Ongelmani on kiihdytys-kisa Most Wantedissa, sillä en pääse etenemään pelissä, kun en sitä ymmärrä. (Olen jumissa 10. Blacklist kuskin kohdalla.) Seuraavassa Blacklist-kisassa on juuri tuo kiihdytys-kisa.
Ymmärrän, että vaihdetta pitää vaihtaa, mutta kun vaihdan vaihdetta, auto räjähtää vieläkin nopeammin. -.-'
Joten teiltä kokeneimmilta neuvoja?
MW Kiihdytys-kisa ?
4
456
Vastaukset
- arexei
Eli siis vaihdetta pitää vaihtaa oikeaan aikaan.
Tähtäimessä olisi vaihtaa vaihde aina, kun kierroslukumittari on siinä vihreällä alueella, täten vaihde vaihtuu nopeammin.- Da.
Hah, en ymmärrä mitä en ymmärrä. :D En jotenkaan edellenekään osaa, vaikka yritin monesti.. Ärsyttää vain kun ei pääse etenemään. ;S
- nfs pelaaja:::
Elikkä sun pitää vaihtaa, ennenkö se menee punaiselle väri mutta älä liian aikaiseen vaihda vaihetta.
- ano nyymi
siis etkö sä osaa edes vaihetta vaihtaa?
Mä en tartte ees kierrosmittarii siihen.
Vaiha kun tulee se vihreä nuoli ja se ei edes räjähdä vaan moottori leviää ja vaihdelaatikko hajoaa. siis maailman helpoin asia!!
Sä et varmaan ikinä tule saamaan ajokorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117