Näitä palstoja selatessani alan uskoa että itselläni on tapahtunut vaikka mitä erikoisempaa, ja nyt kysyisin niistä tiivistetysti vähäsen.
Eli, mitä mahtaa tarkoittaa kun todella usein, nukkuessani lähellä jotain ihmistä kasvotusten tai selältäni, tunnen jotain todella voimakasta, jotenkin yhteenkuuluvuuden tunnetta tai sellaista, vaikken olisikaan mitenkään erityisen läheinen ihminen tälle? Tiedätte jos olette kokeneet saman, en osaa oikein paremmin selittää.
Kokeilin sitä perushyrrän pyörittämistä tänään ensimmäistä kertaa, keskittyessäni kovasti tuntui otsassani paineen tapaista ja sain lyhyessä ajassa hyrrän pyörimään pari kertaa, kun keskittymiseni herpaantui; pyöriminen lakkasi.
Haluaisin kovasti oppia näkemään ihmisten energiat ja muu samantapainen, yksi kaverini näkee niitä. Kolmannesta silmästä olen lukenut mutta ei ole toiminut jotenkin itselläni, tai sitten tarvitsen siihen vain enemmän harjoitusta.
Voimakas tuntemus.
Joku888
1
529
Vastaukset
- mitähähä
Mä tiiän et sun vasemman jalan toisessa varvasvälis o syylä. näin sen viime yönä unessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764