Musta potilas

Noora

Olin viime kesänä tuuraamassa toisella paikkakunnalla sairaalassa. Iltavuoro läheni loppuaan, enää tunti kellon mukaan.

Katsoin koneelta, että jonossa oli ulkomaalainenkin mieshenkilö. Ikä 20 vuotta, kivekset kipeät. No niin, ei sen kummempaa.

Miehen vuoro tuli ja kutsuin hänet sisään. Hänellä oli mustat shortsit ja löysä paita. Koripallo kainalossa mies tuli huoneeseeni.

Hän oli hyvin ystävällisen ja kohteliaan oloinen kaveri. Hän kertoi oman näkemyksensä kivusta.

Pyysin häntä riisumaan sortsit ja alushousut pois.
Hänellä oli valkoiset alushosut, jotka näyttivät hyvältä tummaa ihoa vasten.
Tuleepa nähtyä tumman miehen kalukin kerran elämässä.

Kalu ponnahti lepotilassa housuista. Kulli oli ainakin 20 senttiä pitkä. Voin vain kuvitella miltä tuo tuntuis mun sisällä tai suussani.

Mies seisoi edessäni pitäen löysää paitaa ylhäällä. Koettelin kiveksiä käsilläni. Miehellä alkoi hieman penis kovettua. Olin niinkuin en olisi huomannutkaan.

Mies pyyteli anteeksi erektiotaan ja oli selvästi hämillään. Lohduttelin miestä ja sanoin sen olevan aivan normaalia.

Puristelin terskaa ja vartta kysellen sattuuko elimeen.
Sanoin kaverille, että pitäisi saada siemenneste- näyte. Varmuuden vuoksi, mitään tautia hänellä ei ollut ainakaan, varmaan pelatessa osunut johonkin.
Annoin miehelle kupin käteen ja käännyin pöytäni äärelle näppäilemään tietoja.

Hän meni sermin taakse täyttämään kuppia. En paljon pystynyt kirjoittamaan kun ajttelin tuon nuoren miehen valtavaa kalua.

Jonkin ajan kuluttua mies pyysi paperia ja sanoi olevansa valmis. Nopeaa toimintaa, ajattelin.

Ojensin paperin sermin raosta ja odotin kuppia käteeni. Mies ojensi kuitenkin käteeni lämpimän, sykkivän mustan ison kalun.

En voinut enää irrottaa otetta elimestä. Se tuntui niin voimakkaalle ja isolle.

Mies pyysi mut sermin taakse ja valitti kun ei saanut siemensyöksyä.
Terska oli valtava ja musta. Puristin toisella kädellä kiveksiä ja toisella runkkasin elintä.

Halusin niin maistaa tuota mustaa kullia ja aivan kuin hän olisi lukenut ajatukseni, mies työnsi terskan suuhuni.

Hento käteni runkkasi vartta ja suu yritti aueta valtavalle kalulle.

Mies värähteli ja veti kullinsa ulos suustani.
Spermat lensi kuppiin ja maahan. Valtava määrä.

Olin hämilläni ja vähän häpeissäni tapahtuneesta.
Kokemusta rikkaampi kuitenkin.

3

32567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäri

      Aika kiva juttu Nooralta,teittekö treffit illaksi?

      • Noora

        Mies odotti mua autollaan tunnin kuluttua kun pääsin vuorostani. Kävellessäni hänen ohitseen farkuissa ja t- paidassani hän pyysi seuraamaan autolla. Tunsin hänen katseensa pepullani kävellessäni.

        - Noora -


    • Potilas

      Niin, jäikö häiritsemään se KOKO ?? Niillä kaikilla om ISO !!!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe