Pientä vinkkiä kaipaisin pulmaan että mistä tuossa Outlook Express s-postissa kirjaudutaan ulos..?..Muissa käyttämissäni s-posteissa on kaikissa selkeä "nappi", samassa ikkunassa, mistä kirjaudutaan ulos, mutta täytyykö "OE:ssä" ensin avata TIEDOSTO-lisävalikko ja sieltä vasta valita se LOPETA, eli sekö on se uloskirjautuminen ko. s-postissa..
Missä uloskirjautuminen ?
4
625
Vastaukset
- oUt....
sitä samaa millä suljet muutenkin ikkunat. Erillistä uloskirjautumista ei ole.
- omalla koneellasi
Vastaanottamasi viestit ovat omalla koneellasi.
Ainoa tilanne, jossa käyt muualla on Lähetä/vastaanota -tila.
Selainsähköposteissa viestit ovat palveluntuottajan palvelimella ja luet niitä sieltä. Siksi sieltä kirjautudaan pois.- MinäIte.
Olet hieman hakoteillä. ;))
Alottaja kylläkin kysyi miten suljetaan Outlook Express ohjelma, ei muuta. Ruksistahan se suljetaan, joka on oikealla puolella ylhäässä nurkassa. - uloskirjautumisesta...
MinäIte. kirjoitti:
Olet hieman hakoteillä. ;))
Alottaja kylläkin kysyi miten suljetaan Outlook Express ohjelma, ei muuta. Ruksistahan se suljetaan, joka on oikealla puolella ylhäässä nurkassa.Luepas itse tarkkaan eka viesti. Hän kysyi viestissä otsikossa kolmeen kertaan, miten Outlookista uloskirjaudutaan....
Kerroin taustoja asioihin myös. Kyllä minä tiedän, miten OE suljetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768