Kummituksia, onko noita otuksia?

Noidat kunniaan!

Paljon ovat ihmiset kokeneet kummittelua. Itse suhtaudun asiaan hieman skeptisesti. Kummittelua on tutkittu hyvin paljon ja aivan tosissaan, mutta koskaan ei ole yhtäkään tapausta pystytty todistamaan aidoksi. "Kummittelun" yleisiä syitä tuntuvat olevan ihmisen vilkas mielikuvitus ja luonnossa tavallisesti esiintyvät ilmiöt. Useinkaan en ole kuullut, että ihminen, joka ei lainkaan usko kummituksiin, olisi sanonut nähneensä moisen. On myös erikoista, että kummitukset tuntuvat näyttäytyvän yhdelle ihmiselle kerrallaan. Harvemmin kuulee, että isompi joukko olisi nähnyt yhtä aikaa tällaisen ilmiön.Toisaalta ihmisen aistit ja tiede ovat rajalliset eikä kukaan voi tarkalleen tietää, mitkä voimat meitä ympäröi. Itse alan uskomaan kummituksiin, kun sellaisen satavarmasti itse näen. Ehkä jopa toivoisin näkeväni, jos se on mahdollista.

5

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sitten ollut

mukana ?

• were

Onhan niitä juttuja kuullu missä suuri joukko on todistanut jotain paranormaalia mutta tiede vetoaa johonkin ryhmä harhakuvaan (se oikea nimitys ei tuu ny mieleen). Mutta yksittäistapaukset voivat myöskin olla harhoja. Jos jokin heikkohermoinen tyyppi tietää kulkevansa paikan ohi missä kummittelee hämärässä/yöllä niin varmasti näkeekin harhoja. Itse ainakin olin näkevinäni haamun kun kävelin hämärässä talon ohi missä kuulemma kummittelee (kuulin luotettavalta lähteeltä jolla on kokemuksia asiasta) ja katsoin ohi mennessä ikkunasta sisälle tavallaan odottaen näkeväni valkoisen hahmon ja tietty yhdessä vaiheessa olinkin näkevinäni sellaisen mikä sitten olikin valkoinen kaappi huoneen perällä.........

• kummitukset osaavat sen

"katsoin ohi mennessä ikkunasta sisälle tavallaan odottaen näkeväni valkoisen hahmon ja tietty yhdessä vaiheessa olinkin näkevinäni sellaisen mikä sitten olikin valkoinen kaappi huoneen perällä......... "

Otitko huomioon sen seikan, että kummitukset hallitsee myös olomuodon muutoksen. Samainen kummitus voi muuttua näkymättömäksi, johon ei voi koskea. Se voi mennä tällöin seinien yms. läpi. Se voi loistaa, tai vaikkapa säkenöidä ihan julmetusti. Kummitus voi myös muuttua kosketeltavaan muotoon. Siitä voi tulla vaikkapa kastelukannu, puutarhaletku, Karahka, tai vaikkapa Nikon D60 kamera

• se taaskin on

Kummitukset kummallisesti valikoivat kohteekseen ne henkilöt,jotka sattumalta ovat yksin;)

• Valo on sähkömagneettisen spektrin ihmissilmällä nähtävä osa. Näkyvä valo asettuu noin aallonpituuksille 350–700 nanometriä (nm) ja taajuuksille 380–750 terahertsiä (THz).

Mitäs jos möröt ei kuljekkaan stockmannin lakana päällä, vaan häilyvät jossain ihmiselle näkymättömällä aallonpituudella. Ja joskus sitten vahingossa(?) vilahtavat "oikealle" aallonpituudelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6101
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5532
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4169
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59