Eli siis hakusessa joku ihana miekkonen, jolla löytyy jokseenkin hyvä kroppa ja joka ois valmis strippaan tyttöporukalle polttareissa 13.10.08 Tampereella.
Eli siis kokemusta ei niinkään tarvi olla vaan rohkeutta näyttää vähän pintaa...
Hintana mietitty n.150€
Löytyiskös täältä?
Tampereelle "mies-strippari"
14
9426
Vastaukset
- turhan kaukana
Parin tunnin matka on vähän turhan pitkä. Lähempänä olisin luultavimmin suostunut. Olen tosiaan täysi amatööri, jota ei haittaa vaikka naiset esineellistävät :)
aleksi.k.laine(a)gmail.com - Löytyy
laittakaa yht.tietoja!!
- me8
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
- me8
me8 kirjoitti:
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
Kuvaa mukaan!!!
- minä, olen
35 vuotias olmin valkea IT insinööri ja myös melkoisen läski. Mutta osaan tanssia.
- me8
Taitaa jäädä haaveeks tääkin homma kun ei kuulu mitään... Pitää kai siis tilata jotain muuta kautta.
- Anneliiini
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
- me8
Anneliiini kirjoitti:
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
Siis ihanko? Soittelin minäkin sinne, mutta kuulin sitten kai väärin... Luulin että maksaa 250€!!! :D Pitääkin tarkistaa asia! Iso kiitos vinkistä!
Hei
Olen tehnyt muutaman strippaus ja alastontarjoilija/siivooja keikan tyttöjen iltaan ja yhden Tampereellekin. Jos ette ole vielä esiintyjää löytäneet niin ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]- EL
TARVITSISIN MIES STRIPPARIA TAMPEREELLE 02.07!! maksu 50-80e
yhteydenotot: [email protected]
t.kaaso - K<3<3SO
Tarvittaisiin MIES strippari Tampereella kesäkuun ensimmäiselle lauantaille?
Kyseessä olisi polttarit!!
Laittakaapi yhteystietojanne tänne jos keikka kiinnostaa, niin otan yhteyttä :)
Terveisin, kaaso - Mstr
miesstrippari a luukku.com
- kaasoTiia
Me tarvittavitais Mies stripparia Hämeenlinnaan 8.9!!! "Ilmoittautumisia" ja tietoja kuvan kera [email protected] polttarit olisi kyseessä..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394578Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh47705