Olen menossa Limoneen 30.8 la viikoksi. Millainen sää siel on tai sataako sillon jo paljon? Olen aikasemmin käyny heinäkuussa Rivassa ja sillon oli tosi lämmin! Kertokaa hyviä retki paikkoja! Hyviä maastopyörä reittejä otan mielelläni vastaa. :) Onko muita lähdössä Limoneen, Rivaan tai Malcesineen 30.8 la?
gardajärvelle syyskuun ekaviikolla?
5
1106
Vastaukset
- pekka 29
hiljaselta näyttää, kertokaa jotain!? :)
- taitaa tulla
Ens viikoksi luvattu 26-30 astetta, joten eiköhän ekaviikolla syyskuuta samoissa lukemissa liikuta.Patikointi-fillarimahdollisuudet hyvät Limonessa, vielä paremmat kun fillaroit Riivaan ja nouset patikoimaan vuorille. Jos menet valmismatkalle, niin opas kertoo kyllä hyvät neuvot noihin sinun kyssäreihin ja Limonen Tourist-infosta saat vaikka minkälaista karttaa, puhumattakaan Riivan vastaavasta. Hyvää lomaa, et ainakaan joudu palelemaan.
- hiki otsaan
taitaa tulla kirjoitti:
Ens viikoksi luvattu 26-30 astetta, joten eiköhän ekaviikolla syyskuuta samoissa lukemissa liikuta.Patikointi-fillarimahdollisuudet hyvät Limonessa, vielä paremmat kun fillaroit Riivaan ja nouset patikoimaan vuorille. Jos menet valmismatkalle, niin opas kertoo kyllä hyvät neuvot noihin sinun kyssäreihin ja Limonen Tourist-infosta saat vaikka minkälaista karttaa, puhumattakaan Riivan vastaavasta. Hyvää lomaa, et ainakaan joudu palelemaan.
Meinasin unohtaa; mene Limonen vastarannalla Malcesineen lautalla (muutama min) ja nouse gabiinihissillä Monte Baldovuorelle ja siellä vasta riittääkin patikointireittejä kilometritolkulla huikeissa maisemissa ja haastettakin löytyy riittävästi.
- pekka 29
hiki otsaan kirjoitti:
Meinasin unohtaa; mene Limonen vastarannalla Malcesineen lautalla (muutama min) ja nouse gabiinihissillä Monte Baldovuorelle ja siellä vasta riittääkin patikointireittejä kilometritolkulla huikeissa maisemissa ja haastettakin löytyy riittävästi.
Hyvältä kuulostaa, kiitos paljon vinkeistä! :) Suunnitelmissa olisi paljon vaeltaa ja maastopyöräillä, toivottavasti löytys sieltä samanhenkistä porukkaa, muuten täytyy yksin vaellella! :)
- pekka 29
pekka 29 kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa, kiitos paljon vinkeistä! :) Suunnitelmissa olisi paljon vaeltaa ja maastopyöräillä, toivottavasti löytys sieltä samanhenkistä porukkaa, muuten täytyy yksin vaellella! :)
Ei muita lähtijöitä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149