2-4 cm enemmän esille, mutta leikkauksen seurauksena erektiossa penis on holtiton ja se voi vääntyä joten enpä voi suositella ainakaan tätä leikkausvaihtoehtoa!

    • Iskokanki

      Itselläni 5cm lepotilassa ja kovana taas 11cm olen 25v mies. Kukaan nainen ei ole valittanut kun ei sellaista ole koskaan ollut :)

    • Tintti5656

      Hoida ekana omat orkut ja hoida puolisosi orgasmiin dildon avulla (valinnanvaraa on paljon)

    • MinullaOnIsoMuna

      Ite oon 16v ja mulla on 17cm pitkä ja ympärysmitta ehkä 8-10cm :D

    • asiantunteva12n

      Olisiko vika siinä, että tyttöystävälläsi on aivan liian löysä pillu.
      Sinussa ei ole vikaa. :)

    • Anonyymi

      Laita kuminauhalla puolen kilon puntti roikkumaan siihen. Näyttää muuten pitemmältä silleensä.

    • Anonyymi

      Ei seurustelukumppaneiden kuulu vielä käyttää elimiään muuhun kuin kusemiseen

    • Anonyymi

      Itse olen satoja kertoja huomannut että runkkaus suurentaa penistä kaksi pilkku puoli-kertaiseksi. Kannattaa sinunkin kokeilla. Siino mute se etu ettei muutos jää pysyväksi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe