Heippa,
Olehan rehellinen kun testaat itseesi seuraavassa:
Valkoinen,.................Musta
rakkaus....................viha
kltti......................tuhma
päivä......................yö
lempeä.....................ankara
siisti.....................likainen
anteeksianto...............katkeruus
nöyryys....................ylpeys
kärsivällisyys.............hätäisyys
rauhallisuus...............levottomuus
luonnollisuus..............teennäisyys
ahkeruus...................laiskuus
aktiivisuus................passiivisuus
aito ilo...................teko ilo (aineet)
rehellisyys................valheellisuus
Kummalle puolelle vaaka painuu?
Parempi on tietenkin valkea.
t:smile :)
Valkoista - mustaa
10
485
Vastaukset
- sivupersooNaNa
Valkoinen,.................Musta
Mustaa ja valkoista vaikka en ihmisenä ole mustavalkoinen;=)
rakkaus/...................viha No rakkaus tietenkin
kltti...../................tuhma Sopivasti kiltti joka osaa olla joskus tuhma
päivä........./............yö No sekä että...
lempeä......../............ankara Lempeä lempeä mutta joskus pitää olla ankarakin
siisti./...................likainen Siisti ulkomuoto tietty mutta arvostaa jo tälläikää sitä et pitääkö kodin olla aina tiptop.
anteeksianto.../...........katkeruus Ehkä kaikkea ei voi antaa anteeksi mutta unohtaa
nöyryys...../..............ylpeys Aina ei voi olla nöyrä
kärsivällisyys./..........hätäisyys Kärsivällisyys on hyve, joskus tekee hätäsiä johtopäätöksiä
rauhallisuus./.............levottomuus Rauhallisuus vaikka joskus mielen täyttää suuri levottomuus
luonnollisuus/.............teennäisyys Inhoon teennnäisyyttä
ahkeruus......./...........laiskuus Ei aina tarvitse olla ahkera lupa joskus laiskotellakkin.
aktiivisuus......./........passiivisuus Ei kai aina voi olla aktiivinen osapuoli;=)
aito ilo......./..........teko ilo (aineet)Tekoiloa tulee joskus harrastettua kieltämättä
rehellisyys/...............valheellisuus Rehellinen pitää olla ainakin itselleen;=)- potkukelkkakorjaaja..
yhden jolla tuo pitää paikkaansa->
*Markkinointia miehen näkökulmasta:
*Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan naisen. Menet
hänen luokseen ja sanot hänelle: 'Olen aika hyvä sängyssä ja sitä paitsi jaksan koko yön yhteen menoon!' Tämä on HARHAANJOHTAVAA MAINONTAA, joka on
lailla kiellettyä.
itseni :=) - sivupersooNaNa
potkukelkkakorjaaja.. kirjoitti:
yhden jolla tuo pitää paikkaansa->
*Markkinointia miehen näkökulmasta:
*Olet bileissä. Näet siellä aivan jumalaisen ihanan naisen. Menet
hänen luokseen ja sanot hänelle: 'Olen aika hyvä sängyssä ja sitä paitsi jaksan koko yön yhteen menoon!' Tämä on HARHAANJOHTAVAA MAINONTAA, joka on
lailla kiellettyä.
itseni :=)Ei ihan mukavaa, senverran on kokemusta
jyystää jyystää eikä loppua näy kuningas alkoholi mukana;=)Sinullakin? - potkukelkkakorjaaja..
sivupersooNaNa kirjoitti:
Ei ihan mukavaa, senverran on kokemusta
jyystää jyystää eikä loppua näy kuningas alkoholi mukana;=)Sinullakin?toiset ei?
ja se oli kopioitu sinun sivulta. :=D
jotkut soittelee perään kuukausia jälkeen? - sivupersooNaNa
potkukelkkakorjaaja.. kirjoitti:
toiset ei?
ja se oli kopioitu sinun sivulta. :=D
jotkut soittelee perään kuukausia jälkeen?Höh aika epätoivosia naisia mutta ne oli kenties vain yhden yön juttuja kapakkaruusuja?
Tai sitten olet vain antanut ymmärtää muttet antaa.
rakkaus-- en osaa wihata se in turhaa tjn
------ tuhma olen
------yö ehdottomasti yö
siitä wäliltä
siisti
ei ole anteeksi annettawaa
?
kärsiwällinen
lewoton
luonnollinen
liikkeellä
? sama toisessa muodossa
aito :=)
en kerro :=)
no kummalle painui? :=)- Tulkitsija
Esitystavan perusteella erittäin post-taiteellinen sielu on kyseessä. Lievästi epäilyttävä jopa.
- HÖH!
Olipa tosi lapsellinen testi; ei taida kuulua tälle palstalle. Ei kai kukaan meidän ikäisistä edes leikillään ajattele noin musta-valkoisesti.
Tunteet merkitsevät eri asioita eri ihmisille ja ääripää tunteita yksistään esiintyy aniharvoin.
Huvittavaa oli kyllä lukea tuo jaottelu, kirjoittelija-kiltti, palaa omalle vuosiluvullesi....- gg-10
Samaa mieltä. Niin hassua että sorrun hymiön käyttöön. :-)
- smile
Huomenta väki,
Niin tarkoitin vain, että joskus tutkisimme vähän itseämme emmekä menisi kuin höyryveturi eteenpäin. Pysähtyminen kannattaa aina.
Kaikissa meissä on mustaa, emmehän ole täydellisiä...mutta on hyvä olla tavoitteita.
t:small smile ;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994