Mistä halvin one way lento Meksikoon?

Lumiani

Haluaisin vinkkejä teiltä jotka matkustavat Meksikoon usein. Mitä lentoyhtiötä/hakukonetta suosittelette? Lento voi olla Helsingistä minne vain Meksikossa.

7

2257

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hietes

hyvä hakukone, matka maksanee pikkuisen alle 1000 egeä, aika ratkaisee, milloin menet ja kuinka aikaisin varaat matkan

• hietes

oli edestakainen matka kun ostin itse, one way who knows??? Poptravel kuitenkin tietää...

• ...vaikka...

... vertaa.fi hakukoneelta. Jos matkustat esim. marraskuussa, niin yhdensuuntainen lippu oli 619 euroa Mexico Cityyn kahdella välilaskulla. Joskus on mahdollista saada edestakainen lippu halvemmalla kuin yhdensuuntainen, joten tarkista myös tämä mahdollisuus ennen ostoa.

• matkan

vertaa.fin kautta(Travellstart). Edestakainen lento Oulusta oli 700 euron. Oli n.100 euroa halvempi kuin sama matka Helsingistä. Lisäksi kannatta tsekata eri päiviä,tiistaipäivän lennot olivat silloin halvempia kuin muiden päivien.

• ikedfgwsrg

Siinäpä se tuli jo otsikossa. :)

• mexmex

Yleensä Air France on ollut halvin yksisuuntaisiin lippuihin

• Chaparrita

vielä tarkistaa, Meksikoon lennettäessä sinulla tulee olla paluulippu (tai muu vastaavaa Meksikosta muualle) tai viisumi. Ilman jompaa kumpaa et välttämättä pääse koneeseen. Tänä vuonna oli ensinmäinen kerta kun minulta ei kysytty check in tiskillä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1336
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      107
      1139
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1045
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      702
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      79
      680
    Aihe