Eli siis hakusessa joku ihana miekkonen, jolla löytyy jokseenkin hyvä kroppa ja joka ois valmis strippaan tyttöporukalle polttareissa 13.10.08 Tampereella.
Eli siis kokemusta ei niinkään tarvi olla vaan rohkeutta näyttää vähän pintaa...
Hintana mietitty n.150€
Löytyiskös täältä?
Tampereelle "mies-strippari"
14
8619
Vastaukset
- turhan kaukana
Parin tunnin matka on vähän turhan pitkä. Lähempänä olisin luultavimmin suostunut. Olen tosiaan täysi amatööri, jota ei haittaa vaikka naiset esineellistävät :)
aleksi.k.laine(a)gmail.com - Löytyy
laittakaa yht.tietoja!!
- me8
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
- me8
me8 kirjoitti:
Elikkä laitappa vaikka sähköpostia pikimmiten osoitteeseen [email protected] niin ollaan yhteydessä!
Kuvaa mukaan!!!
- minä, olen
35 vuotias olmin valkea IT insinööri ja myös melkoisen läski. Mutta osaan tanssia.
- me8
Taitaa jäädä haaveeks tääkin homma kun ei kuulu mitään... Pitää kai siis tilata jotain muuta kautta.
- Anneliiini
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
- me8
Anneliiini kirjoitti:
Meillä oli miesstrippari Kaijakasta. Hinta oli muistaakseni 50 e yksityisnäytöksestä. Esitys oli ok, enemmän hauska kuin eroottinen, mutta hinta-laatusuhde aika hyvä. Ja kyllä, näimme kaiken.
Siis ihanko? Soittelin minäkin sinne, mutta kuulin sitten kai väärin... Luulin että maksaa 250€!!! :D Pitääkin tarkistaa asia! Iso kiitos vinkistä!
Hei
Olen tehnyt muutaman strippaus ja alastontarjoilija/siivooja keikan tyttöjen iltaan ja yhden Tampereellekin. Jos ette ole vielä esiintyjää löytäneet niin ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]- EL
TARVITSISIN MIES STRIPPARIA TAMPEREELLE 02.07!! maksu 50-80e
yhteydenotot: [email protected]
t.kaaso - K<3<3SO
Tarvittaisiin MIES strippari Tampereella kesäkuun ensimmäiselle lauantaille?
Kyseessä olisi polttarit!!
Laittakaapi yhteystietojanne tänne jos keikka kiinnostaa, niin otan yhteyttä :)
Terveisin, kaaso - Mstr
miesstrippari a luukku.com
- kaasoTiia
Me tarvittavitais Mies stripparia Hämeenlinnaan 8.9!!! "Ilmoittautumisia" ja tietoja kuvan kera [email protected] polttarit olisi kyseessä..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374