Ongelmani on kiihdytys-kisa Most Wantedissa, sillä en pääse etenemään pelissä, kun en sitä ymmärrä. (Olen jumissa 10. Blacklist kuskin kohdalla.) Seuraavassa Blacklist-kisassa on juuri tuo kiihdytys-kisa.
Ymmärrän, että vaihdetta pitää vaihtaa, mutta kun vaihdan vaihdetta, auto räjähtää vieläkin nopeammin. -.-'
Joten teiltä kokeneimmilta neuvoja?
MW Kiihdytys-kisa ?
4
431
Vastaukset
- arexei
Eli siis vaihdetta pitää vaihtaa oikeaan aikaan.
Tähtäimessä olisi vaihtaa vaihde aina, kun kierroslukumittari on siinä vihreällä alueella, täten vaihde vaihtuu nopeammin.- Da.
Hah, en ymmärrä mitä en ymmärrä. :D En jotenkaan edellenekään osaa, vaikka yritin monesti.. Ärsyttää vain kun ei pääse etenemään. ;S
- nfs pelaaja:::
Elikkä sun pitää vaihtaa, ennenkö se menee punaiselle väri mutta älä liian aikaiseen vaihda vaihetta.
- ano nyymi
siis etkö sä osaa edes vaihetta vaihtaa?
Mä en tartte ees kierrosmittarii siihen.
Vaiha kun tulee se vihreä nuoli ja se ei edes räjähdä vaan moottori leviää ja vaihdelaatikko hajoaa. siis maailman helpoin asia!!
Sä et varmaan ikinä tule saamaan ajokorttia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070