jos mulla toisessa muistikamman paikassa yksi 512mb kampa niin voiko ostaa toiseen vaikka 1GB kamman kun olen asiasta eri versioita kuullut. Toi 512mb kampa on 333MHz joten täytyykö sen toisenkin olla saman suuruinen?
Mulla keskusyksikön maksimi muistina lukee koneen tiedoissa 2Gt eli voinko ostaa molempiin kampojen paikkoihin 1 Gt?
T.aloittelija
Muistikampojen valinta
3
525
Vastaukset
- ostaa gigan
kamman molempiin. se taas on herran hallussa tunnistaako kone muistin jos laitat gigasen ja 512:sen yht aikaa, varsinkin jos ovat eri valmistajan........muistaakseni vanhoissa koneissa ei välttämättä toiminut. osta muisti sillä ehdolla että voit vaihtaa jos ei pelitä......yleensä tietokoneliikkeet suostuu tuohon.
- ja vielä, jos
emosi tukee ainoastaa max 333 muistia niin eipä kannata isompaa ostaa. tarkista vaikka emon valmistajan sivuilta kuinka isoa muistia se tukee ja osta sen mukaan. voip olla että tukee isompaakin kellotaajuutta.
- neuvosta
ja vielä, jos kirjoitti:
emosi tukee ainoastaa max 333 muistia niin eipä kannata isompaa ostaa. tarkista vaikka emon valmistajan sivuilta kuinka isoa muistia se tukee ja osta sen mukaan. voip olla että tukee isompaakin kellotaajuutta.
En löytänyt tietoa tuosta hertsi määrästä et mitä emo maksimissaan tukee mutta ostan tollaset ko toi vanha kampa niin eiköhän ainakin se pelitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111396- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565874Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624749- 154661
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844193- 843477
- 803240
- 481741