..poistua töistä puoli tuntia etuajassa? ;-)
Pitäisikö..
6
434
Vastaukset
- Enkeli
Miksei ja jos sul o viel siihe hyvä syy, ni poistu ihmees =)
- Jake
Niin, silti vain roikun täällä katselemassa, josko joku vastaisi tähänkin typerään topicciin...
- samaa miettivä
Jos vielä olet siellä ni mene vaan kotiis. Ei kukaan siit kärsi jos sä vähän lintsaat, kunhan ei tuu tavaksi!!
- Jake
Lähempä siis kotiin.. Nälkä kurnii..
Terkkuja pomolle, heh ;-)
- =oD
jos pystyy liu´uttamaan
niin hyvä
jos ei ole mahiksia
pitää tehdä töitä
puolella teholla
niin että itse lepäytyy
mutta näyttää olevansa
tehokas
on monia keinoja, joilla
työssä viihtyy
mutta pitää ymmärtää
että nykyajan rationaalit
insinöörit veisivät meiltä
työn ilonkin,
jos se vain parantaisi
myyntikäyriä
tai tehokkuuslaskelmia
he eivät ymmärrä, että
ihmisen pitää myös iloita
työstään, eikä ihminen
ole kone, jota piiskataan
yhä tehokkaammaksi
Lue kirja:
" Scott Adams: Työn ilosta, Otava 2001 - lumi!
kannata olla töissä loppuun asti...periaatteena on, että joka päivä vähintään tunti etuajassa kotiin...kyllä se vaan niin on!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453877Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka152942- 322490
- 271811
- 491411
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431391Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431373- 301211
- 491131
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161125