Arcana puplicata

vilescunt,

et gratian prophanata amittunt. Ergo: ne Margaritas objice porcis, seu Asino substernere rosas.

Tarvitseeko tämän enempää selittää, miksi kukaan ei kirjoita täällä todellisesta magiasta?


T:FFFLFFS

17

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putana finlandiana

      Muuten menee arvailuksi:

      Pelto yleinen ja kiitos profeetallinen amatööri. Joten: ei margaritoja vastahakoisille porsaille, muuten aasit maanalaistavat ruusut.

      Oliko yhtään sinne päin?

      • yhdestä niistä

        kirjoista, joita suosittelitte täällä. Lainasin niitä muuten tänään 6kpl. Jonkun kirjan alkusivulla selitetään, miksi kukaan ei täällä palstalla viitsi.... jne.


        OK sitten;

        Salaisuudet menettävät arvonsa
        kun ne joutuvat pyhän piirin
        ylkopuolelle ja paljastetaan.
        Älä heitä helmiä sioille,
        älä ruusuja aaseille.


        Sain sun suomennoksesta mahtavat naurut... Kiitti.


    • Hex..

      Oikein mukavia lukuhetkiä, FF! Luettuasi Linkin on motivaatiosi korkealla ensiviikon teletestiämme varten, ja motivaatiohan tunnetusti nostaa suorituskykyä!

      • FFFLFFS

        Tehdään telepatiatesti torstain jälkeen, ennen ei onnistu. En tässä lähde syitä selittelemään, mutta vasta torstain jälkeen. OK?


      • HexEx
        FFFLFFS kirjoitti:

        Tehdään telepatiatesti torstain jälkeen, ennen ei onnistu. En tässä lähde syitä selittelemään, mutta vasta torstain jälkeen. OK?

        OK! Eiköhän se sovi!


      • Hex.x
        FFFLFFS kirjoitti:

        Tehdään telepatiatesti torstain jälkeen, ennen ei onnistu. En tässä lähde syitä selittelemään, mutta vasta torstain jälkeen. OK?

        Miltäs kirjat tuntuu, FF? Mitä niistä nyt luet?


      • FFFLFFS
        Hex.x kirjoitti:

        Miltäs kirjat tuntuu, FF? Mitä niistä nyt luet?

        En ole vielä ehtinyt lukemaan. Mulla on marjapuskien siivousta marjoista (- viinimarjoja -) ja tuhat muuta työtä.. tai noh, alle sata muuta työtä. Älä huoli, kyllä mie vielä ne luen. Aika hyvä satu mun niissä vanhoissa puskissa, mitä vertaa aiempiin satoihin. Loput viime vuoden marjoista jotka ovat pakkasessa, pitää keittää mehuiksi, etteivät sotkeudu uusiin. Tosin ei niitä ole enää kuin pari litraa siellä pakkasessa.

        Niin ja HUOMENTA!


      • FFFLFFS
        FFFLFFS kirjoitti:

        En ole vielä ehtinyt lukemaan. Mulla on marjapuskien siivousta marjoista (- viinimarjoja -) ja tuhat muuta työtä.. tai noh, alle sata muuta työtä. Älä huoli, kyllä mie vielä ne luen. Aika hyvä satu mun niissä vanhoissa puskissa, mitä vertaa aiempiin satoihin. Loput viime vuoden marjoista jotka ovat pakkasessa, pitää keittää mehuiksi, etteivät sotkeudu uusiin. Tosin ei niitä ole enää kuin pari litraa siellä pakkasessa.

        Niin ja HUOMENTA!

        hyvä satu, grrrrr - piti olla hyvä sato. Mikä hitto siinä on kun viime aikoina on tullut tuhottomasti kirjoitusvirheitä. Vika on varmaan siinä kun mun näppäimistö tuntuu yhtäkkiä niin helkkarin jäykältä. Pitääkö kohta ostaa uusi?


      • Hex...
        FFFLFFS kirjoitti:

        En ole vielä ehtinyt lukemaan. Mulla on marjapuskien siivousta marjoista (- viinimarjoja -) ja tuhat muuta työtä.. tai noh, alle sata muuta työtä. Älä huoli, kyllä mie vielä ne luen. Aika hyvä satu mun niissä vanhoissa puskissa, mitä vertaa aiempiin satoihin. Loput viime vuoden marjoista jotka ovat pakkasessa, pitää keittää mehuiksi, etteivät sotkeudu uusiin. Tosin ei niitä ole enää kuin pari litraa siellä pakkasessa.

        Niin ja HUOMENTA!

        Jokos marjat on puskista riivitty, ja päästy lukuharrastuksen pariin? Odottelen mielenkiinnolla miten Linkki sinuun vaikuttaa!

        Itsekin löysin tänään uutta luettavaa kirjastosta!


      • FFFLFFS
        Hex... kirjoitti:

        Jokos marjat on puskista riivitty, ja päästy lukuharrastuksen pariin? Odottelen mielenkiinnolla miten Linkki sinuun vaikuttaa!

        Itsekin löysin tänään uutta luettavaa kirjastosta!

        Ei oo vielä kaikkia marjoja puskista poimittu ja en ole vielä ehtinyt lukemaan. Isommassa koirassa on turkinhoitotöitä tarpeeksi, koska sillä on karvanlähtöä ja tänään leikkasin siltä korvan takaa huopaantuneet karvat. Imuroitavaakin riittää.


      • Hexsex
        FFFLFFS kirjoitti:

        Ei oo vielä kaikkia marjoja puskista poimittu ja en ole vielä ehtinyt lukemaan. Isommassa koirassa on turkinhoitotöitä tarpeeksi, koska sillä on karvanlähtöä ja tänään leikkasin siltä korvan takaa huopaantuneet karvat. Imuroitavaakin riittää.

        Sinun pitää FF ostaa tällainen koira niin ei ole ongelmia joista kerroit!

        http://www.freewebs.com/ralliponi/Kaneli.jpg

        Kuis muuten? Mitään maagist?


      • FFFLFFS
        Hexsex kirjoitti:

        Sinun pitää FF ostaa tällainen koira niin ei ole ongelmia joista kerroit!

        http://www.freewebs.com/ralliponi/Kaneli.jpg

        Kuis muuten? Mitään maagist?

        Heräsin aamulla puoli 4 ja nyt oon rättiväsynyt. Palataan.


      • Hexsex
        FFFLFFS kirjoitti:

        Heräsin aamulla puoli 4 ja nyt oon rättiväsynyt. Palataan.

        Torstai meni, FF, koskas se meidän telekokeemme tehdään?


      • FFFLFFS
        Hexsex kirjoitti:

        Torstai meni, FF, koskas se meidän telekokeemme tehdään?

        Mulla oli torstaina päänsärkyä ja nytkin särkee vähän päätä (menin aikaisin nukkumaan - klo 19 ja heräsin vasta). Ei ole ollut mielestäni otollista hetkeä (liikaa häiritsevää asiaa ja energiat vähän hakusessa).
        Väkisin yrittämällä ei onnistu jos päätä särkee tai liikaa ajatuksia. Mutta maanantaina saan hoidettua kaksi asiaa, jotka ovat tärkeitä. Katsotaan sitten.
        Älä suutu. Olen ollut niin väsynytkin kaikessa kiireessä.


      • Hex...
        FFFLFFS kirjoitti:

        Mulla oli torstaina päänsärkyä ja nytkin särkee vähän päätä (menin aikaisin nukkumaan - klo 19 ja heräsin vasta). Ei ole ollut mielestäni otollista hetkeä (liikaa häiritsevää asiaa ja energiat vähän hakusessa).
        Väkisin yrittämällä ei onnistu jos päätä särkee tai liikaa ajatuksia. Mutta maanantaina saan hoidettua kaksi asiaa, jotka ovat tärkeitä. Katsotaan sitten.
        Älä suutu. Olen ollut niin väsynytkin kaikessa kiireessä.

        Yritetään ensviikolla ! Hulvatonta viikonloppua !


      • et viikonloppu
        Hex... kirjoitti:

        Yritetään ensviikolla ! Hulvatonta viikonloppua !

        vähän venähti...
        Ei ollut voimia aiemmin, kun muut hommat vei kaiken voiman ja ehkä joku "energiavampyyri" vei multa voimia. Mut nyt alkaa lyyti kirjoittaa...
        Olethan vielä hengissä ja hengessä mukana?
        :)


    • hoitaja

      milloin hankitte elämän. täällä te kirjoitatte omia ihmeajatuksia joihin ette usko itsekkään. jos nuo on totta niin näyttäkää mailmalle että magiaa on siitä on luvattu rahaa sun muuta. lapset luulee että tämä on totta ja koulussa puhuvat "magiasta" ja joutuvat lukkojen taa. olette kaikki varmaan alle 20 v. pelottelette muita. los idiotos. teillä kyllä heittää pahemman kerran. miettikää kirjotatte vammasia tarinoita lottovoitoista ja kuinka tulipoallo lensi vahingossa kädestä ja tuhosi kaukaisen planeetan. vuokratkaa vaihteeksi vaikka potter leffa tai w.i.t.c.h lehti. ne ei oo kallita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe