Laittaisitteko vinkkejä mihin hotelliin kannattaa mennä Gambian matkalla? Taitaa olla Tjäreborg ainoa joka sinne valmismatkoja tekee...? Kovasti innostuin luettuani viestejä:)
Mukaan 10v lapsi.
hyvä hotelli
3
1156
Vastaukset
Hyviä hotelleja Gambiassa on monia.Itse pidin Senegambia beac hotellista,erittäin kaunis hotelli afrikka henkeen sisustettu.Mainiot huoneet,upea puistomainen piha alue hyvät ranta ja allas alueet. Runsas eurooppalainen aamupala oli herkullinen ja uutuutena on runsas herkullinen illallinen. Hotellissa on kauneushoitola ja räätäli yms. palveluja.Ystävällinen henkilökunta.Sopii lapsiperheille loistavasti. Suosittelen! :)
- Satou
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.
Lisäksi voin kertoa, että hotellialueelle ei
paikalliset ns. bumsterit tai kauppiaat pääs-
seet, kuten ainakin joissakin Cape Pointin ho-
telleissa. Samoin ranta-alue oli hotellin yksi-
tyinen ja vartioitu, joten jos näistä seuraili-
joita ei halua, niin tässä hotellissa sai olla
heiltä rauhassa.
Hotellin omistaja on libanonilainen ja johtaja
saksalainen, joten se ehkä selittää tätä sel-
keyttä. Lisäksi henkilökunta oli tosiaan erit-
täin ystävällistä ja palvelu ensiluokkaista.
Aamiainen oli monipuolinen, jokaiseen makuun
löytyi syötävää aivan tarpeeksi. Söimme hotel-
lissa myös muutaman kerran illallisen. Valinnan
varaa kyllä oli. Ei ruuassa mitään moittimista
ollut, mutta ehkä olisin kyllä kaivannut enemmän
paikallisuutta ja myös hieman vahvemmnin maus-
tettuja ruokia. Joku vaan kyllä sanoi, että ate-
riat on tehty englantilaisten maun mukaisiksi ja
siksi ovat melko "mietoja".
Hotellissa oli paljon englantilaisia.
Olemme menossa ensi talvena uudelleen Gambiaan
emmekä edes ajatelleet varata muuta hotellia,
joten suosittelen.
- Annaburana
on hyvä. Sopii hyvin perheelle. hotellialue siisti ja kauniisti hoidettu. mukavaa ohjelmaa iltaisin. Ranta muka. Allas-alue iso. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222360- 1402041
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121457Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651121
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61970
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45936- 2831