Eli siis hakusessa joku ihana miekkonen, jolla löytyy jokseenkin hyvä kroppa ja joka ois valmis strippaan tyttöporukalle polttareissa 13.10.08 Tampereella.
Eli siis kokemusta ei niinkään tarvi olla vaan rohkeutta näyttää vähän pintaa...
Hintana mietitty n.150€
Löytyiskös täältä?
Tampereelle "mies-strippari"
14
8862
Vastaukset
- turhan kaukana
Parin tunnin matka on vähän turhan pitkä. Lähempänä olisin luultavimmin suostunut. Olen tosiaan täysi amatööri, jota ei haittaa vaikka naiset esineellistävät :)
aleksi.k.laine(a)gmail.com - Löytyy
laittakaa yht.tietoja!!
- me8
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
- me8
me8 kirjoitti:
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
Kuvaa mukaan!!!
- minä, olen
35 vuotias olmin valkea IT insinööri ja myös melkoisen läski. Mutta osaan tanssia.
- me8
Taitaa jäädä haaveeks tääkin homma kun ei kuulu mitään... Pitää kai siis tilata jotain muuta kautta.
- Anneliiini
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
- me8
Anneliiini kirjoitti:
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
Siis ihanko? Soittelin minäkin sinne, mutta kuulin sitten kai väärin... Luulin että maksaa 250€!!! :D Pitääkin tarkistaa asia! Iso kiitos vinkistä!
Hei
Olen tehnyt muutaman strippaus ja alastontarjoilija/siivooja keikan tyttöjen iltaan ja yhden Tampereellekin. Jos ette ole vielä esiintyjää löytäneet niin ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]- EL
TARVITSISIN MIES STRIPPARIA TAMPEREELLE 02.07!! maksu 50-80e
yhteydenotot: [email protected]
t.kaaso - K<3<3SO
Tarvittaisiin MIES strippari Tampereella kesäkuun ensimmäiselle lauantaille?
Kyseessä olisi polttarit!!
Laittakaapi yhteystietojanne tänne jos keikka kiinnostaa, niin otan yhteyttä :)
Terveisin, kaaso - Mstr
miesstrippari a luukku.com
- kaasoTiia
Me tarvittavitais Mies stripparia Hämeenlinnaan 8.9!!! "Ilmoittautumisia" ja tietoja kuvan kera [email protected] polttarit olisi kyseessä..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043